• 1
  • 2
2005-02-24, 18:17
Medlem
z0ltans avatar
Jag hade tänkt att höra hur ofta människor har sex på äldre dar? . inget spec ålder då men iaf 30+ hur ofta har ni då om ni har fast partner .

Mina föräldrar är runt 45 års åldern och jag kan inte tänka mig att dom har sex men endå är det folk som påstår att dom har sex 1-2 gånger i veckan när dom är runt 60 bast(!!) =.

Så frågan lyder, ni som är 30+ hur ofta har ni och eran partner sex? och känner ni till något om äldre folks sex-vanor?
Citera
2005-02-24, 18:33
Medlem
Alalones avatar
Har haft två pojkvänner på 45+ och helst ville dom tre gånger om dagen eller mer.
Visst är jag läcker men...Lusten går nog inte över av sig själv. Oftast är det Äktenskap, barn och jobb som kväver glöden...
Citera
2005-02-24, 19:58
Medlem
MacAllans avatar
Hmm, är nära pensionsåldern själv (i 40-års åldern) och har sex med min kära hustru ca 4-5 ggr i veckan. Men det varierar kraftigt med årstid och arbetsbelastning. Vissa perioder är det 2ggr om dagen, andra är det 1 gång i veckan, men mer sällan än det har det nog inte varit de 20 åren vi varit tillsammans.

Så jag tror nog att du kallt får räkna med att dina föräldrar har sex, hur äckligt det än kan verka. Ojojoj, om våra barn skulle veta vad vi gamlingar hittar på i tvättstugan, i bilen, i badrummet, framför Tvn.

Och de som tycker vi är äckliga som kysser varann ibland
Citera
2005-02-24, 20:08
Medlem
WSEs avatar
Kvinnor som närmar sig klimakteriet blir kåta för att kroppen säger åt dem att det är sista chansen. Efter det är sex tämligen meningslöst. 50 är visserligen det nya 40, men äldre än så tror jag inte ens gamla gubbar kan gå igång på.
Citera
2005-02-24, 20:09
Medlem
FetFulElaks avatar
Jag är över 30, och har sex minst 2 ggr/dag.. Utom de dagar vi inte träffas då. Fast fan vet om jag vill kategorisera in mig i gruppen "på äldre dar"
Citera
2005-02-24, 21:15
Medlem
Några gånger i veckan brukar det bli, men det förutsätter ju att syster hjälper mej att kliva på eftersom jag fyller 50 i höst...
Citera
2005-02-25, 09:16
Medlem
crippas avatar
Hagge kunde i en annan tråd berätta om hur han och några andra tvingats hjälpa en uråldrig dam upp från golvet. Detta sedan bakomfumlaren var färdig. Trodde du att sexlivet toig slut vid 20?
Citera
2005-02-25, 09:19
Medlem
MacAllans avatar
Det jobbigaset för zOltan är när han inser att jag kanske är hans pappa

Han kommer aldrig mer att kunna passera sina föräldrars sovrum utan öronpluggar och skygglappar
Citera
2005-02-25, 15:19
Medlem
z0ltans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crippa
Hagge kunde i en annan tråd berätta om hur han och några andra tvingats hjälpa en uråldrig dam upp från golvet. Detta sedan bakomfumlaren var färdig. Trodde du att sexlivet toig slut vid 20?

Det var det jag läste och fick därfr idé för tråden
Citera
2005-02-25, 15:20
Medlem
z0ltans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacAllan
Det jobbigaset för zOltan är när han inser att jag kanske är hans pappa

Han kommer aldrig mer att kunna passera sina föräldrars sovrum utan öronpluggar och skygglappar

hahah min farsa fick barn för 1 år sen med sin nya fru så dom har ju iaf bekrfätat att dom har sex .

Det värsta är min flickväns föräldrar som öppet snackar när dom hade sex senast och försöker slå mig och min flickvän...
Citera
2005-02-25, 18:19
Medlem
Busig tjejs avatar
Men hallaaaa, hur lange till tanker du fortsatta ditt sexliv? Ar det over samma dag du fyller 30?

I sana fall gor du ett stort misstag, for lusten for mig idag ar betydligt storre an nar jag var 20. Tror faktiskt att det ar vetenskapligt bevisat att tjejers lust blir storre ju aldre dom blir?
Citera
2005-02-26, 12:53
Medlem
Alalones avatar
Tonårsfördommar
Jag är 40+ och attraktiv
Sex har du i utstrålningen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera