Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-05-16, 18:11
  #1
Avstängd
Kitsune20s avatar
Jag har fått intrycket av att svenska män håller sig nästan enbart till svenska kvinnor eller andra ljusa kvinnor och när man ser svenska män rasblanda så är deras kvinnor alltid thailändare, kineser eller fillippiner osv.

Ser typ aldrig svenska män vara med araber, kurder osv utan när man ser svenska män i rasblandade par så är det alltid med asiater.

Har ni märkt detta med? Vad beror det på att är så tror ni?

Det är inte bara äldre gubbar heller ser rätt många yngre svenska killar med unga asiater med eller medelålders män med asiater men jag ser aldrig svenska män med kvinnor från mellanöstern osv.
Citera
2012-05-16, 18:26
  #2
Medlem
MechanicalBoys avatar
Finns en väldigt bra förklaring på detta:Gingervitis, en gen som gör att människor får rött hår, fräknar och föds utan själ. Asiater är immuna mot denna gen och så blir deras barn.
Citera
2012-05-16, 18:47
  #3
Medlem
zatyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitsune20
Jag har fått intrycket av att svenska män håller sig nästan enbart till svenska kvinnor eller andra ljusa kvinnor och när man ser svenska män rasblanda så är deras kvinnor alltid thailändare, kineser eller fillippiner osv.

Ser typ aldrig svenska män vara med araber, kurder osv utan när man ser svenska män i rasblandade par så är det alltid med asiater.

Har ni märkt detta med? Vad beror det på att är så tror ni?

Det är inte bara äldre gubbar heller ser rätt många yngre svenska killar med unga asiater med eller medelålders män med asiater men jag ser aldrig svenska män med kvinnor från mellanöstern osv.

Varför skulle nån vilja gifta sig med en arab?
Citera
2012-05-16, 18:49
  #4
Medlem
Christopher.s avatar
I regel så är det konstigt nog asiatiskor, har faktiskt sett någon ihop med libanes och till och med somaliska.
Citera
2012-05-16, 18:56
  #5
Medlem
rotfrukts avatar
Vad jag har märkt är att asiaternas personligheter och livstil är mer lik oss svenskar än exempelvis arabers.
Om detta stämmer in på asiater i deras hemland kan jag inte svara på då jag inte är en vidare berest person.

En rätt Kvalificerad gissning är dock att många av de asiater som bor i Sverige är adoptivbarn. Alltså uppväxta i en Svensk familj med Svenska värderingar.
Citera
2012-05-16, 19:06
  #6
Medlem
zatyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotfrukt
Vad jag har märkt är att asiaternas personligheter och livstil är mer lik oss svenskar än exempelvis arabers.
Om detta stämmer in på asiater i deras hemland kan jag inte svara på då jag inte är en vidare berest person.

En rätt Kvalificerad gissning är dock att många av de asiater som bor i Sverige är adoptivbarn. Alltså uppväxta i en Svensk familj med Svenska värderingar.

Men alltså ok..alltså jag förstår inte TS frågeställning, hur kan du ens tycka det är konstigt. Vi snackar araber!?!? När du går på stan och ser ett gäng araber och senare ett gäng asiater..när ringer varningsklockorna i dig? Asiater är bra människor överlag, de som är i sverige ser man knappt på gatorna då de står i sina thai eller kines restuaranger 24/7 och jobbar röven av sig, deras värderingar är mer lika våra och de flesta är sekualiserade som oss eller har en harmlös buddistisk tro och skriker inte " ja ska cutta dig jävla svenne, knulla din mamma aboo allah ackbar i ansiktet på dig"

Det är som att fråga varför gillar folk sol och bad mer än regn och blåst?

Stäng tråden..finns inget att komma fram till
Citera
2012-05-16, 19:12
  #7
Medlem
SpaceKozaks avatar
Om vi verkligen menar rasblandning är negresser förutom dumma helt enkelt fula och därför ointressanta. "Gulingar" anses nästan lika attraktiva som vita kvinnor och vissa är helt klart attraktiva.

Negerhannar är också dumma och fula men (relativt sett) inte lika fula i förhållande till vita som negerhonorna. Därtill går kvinnor i mindre utsträckning på utseendet (i sitt val av partner) och är mer känsliga för socialt tryck (att "blanda upp" framställs som något "fint" och propageras för av ett enat etablissemang) och status. Att manipulera vita kvinnor att rasblanda är en av nycklarna till att utrota vita (och "den förtryckande vite mannen"/"rasismen"), eller åtminstone göra vita till en minoritet.

Se:
Kanazawa, 2011:
diagram: vita kvinnor > asiatiskor > indianskor >>> negresser
AOL News: Online Dating Mysteries Revealed:
diagram: vita män föredrar vita kvinnor framför asiatiskor framför latinamerikanskor framför negresser (nästan inga föredrar negresser)
Traveler's Digest utsåg (2012) svenska kvinnor till världens vackraste, resterande i "topp tio" var vita länder förutom Sydkorea (6:e plats).


Om vi istället talar om MENA-kvinnor och "subrasblandning" (typ) är kroknästa, inavlade, och dumma kvinnor såklart inte heller lika attraktiva och det finns redan mörkhåriga och mörkögda svenskor, vad kan MENA tillföra? Gulingar ser annorlunda ut och kan sägas ha en "annnan" skönhet, medan vi svenskar mer eller mindre är förädlade blattar. Dessutom spelar (den patriarkala) kulturen en stor roll för utbudet, och det är inte heller attraktivt med slöja (vilket är avsikten). Det är inte konstigt att sådan blandning är ovanlig.
__________________
Senast redigerad av SpaceKozak 2012-05-16 kl. 19:25.
Citera
2012-05-16, 19:16
  #8
Medlem
De värsta kameluppskattarna håller ju hårt i sina kvinnor och sparar dem till kusinen eller snuskfarbrorn. Men ser man till de mer bildade medelklassnybyggarna, som iranier vars föräldrar dök upp på 70-talet, så är det ju inte så ovanligt att en sån tjej har svensk kille.

Negresser är det nog mer blandat med, men i Sverige har vi ju mest spökplumpar och sådana är ju förstås stenhårt hållna. Ett annat problem är att de sällan ser så bra ut.
Citera
2012-05-16, 19:31
  #9
Medlem
Calaverras avatar
Därför att hollywood, massmedia, porrindustrin hjärntvättar vita män att rasmixa med asiater, och vita kvinnor med negrer.

Allt för att demoralisera och på sikt utrota oss. De som rasblandar förstör sitt genetiska arv.
Citera
2012-05-16, 19:35
  #10
Medlem
Varför inte hålla sig till sin egen sort istället?
Citera
2012-05-16, 19:40
  #11
Medlem
zatyricons avatar
ja det bästa är att icke rasblanda men ville bara påpeka att det finns olika grader i helvetet
Citera
2012-05-16, 19:49
  #12
Avstängd
Bitsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Varför inte hålla sig till sin egen sort istället?

För att folk blir kära.

En stark känsla det där...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback