2013-09-29, 02:25
Medlem
AnCa89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxOn123
Man ska ha betalat senaste fakturan för att kunna genomföra en ny.. kan vara det?

Det har jag gjort. Har alltid betalar innan förfallodatumet, så det är inte det. Däremot så gick det att beställa mot faktura när jag beställde från jobbet, det berodde alltså på min IP-adress?
Citera
2013-09-29, 05:55
Medlem
MaxOn123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnCa89
Det har jag gjort. Har alltid betalar innan förfallodatumet, så det är inte det. Däremot så gick det att beställa mot faktura när jag beställde från jobbet, det berodde alltså på min IP-adress?

Jaha, där ser man.
Citera
2013-09-29, 13:47
Medlem
Köp inte från dem,beställde kläder men har inte fått de. Skickad mail de svarar inte!!!!!!
Citera
2013-10-03, 23:56
Medlem
Beställde ett par tröjor därifrån i måndags och fick hem dom idag men ska man ange ordernumret som meddelande eller OCR när man betalar fakturan?
Citera
2013-10-04, 01:07
Medlem
Argus-eyeds avatar
Fan vad ni nojar. Klart att det är en legitim sida. Ni är förmodligen värdelösa konsumenter som inte förstår er på hur näthandel fungerar.
Citera
2013-10-16, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goingdownhill
Beställde ett par tröjor därifrån i måndags och fick hem dom idag men ska man ange ordernumret som meddelande eller OCR när man betalar fakturan?

Jag har nyligen genomfört en beställning från Zalando med fakutra.

Det jag har fått med mejlet var betalningsmottagare, bankgiro och beställningsnummer, och så står det under "OBS! Fyll i beställningsnummer i meddelandefältet."

Tolkar jag det rätt att det inte finns något OCR nummer, utan det är meddelandefältet för mottagaren som är själva "OCR numret"?
Citera
2014-03-24, 00:57
Medlem
Kiingdomofheavens avatar
Kan man tryggt och säkert beställa en märkesvaror därifrån? Är dom äkta och i ordinarie skick?
Citera
2014-03-24, 08:23
Medlem
Jag har beställt från Zalando två gånger och har varit supernöjd med bägge köpen. Bra kläder i god kvalité, snabb leverans (dagen efter beställning vid båda tillfällen) och lång faktureringstid gör att jag gärna shoppar där fler gånger.
Citera
2014-03-24, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiingdomofheaven
Kan man tryggt och säkert beställa en märkesvaror därifrån? Är dom äkta och i ordinarie skick?
Självfallet, inga som helsta problem med Zalando enligt min erfarenhet.
Citera
2014-03-29, 11:43
Medlem
klockan123s avatar
Hur funkar det med att skicka tillbaka kläder som man beställt i en storlek som inte passar?
Citera
2014-08-05, 10:48
Medlem
Zalando har den sämsta servicen jag varit med om! första gången jag beställer 1 par skor och 1 tröja. beställde den 30e juli, efter 2 dagar står det att den fortfarande inte är packad. jag skickar och frågar vad som händer och får ett mejl den 4e augusti att den är nu skickat, normal leveranstid 3-5 arbetsdagar? vilket jävla skämt, efter 4 dagar packar dom och skickar. riktigt dåligt, dessa skorna och tröjan finns hos andra handlare så kunde lika bra beställt av någon annan. kan bara ge dessa dåligt betyg! LÅNG LEVERANSTID! URDÅLIG SERVICE!
Citera
2014-08-05, 12:07
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Hur funkar det med att skicka tillbaka kläder som man beställt i en storlek som inte passar?

Det har funkat utmärkt för mig. När jag är osäker på storlek brukar jag beställa två storlekar och betala via faktura, sen skickar jag tillbaka den storlek som inte passar. Då makuleras fakturan för det man skickar tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in