• 3
  • 4
2012-05-11, 00:24
Medlem
Eftersom det låter som en skitsak han tog kan du väl lika gärna sno en av honom?
Du kommer inte få någon respekt oavsett. Troligt kommer han bara skratta ännu mer om du skulle kräva tillbaks det nu.
Citera
2012-05-13, 01:12
Medlem
GoPalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panelbeater
Hur vet du att jag inte satte gränser tidigare? Jag gick ju till dennes arbetsplats när jag va 10år gammal och bad om prylen. Sedan flyttade jag och nu är jag tillbaka i samma stad.
Vad menar du med att sätta gränser i tid? Borde jag ha drämt till honom med ett bollträ när jag va 10?
Ja det skulle du gjort Nej men det jag menar är att om det inte rör sig om så stora summor pengar (vilket det inte låter som) bör man krävt tillbaka dem tidigare och om det ej lyckats kan det vara bäst att lägga ner det för att inte framstå småsint.
Citera
2012-05-13, 01:32
Medlem
panelbeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoPalt
Ja det skulle du gjort Nej men det jag menar är att om det inte rör sig om så stora summor pengar (vilket det inte låter som) bör man krävt tillbaka dem tidigare och om det ej lyckats kan det vara bäst att lägga ner det för att inte framstå småsint.

Är det något fel på att va småsint? Trodde alla mogna människor va småsinta. De som inte är småsinta brukar oftast låtsas inte vara det för att de vill verka fina och stolta etc.
Citera
2012-05-13, 02:05
Medlem
GoPalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panelbeater
Är det något fel på att va småsint? Trodde alla mogna människor va småsinta. De som inte är småsinta brukar oftast låtsas inte vara det för att de vill verka fina och stolta etc.
Inget av det där kan jag hålla med dig om.
Citera
2012-05-13, 02:35
Medlem
panelbeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoPalt
Inget av det där kan jag hålla med dig om.

Ok. Bra att veta
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in