2012-05-29, 21:08
Medlem
Incipios avatar
Smart grej, för jag tycker menthol är gott, men jag orkar aldrig röka ett helt jävla paket. Därför är det najs att kunna klicka nån cigg lite då och då. Personligen gillar jag verkligen Marlboro beyond RÖD. Testade först Camel för att dom var väl "först" men dom brinner så jävla snabbt, helt sjukt. Tar inte mer än 60-90 sekunder att röka en sån. Fast så är det väl med alla Camel-sorter.
Citera
2012-05-29, 23:04
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojski

Du har rätt där. Min tanke var att förkorta Lucky Strike, men det blev ju fel!
Citera
2012-05-29, 23:11
Medlem
Fladder-Fittas avatar
Endast prövat Marlboros olika varianter och även Camel Activate. Camel vinner solklart. Godare minstsmak typ. Dock så brinner de upp på någon minut eller två. Sjukt.
Citera
2012-05-29, 23:37
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojski
Själv visste jag inte att lucky hade klickande cigaretter, får väl testa någon gång. Gillar inte mentholcigaretter, köper jag så får det bli för klickandets skull

Jodå det har dom, jag testade en idag, jag kan ju säga att den inte har lika stark mentolsmak som dom traditionella mentol cigaretterna. Men man kan ge fan i klickande och röka den som en vanlig om man vill det.
Citera
2012-05-30, 11:06
Medlem
Pyzkos avatar
Fyfan vad camels klick brinner snabbt Röker fan hellre blend en camel activate Var kan man köpa prince click cigg?
Citera
2012-06-03, 11:37
Medlem
Lieutenants avatar
Någon som har testat Pall malls click cigg?
Citera
2012-06-05, 00:55
Medlem
Jag förstår inte hur klick kan sälja så bra. Har vänner som aldrig tidigare köpte mentol men nu alltid köper klick. Även om man inte klickar dom så smakar dom inte som vanligt, någon som vet varför?
Citera
2012-06-05, 00:57
Medlem
Är det bara ett sätt för dom som inte tidigare vågade köpa mentol för att det var "gay", att nu kunna röka mentol utan att bli mobbade?
Citera
2012-06-05, 00:58
Medlem
camel blue activate var väll dom första click ciggen i sverige?
Citera
2012-06-05, 19:18
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjariddaren
Jag förstår inte hur klick kan sälja så bra. Har vänner som aldrig tidigare köpte mentol men nu alltid köper klick. Även om man inte klickar dom så smakar dom inte som vanligt, någon som vet varför?
Troligtvis för att det blir knas i filtret pga kulan. Blir mycket mjukare typ.

Brukar köpa marlboros, köpte lucky strike en gång och dom brann upp sjukt fort. Man fick knacka varje cigg mot bordet och man såg hur tobaken åkte ner flera millimeter i hylsan.
Citera
2012-08-26, 13:02
Medlem
Sneakss avatar
jag är grymt besviken på prince click-cigaretter... dom smakar helt enkelt inte bra... det enda positiva är att dom har bruna filter och inte vita som alla andra click-cigg är det nån som gillar prince? däremot så är lucky strikes nya "click & roll fresh" (svart och grönt paket) underbart goda och ljuvliga. dom smakar lite svagt pepparmint medan prince inte smakar nån menthol alls. jag kan verkligen rekommendera alla gamla och nya rökare att köpa ett paket luckies!!! då får ni suga på en ny fantastisk cigarett!
Citera
2012-08-26, 13:17
Medlem
Nekro.s avatar
För mig som alltid rökt menthol men gillar att variera mig är dessa cigg väldigt bra, och jag rökte dessa långt innan dem kom till Sverige.
Fördelen är att man slipper beställa ifrån usa nu, Camel activate hette dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in