2012-06-27, 16:00
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorfiusBaltzar
En brun örn som glid flyger över ett öppet hav på jakt efter mat, medans det är solnedgång och solens sken ligger över ens vingar och kropp.

När jag kör flaxmaskinen (vilket tyvärr var länge sedan, i och med att jag bytt gym) så brukar jag känna mig som oflygduglig tupp med koordinationsproblem. Men det är en jävla fin övning.
Citera
2012-06-27, 16:07
Medlem
Blinkares avatar
Jag rekommenderar dig att byta ut ditt flaxande mot LÅS på ditt vanliga gym eftersom flaxmaskinen inte kändes bra där. Dumt att utföra övningar som inte känns bra. LÅS är en skonsam och effektiv övning men var noga med utförandet även på denna. Axon har en bra LÅS-guide vill jag minnas.
Citera
2012-06-27, 16:12
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blinkare
Jag rekommenderar dig att byta ut ditt flaxande mot LÅS på ditt vanliga gym eftersom flaxmaskinen inte kändes bra där. Dumt att utföra övningar som inte känns bra. LÅS är en skonsam och effektiv övning men var noga med utförandet även på denna. Axon har en bra LÅS-guide vill jag minnas.
Lyft åt Sidan heter det också Moffe!
Citera
2012-06-27, 16:27
Medlem
RobinTheBraves avatar
Har du lyckats bygga några muskler ännu då? Langa upp en ny bild på formen!
Citera
2012-06-27, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RobinTheBrave
Har du lyckats bygga några muskler ännu då? Langa upp en ny bild på formen!

Samma som för, blir bara starkare men musklerna vill inte växa form mässigt.
Citera
2012-06-27, 18:40
Medlem
Highsounds avatar
Citat:
Samma som för, blir bara starkare men musklerna vill inte växa form mässigt.
Ett riktigt mysterium det där.
Citera
2012-06-27, 18:57
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blinkare
Tror inte det var en axelmaskin öht, utan en latsmaskin. Fullt mag i en låsmaskin vette fan asså..

Nå, va säger du moffe. Lats eller delts?
Citera
2012-06-27, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Tror inte det var en axelmaskin öht, utan en latsmaskin. Fullt mag i en låsmaskin vette fan asså..

Nå, va säger du moffe. Lats eller delts?

Delts, herregud hur lite kunskap tror du att jag har?
Citera
2012-06-27, 19:46
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Delts, herregud hur lite kunskap tror du att jag har?
*Talande tystnad*

Tryckte du armarna uppåt eller neråt?
Har du länk till en sån maskin du körde i?
Citera
2012-06-27, 20:00
Bannlyst
Citat:
*Talande tystnad*

Tryckte du armarna uppåt eller neråt?
Har du länk till en sån maskin du körde i?

http://www.gymleco.se/Produkter/331.php

Tror till och med att det är samma företag som dom hade på nya gymmet jag gick och prövade på.

Vet 100% säker imorgon, eftersom då ska jag till gymmet igen och få en instruktions runda utav av personalen där. Hur man ska använda maskinerna och sånt.

Så ska också ringa dom och fråga vad viktmagasinet väger (företaget som säljer dom).
Senast redigerad av MorfiusBaltzar 2012-06-27 kl. 20:16.
Citera
2012-06-27, 20:28
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
http://www.gymleco.se/Produkter/331.php

Tror till och med att det är samma företag som dom hade på nya gymmet jag gick och prövade på.

Vet 100% säker imorgon, eftersom då ska jag till gymmet igen och få en instruktions runda utav av personalen där. Hur man ska använda maskinerna och sånt.

Så ska också ringa dom och fråga vad viktmagasinet väger (företaget som säljer dom).
Åhå, där ser man...
Du kanske hursomhellst inte ska börja med att mosa på maxvikter på varenda manick du kommer i kontakt med.

Vad vill du med träningen? Jag har fan inte fattat det, är det styrka, volym, båda eller allround?
Citera
2012-06-27, 20:32
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Åhå, där ser man...
Du kanske hursomhellst inte ska börja med att mosa på maxvikter på varenda manick du kommer i kontakt med.

Vad vill du med träningen? Jag har fan inte fattat det, är det styrka, volym, båda eller allround?

Det är en mycket speciell form som är både styrka och volym.

Måste det vara eftersom att han även är inne i en mycket speciell form av både bulk och deff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in