Lucky Strike click & roll har 7mg tjära, 0.5mg nikoton, 6mg kolmonoxid. Någon i tråden som har ett paket vanliga Luckies liggande som de kan jämföra med? Jag är nyfiken på om det är samma tobak i vanliga Luckies jämfört med Klick, misstänker nämligen att klick är svagare.
Börjat röka Pall Mall Click On mer och mer de senaste veckorna. Är inte första gången jag byter typ av cigg. Från början rökte jag vanliga röda Pall Mall, sen blev det vanliga långa Pall Mall, sen menthol, sen tillbaka till vanliga, sen långa igen och nu dessa Pall Mall Click On. Ganska smaskiga cancerpinnar men stör mig på att det går så snabbt att röka en sån.
EDIT: Pall Mall Click On har - tjära - 8 mg, nikotin - 0,5 mg, kolmonoxid - 7 mg. I alla fall vad det står på paketet.
PS, kan tycka att de hära kulorna i filtret är något hårda så ibland får man ta i för att knäcka dem. Brukar sedan rulla filtret lite för att sprida ut det hela.
Senast redigerad av -TRINIX- 2012-11-11 kl. 16:32.
Anledning: La till info
Jag själv har testat ganska många utav dessa nya ciggaretter och min favorit är Marlboro Beyond RED.
Enligt mina undersökningar, många utav de i mitt kompisgäng röker så är camel blue activate den vanligaste. Klick-ciggs brinner är utav den värsta kvaliten jag någonsin beskådat.
Ciggaretten tar själv två bloss efter du själv tagit ett. Det som är fräscht med de är att du inte blir så äcklig i munnen efter. Om man använder de rätt och klickar när det är 1/4 av ciggen så når du maximal upplevelse enligt mig.
Jag själv föredrar inte klick-cigg men det är ett bra alternativ om man ska trappa ned på rökningen eftersom det innehåller 0,6mg på ciggarett. Ungdomar röker den för att de tycker det är coolt att röka så tar de en cigg som är svag och minst lik en cigg. De flesta jag ser brukar dessutom ta munbloss vilket jag stör mig på.. Jag har dessutom hört av en kompis att en av hans kompisar rökte de för de har vitt filter vilket hon tyckte var extremt coolt.
Vet att tråden är ett halvår gammalt men fattar inte att alla är så efter, rökte min första klick cigg för över ett år sen. Inget att ha, menthol suger.
I min lokala butik har dem alla klick ciggaretter, de nyaste är väl l & m klick. vilket jag vart väldigt förväntansfull på att den skulle komma. dock blev den en besvikelse.
Marlboro Red Beyond måste vara den bästa klick ciggen, högst nikotinlevel(0,7 eller 0,8), godast smak på klicken, snyggast pack och enligt mig den godaste tobaken också.
Skulle betygsätta den 10/10!
Jag köper oftast inte, för att inte säga aldrig, klickcigaretter. Skulle jag däremot av någon outgrundlig anledning bli hotad att göra det hade jag köpt Winston svart/mörkblå. Dessa är de enda klickcigaretterna som jag överhuvudtaget finner värda att röka om man ska köpa sådana här sorter.
De brinner så som jag minns det bra, smakar bra och är precis som en vanlig cigarett fast med möjligheten då att få en mentolsmak.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!