2012-05-13, 09:18
Medlem
Sneakss avatar
marlboro beyond, marlboro gold beyond, camel activate, camel activate white, lucky strike click & roll, pall mall click on, prince click & refresh black, prince click & refresh blue, ...

så heter några av dom nya klick-cigaretterna som har blivit så populära! många gamla rökare har gått över till klick-cigg men också dom flesta unga, nya rökarna blossar på dom här nya ciggen!

i den här tråden diskuterar vi allt som har att göra med dom nya godispinnarna: vilken klick-cigg gillar du bäst?, vilken klick-cigg är vanligast?, känner du många som röker klick-cigg? röker du mer eller mindre om du har gått över till klick-cigg? tycker du klick-cigg smakar bättre än vanliga? varför röker så många ungdomar klick-cigg? osv
Citera
2012-05-13, 13:32
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaks
marlboro beyond, marlboro gold beyond, camel activate, camel activate white, lucky strike click & roll, pall mall click on, prince click & refresh black, prince click & refresh blue, ...

så heter några av dom nya klick-cigaretterna som har blivit så populära! många gamla rökare har gått över till klick-cigg men också dom flesta unga, nya rökarna blossar på dom här nya ciggen!

i den här tråden diskuterar vi allt som har att göra med dom nya godispinnarna: vilken klick-cigg gillar du bäst?, vilken klick-cigg är vanligast?, känner du många som röker klick-cigg? röker du mer eller mindre om du har gått över till klick-cigg? tycker du klick-cigg smakar bättre än vanliga? varför röker så många ungdomar klick-cigg? osv
Är ju alltid kul att klicka
Click brinner snabbare, camel click kör ja på dom gånger de blir. Men får i regel huvudvärk.
Citera
2012-05-13, 15:00
Medlem
Oscar-sans avatar
Jag är ingen rökare, men ibland händer det att man köper ett paket när det är fest.

Lucky Strike Click är min solklara favorit! Väldigt mild och känns inte ett dugg "rivig" i halsen. Trevlig smak också! :)
Citera
2012-05-13, 15:01
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Hur funkar det där "click"-skiten?
Är det mentholsmak som man aktiverar eller vad då?
Citera
2012-05-13, 15:02
Medlem
b0gfettos avatar
Finns dom bara med mentholsmak eller finns det andra också?
Citera
2012-05-13, 15:13
Medlem
Oscar-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident

I stort sett. Det är en blå liten kula i filtret som man klickar och frigör mentholsmaken! :)

http://www.inforge.net/community/attachments/fuori-tema/3312d1306439661-lucky-strike-click-roll-ls_disection.jpg
Citera
2012-05-13, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident

Ja, inuti filtret ligger en liten grön kula fylld med någon form av vätska (olja?) med pepparmint/menthol-smak. Den trycker man sönder och vätskan smaksätter då filtret.

Riktiga skitcigg enligt mig. Oklickade är de extremt milda och smakar inte ett skit.
Citera
2012-05-27, 22:38
Medlem
Sneakss avatar
finns det någon som har prövat princes klick-cigg?? jag är ganska nyfiken på dom och undrar om dom är goda att röka.
Citera
2012-05-28, 00:05
Medlem
greathamzas avatar
har rökt klick cigg ett par gånger personligen tkr jag inte om dem men om det inte finns nåt annat så blir det oftast klick cigg ändå
Citera
2012-05-28, 16:35
Medlem
Då jag inte gillar menthol cigg alls så kan klick ciggen vara okej för det är så milt. Endast prövat lucky strike.
Citera
2012-05-28, 22:32
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasklipparen
Då jag inte gillar menthol cigg alls så kan klick ciggen vara okej för det är så milt. Endast prövat lucky strike.

Jag blev också besviken på Lucky's Klick-cigg, dom är mycket svagare än vanliga Lucky's som jag verkligen gillar annars. Hade förväntat mej lite mer faktiskt.
Citera
2012-05-29, 20:53
Medlem
ojskis avatar
Själv visste jag inte att lucky hade klickande cigaretter, får väl testa någon gång. Gillar inte mentholcigaretter, köper jag så får det bli för klickandets skull
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in