Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-02-26, 20:33
  #1
Medlem
ondbraddods avatar
"Bind Torture Kill" har åkt fast efter typ 30 år.


www.ksn.com/news/stories/7036051.html

j
Citera
2005-02-26, 20:40
  #2
Medlem
GreenManalishis avatar
intressant.
Jag skrev en tråd om honom för ett år sedan
http://forum.flashback.info/scandina...seriem%F6rdare
Citera
2005-02-26, 21:41
  #3
Medlem
coolt

Läste om honom i en Cafè-artikel för ett tag sedan...verkar vara en mycket ovanlig seriemördare, ska bli intressant att höra mer om fallet när mera komer fram...
Citera
2005-02-26, 21:45
  #4
Medlem
ondbraddods avatar
Det jag är mest nyfiken på är varför han plötsligt försvann. Iof så verkar han kunna bindas till åtminstone 2 mord efter att han tystnade.

De har fö dödsstraff i kansas men inte under den tid han mördade...

j
Citera
2005-02-26, 21:59
  #5
Banned
Nisses avatar
Äntligen ! ,som vår käre Fylking skulle sagt

Det är garanterat DNA spår som till slut fått fast BTK killen,för 30 år sedan så existerade ju inte DNA bevisning ,eller kunskapen om att lämna DNA efter sig ,så BTK killen lämnade säkert drösvis med DNA efter sig, nummera kan dem ju tilloch med få fram DNA ur handsvett på ett papper om jag inte har fel.
Citera
2005-02-26, 22:48
  #6
Medlem
Yes -
Citat:
Police arrested Dennis Rader, a 59-year-old animal control officer, after his daughter, Kerri Rader, alerted authorities two weeks ago of her suspicion that her father was the BTK killer — a self-coined nickname that stands for "Bind, Torture, Kill. A blood sample from his daughter was used to confirm DNA tests that linked Rader to to eight killings committed between 1974 and 1986, sources told FOX News.
(Foxnews)

Presskonferensen på Fox i eftermiddags var rätt skön - folk jublade o applåderade när de sa att de hade honom. Tyvärr kan han tydligen bara få livstid för mord, dödsstraff infördes -94 ...
Citera
2005-06-27, 21:06
  #7
Medlem
GreenManalishis avatar
Nu har han erkänt sig skyldig
http://www.cnn.com/2005/LAW/06/27/btk/index.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback