Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-15, 17:40
  #1
Medlem
ZEUS.s avatar
smäller upp ett nytt ämne. då det känns som att internetshoppen inte kollas så mkt nu när den ej ligger här

fått pm från riktigaroids att de fronta o bjuder på ett par vialer.

nån mer som fått det? några få utvalda enligt de! måste kolla lite innan jag är med på det

mvh
2012-05-15, 17:45
  #2
Medlem
Vad är hela adressen?

Mvh
2012-05-15, 17:45
  #3
Avstängd
Låter lite som att dom väljer ut folk som är kända här i doping delen så att dom ska bli grönade och sedan när dom blivit grönade av några så börjar dom lura folk på pengar.

kanske inte alls är såhär men det luktar lite skumt.
2012-05-15, 17:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inclouds
Vad är hela adressen?

Mvh

riktigaroids.webs.com
2012-05-15, 17:57
  #5
Medlem
Kollat in sidan nu, bra budget prylar, har ingen som helst koll på vissa märken dock..dom får helt enkelt fronta till folk så får vi se vad som händer, vore guld med en till grön shop, riktigt glest just nu.
2012-05-15, 18:02
  #6
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inclouds
Kollat in sidan nu, bra budget prylar, har ingen som helst koll på vissa märken dock..dom får helt enkelt fronta till folk så får vi se vad som händer, vore guld med en till grön shop, riktigt glest just nu.

ja sant. seritexx ska ju vara bra skit. centrinolab ska vara kina o bra grejer efter vad jag läst.

de får nog dra en front på centrino proppen till mej.märker ju på ca 10dagar om det är bra skit. ska ju ändå på proppen strax.

mvh
2012-05-15, 18:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
ja sant. seritexx ska ju vara bra skit. centrinolab ska vara kina o bra grejer efter vad jag läst.

de får nog dra en front på centrino proppen till mej.märker ju på ca 10dagar om det är bra skit. ska ju ändå på proppen strax.

mvh

Japp låter bra det, isåfall tänker jag absolut prova att beställa men några får gå före i det ledet haha.

mvh
2012-05-15, 18:16
  #8
Medlem
b1gb0sss avatar
Yes får hem deca och susta imorgon ska bli kalas att testa kör just nu seritexx testo e och det är bra grejer ingen eo i dessa oljor utan grapeseed oil mycket bra!
2012-05-15, 18:18
  #9
Medlem
b1gb0sss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Låter lite som att dom väljer ut folk som är kända här i doping delen så att dom ska bli grönade och sedan när dom blivit grönade av några så börjar dom lura folk på pengar.

kanske inte alls är såhär men det luktar lite skumt.

Tror inte för fem öre att dom är ute efter att lura folk utan dom vill visa att dom inte är några skojjare vilket jag tycker är riktigt bra! Sedan säljer dom till riktigt bra priser min framtida shop garanterat synd bara att jag precis beställt hem massa prepp till min blast som jag fick hem i måndags.
2012-05-15, 18:18
  #10
Medlem
vill oxå testa deras testo propp =)
2012-05-15, 18:21
  #11
Medlem
BeenArounds avatar
Hoppas att de är legitima. Om någon grönar så lägger jag en provbeställning

/B
2012-05-15, 20:59
  #12
Medlem
unsungs avatar
Jag bryr mig inte om ifall aktiviteten i den för ämnet dedikerade tråden minskat, inga andra trådar om internetshoppar kommer att tillåtas.
ZEUS. får en varning och det kommer alla andra som försöker sig på något dylikt också att få.
Tråd låst!


// moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback