Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-15, 09:35
  #73
Medlem
J.Bismarcks avatar
Vilken rasistminister Tänk att jag har kompisar som röstade på honom i senaste valet. Det första jag gör i morgon är att säga upp kontakten med rasistförtryckarna!
Citera
2012-05-15, 09:35
  #74
Medlem
Spinkiss avatar
Twittersökningen som någon länkade var guld värd. Drack mitt morgonkaffe till underhållningen av kränkta människor från båda läger!

Vilken löjlig jävla debatt.
Citera
2012-05-15, 09:37
  #75
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio

Sundström. Hon är så jävla störd.

Ja, hon vet att det finns etniska svenskar innerst inne. Och hon hatar oss. Och hon vill utrota oss.
Citera
2012-05-15, 09:38
  #76
Medlem
Skyggedanss avatar
Gillar hans uttalande. Etniska svenskar i medelåldern, den samhällsbärande gruppen, är allt jag bryr mig om. Kanske blir en röst på moderaterna 2014 om Reinfeldt fortsätter med raka rör.
Citera
2012-05-15, 09:40
  #77
Medlem
CooltRomersktNamns avatar
Mig lurar han inte. Han har pissat på allt som är svenskt i snart åtta år.
Prio ett för reinfittan är att Sverige är fadderland till Somalia. Det är sånt som ger toppjobb inom EU/FN sedan. Det är sånt som får Lagarde att klappa Reine på axeln och säga duktig! så att han kissar på sig av upphetsning som en hundvalp.
Citera
2012-05-15, 09:42
  #78
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
Fy fan för journalister och Södermalmsfolk. Det enda rätta vore att sätta dem i koncentrationsläger och trycka på knappen för full gas. Kommer inte att känna medlidande med dem alls när barbarerna i Malmö så småningom stormar deras elfenbenstorn.
Citera
2012-05-15, 09:46
  #79
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Skivan hackar fortfarande mot SD och etablissemanget börjar varenda diskussion med att konstatera vilka som "försöker skapa ett vi och dom tänkande".. Det är bara retorisk propaganda och mjölet är inte renare i 7klöverns påse. Reinfeldt är verkligen patetisk.
Citera
2012-05-15, 09:47
  #80
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Gillar hans uttalande. Etniska svenskar i medelåldern, den samhällsbärande gruppen, är allt jag bryr mig om. Kanske blir en röst på moderaterna 2014 om Reinfeldt fortsätter med raka rör.

Det är precis vad han vill. Men sett till vad han gjort är han inte värd en röst.
Citera
2012-05-15, 09:47
  #81
Medlem
Me4Victorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbe86
Se på statistiken, "undomsarbetslörheten" dök upp när värnplikten avskaffades, innan gick de flesta till det militära, sedan plugg eller jobb, efter plugg - jobb.

Hur ska du få en introduktion i arbetslivet genom att gå runt i förorten och delta i ett arbetsmarknadsprogram på AMS som innebär att du ska lyssna på någon annan arbetslös idiot på ett möte 2tim i veckan som fått jobb - på AMS!?

Det självklara alternativet blir kriminalitet, missär, droger, våld.

Militären uppfostrar ungdomarna och håller dem sysselsatta de åren ingen annan vill ha dem.

Det är inte bara den privata sektorn som skapar jobb.
Håller faktiskt med där. Att ta bort värnplikten var riktigt idiotiskt.....
Citera
2012-05-15, 09:53
  #82
Medlem
Perriss avatar
Personligen bryr jag mig icke ett skvatt, men det folk har problem med är nog i första hand inte uttrycket etniska svenskar i sig såklart, utan att man ställer befolkningsgrupper mot varandra, och att därigenom finna en syndabock till dåliga siffror. Det är ju klassisk SD-retorik, så det är väl inte så konstigt om de vanliga hönsen börjar kackla.
Citera
2012-05-15, 09:58
  #83
Medlem
fyll-hundts avatar
"Vad menar Reinfeldt med etniska svenskar?" Jadu, Lena Sundstrom, va fan tror du?
Ar det sa farligt att posto att alla i Sverige inte ar svenskar? Se bara Timbuktu som rasistanklagar folk at hoger och vanster. Idiot!
Citera
2012-05-15, 09:59
  #84
Medlem
teflonpannan69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Me4Victory
Håller faktiskt med där. Att ta bort värnplikten var riktigt idiotiskt.....

Rent pragmatisk sätt så var det kanske dåligt, men i tal om etik och moral var det helt riktigt, man kan inte tvinga folk till krig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback