• 2
  • 3
2012-06-03, 22:23
Medlem
Ähh, kärring hit o kärring dit. Man ska snusa vad man vill ha för snus. Skitsamma vad andra idioter tycker. Gillar man white så ska man köra på det...
Citera
2012-10-09, 20:01
Medlem
joeljoeljoel1s avatar
Kronan vit är jävlig god. Men det är bara kronan vit och Knox vit jag kör på. För knox vit är jävligt billig och jag tjänar inte så mycket pengar att köpa mig en rapé varje dag nu för tiden
Citera
2012-10-09, 21:51
Medlem
GeneralKKs avatar
Det är djävulens avkomma.

Av någon anledning mår jag dåligt av white snus, det gick bra för några år sedan när man sköljde ner allt med cola, men fy fan. Det enda som funkar är Röda Lacket white då det är något annorlunda från "vanlig" white som Rapé.
Citera
2012-10-09, 23:38
Medlem
ScrantonStranglers avatar
För mig har steget från att bara snusa lössnus till numera mestadels white så här:

Snusat lössnus sen unga år fram till för några år sedan då jag ville prova sluta. Det gick naturligtvis helt åt helvete. Då började jag köpa varannan dosa portion och varannan lössnus för att det känns ju bra mkt hälsosammare med portion på nåt sätt. Men gillade inte vanlig portion för de rann så sjukt mkt. Sen när white kom så körde jag helt enkelt på det istället för vanlig för att de rinner inget alls.
Klart att det inte är samma snussmak som lössnus eller även vanlig portion. Men jag har aldrig snusat för att det är gott heller, det är bara för att få skiten i sig. Nu för tiden så varierar jag mellan white portion och riktig lössnus. Jag unnar mig en dosa lössnus då och då för det är den enda som egentligen kan kallas snus! Resten är bara fjanteri Men som sagt, känns inte lika farligt för hälsan med blöjsnuset.
Citera
2012-10-09, 23:44
Medlem
DjNeos avatar
Jag jobbar ju som kock, så för det mesta blir det white, antingen General eller Rapé.
Citera
2012-10-10, 07:06
Medlem
Akkadians avatar
Snusar vanligtvist Grovsnus Original Portion, men när jag vill varva mitt snusande gör jag det med General White eller Göteborg's Rape White.
Citera
2012-10-11, 02:33
Medlem
Wosps avatar
Jag kör till den största delen General White. Men det beror mycket på att jag tycker att det är fan så mycket godare en orgenalen. Det ger en helt annan och mycket godare smak. Dom sista dosorna som jag kört orgenal på har varit lös som jag tycker på väldigt många sätt är god så kommer nog försöka byta till det i större del men det finns ju även situationer då det inte är riktigt lika smidigt, typ i möten, skolan, bilen och liknande så det kommer nog att bli att variera.

Mycket av portions orgenalen tycker jag smakar allt för mycket tobak, vilket är en smak som jag av någon anledning inte gillar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in