• 1
  • 2
2012-05-13, 09:18
Medlem
Sneakss avatar
marlboro beyond, marlboro gold beyond, camel activate, camel activate white, lucky strike click & roll, pall mall click on, prince click & refresh black, prince click & refresh blue, ...

s heter ngra av dom nya klick-cigaretterna som har blivit s populra! mnga gamla rkare har gtt ver till klick-cigg men ocks dom flesta unga, nya rkarna blossar p dom hr nya ciggen!

i den hr trden diskuterar vi allt som har att gra med dom nya godispinnarna: vilken klick-cigg gillar du bst?, vilken klick-cigg r vanligast?, knner du mnga som rker klick-cigg? rker du mer eller mindre om du har gtt ver till klick-cigg? tycker du klick-cigg smakar bttre n vanliga? varfr rker s mnga ungdomar klick-cigg? osv
Citera
2012-05-13, 13:32
Medlem
julepumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneaks
marlboro beyond, marlboro gold beyond, camel activate, camel activate white, lucky strike click & roll, pall mall click on, prince click & refresh black, prince click & refresh blue, ...

s heter ngra av dom nya klick-cigaretterna som har blivit s populra! mnga gamla rkare har gtt ver till klick-cigg men ocks dom flesta unga, nya rkarna blossar p dom hr nya ciggen!

i den hr trden diskuterar vi allt som har att gra med dom nya godispinnarna: vilken klick-cigg gillar du bst?, vilken klick-cigg r vanligast?, knner du mnga som rker klick-cigg? rker du mer eller mindre om du har gtt ver till klick-cigg? tycker du klick-cigg smakar bttre n vanliga? varfr rker s mnga ungdomar klick-cigg? osv
r ju alltid kul att klicka
Click brinner snabbare, camel click kr ja p dom gnger de blir. Men fr i regel huvudvrk.
Citera
2012-05-13, 15:00
Medlem
Oscar-sans avatar
Jag r ingen rkare, men ibland hnder det att man kper ett paket nr det r fest.

Lucky Strike Click r min solklara favorit! Vldigt mild och knns inte ett dugg "rivig" i halsen. Trevlig smak ocks! :)
Citera
2012-05-13, 15:01
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Hur funkar det dr "click"-skiten?
r det mentholsmak som man aktiverar eller vad d?
Citera
2012-05-13, 15:02
Medlem
b0gfettos avatar
Finns dom bara med mentholsmak eller finns det andra ocks?
Citera
2012-05-13, 15:13
Medlem
Oscar-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident

I stort sett. Det r en bl liten kula i filtret som man klickar och frigr mentholsmaken! :)

http://www.inforge.net/community/att..._disection.jpg
Citera
2012-05-13, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident

Ja, inuti filtret ligger en liten grn kula fylld med ngon form av vtska (olja?) med pepparmint/menthol-smak. Den trycker man snder och vtskan smakstter d filtret.

Riktiga skitcigg enligt mig. Oklickade r de extremt milda och smakar inte ett skit.
Citera
2012-05-27, 22:38
Medlem
Sneakss avatar
finns det ngon som har prvat princes klick-cigg?? jag r ganska nyfiken p dom och undrar om dom r goda att rka.
Citera
2012-05-28, 00:05
Medlem
greathamzas avatar
har rkt klick cigg ett par gnger personligen tkr jag inte om dem men om det inte finns nt annat s blir det oftast klick cigg nd
Citera
2012-05-28, 16:35
Medlem
D jag inte gillar menthol cigg alls s kan klick ciggen vara okej fr det r s milt. Endast prvat lucky strike.
Citera
2012-05-28, 22:32
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasklipparen
D jag inte gillar menthol cigg alls s kan klick ciggen vara okej fr det r s milt. Endast prvat lucky strike.

Jag blev ocks besviken p Lucky's Klick-cigg, dom r mycket svagare n vanliga Lucky's som jag verkligen gillar annars. Hade frvntat mej lite mer faktiskt.
Citera
2012-05-29, 20:53
Medlem
ojskis avatar
Sjlv visste jag inte att lucky hade klickande cigaretter, fr vl testa ngon gng. Gillar inte mentholcigaretter, kper jag s fr det bli fr klickandets skull
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in