2005-02-26, 14:09
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busig tjej
Men hallaaaa, hur lange till tanker du fortsatta ditt sexliv? Ar det over samma dag du fyller 30?

I sana fall gor du ett stort misstag, for lusten for mig idag ar betydligt storre an nar jag var 20. Tror faktiskt att det ar vetenskapligt bevisat att tjejers lust blir storre ju aldre dom blir?

Jag har hört att tjejer peakar vid 30 och killar runt 20....men det är väl individuellt också.
Citera
2005-02-26, 15:01
Medlem
Kvinnor lär vara mest intresserade av sex mellan 35 och 40, det har antagligen att göra med att det då mer eller mindre är sista chansen att bli gravid. Men efter det dalar intresset neråt. Men hur det är med männen vet jag inte.
Citera
2005-02-26, 15:05
Medlem
Jag tror nog att folk har sex i alla åldrar så länge de har eller kan hitta en villig partner. Däremot kör man kanske inte lika ofta när man är 70+ som när man är yngre.
Citera
2005-02-26, 15:12
Medlem
tonyhassans avatar
Gamla damer är lite torra och vaginan krymper och musklerna förtvinar därinne... Men så kan dom få lite behandling bara så kan dom sätta igång och knulla runt som ena riktiga heta playboy bunnies.

Jag har haft ett fåtal äldre patienter som har snackat lite om sexlivet spontant.. Ärligt talat har jag aldrig fått för mig att fråga själv... De flesta gamla är ju rätt så sköna.... Bara dom inte har blitt sega i kolan så.
Citera
2005-02-26, 15:18
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergman-Wasa
Jag har hört att tjejer peakar vid 30 och killar runt 20....men det är väl individuellt också.

Nähähä! runt 12-13 skulle jag tro.
Citera
2005-02-26, 15:45
Medlem
Min far som i dagsläget är 92 år fläskade på en dam för två år sedan. Så det verkar ju funka att jöka runt fast man är riktigt gammal.
Citera
2005-02-26, 18:42
Medlem
tonyhassans avatar
reeespect!
Citera
2005-02-26, 21:26
Medlem
ulvenas avatar
[quote=z0ltan]
Mina föräldrar är runt 45 års åldern och jag kan inte tänka mig att dom har sexQUOTE]
Skojar du? Runt 45 är det ju som roligast?! Barnen är gjorda och stora, man behöver inte anstränga sig för annat än för att ha kul och njuta, ni som tror att det "går över" har helt fel det bara ökar med åldern
Citera
2005-02-26, 21:50
Medlem
Ugges avatar
Det är som att spela golf, man är tuff och stöddig i början och tror man äger världen. Efter några år inser man att man var ganska tafatt i början. Efter 20-25 år så har man en helt annan rutin och säkerhet som gör att man inte behöver bevisa något när man är igång. Visst finns det nybörjare som har talang och blir rätt duktiga ganska snabbt men de flesta är ganska tafatta, men de tror äger världen i alla fall.
Varför skulle sex vara bättre i 18 års åldern efter att ha knullat 1-100 gånger. När man passerat 40 så har man förmodligen gjort det flera 1000 gånger.
Citera
2005-02-27, 04:22
Medlem
fanns en undersökning om de där men jag hittar den inte nu men den sa att vid pension ungefär är hälften av kvinnorna sexaktiva medan hälften tappar intresset helt. Undersökningen visade att sexfrekvsnen misnkar med åldern vilket ju förefaller naturligt. Alltså inte vid 30 kanske men efter 50 och så.
Citera
2005-02-27, 23:26
Medlem
Är det inte så att killar trappar ner efter tjugoårsåldern med sexlusten?
Tjejer däremot ökar lusten och är rena racermaskinerna vid sextio/sjuttio?
Har för mej att jag har läst det någonstans...
Citera
2005-02-27, 23:39
Medlem
Azraels avatar
Äldre dagar??? 30+?????

Vet hut pojkvasker!

En vanlig myt är att kvinnor inte når sin peak förrän vid 30-40år. Detta är givetvis helt felaktigt. Kvinnor peakar vid 18-20år. Efter det dalar kurvan nedåt för att vid ca 25 avta helt. Vid 35 får de panik och tok-knullar de sista fem åren innan klimakteriesvallningarna till slut dödar sexualiteten för alltid. Ungdomar bör alltså passa på att knulla medans fläsket är färskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in