2012-06-12, 16:51
Bannlyst
Whore skulle också vara askönt om du gick nån gång till Världens starkaste man tävlingen, och när dom gör detta:

http://www.youtube.com/watch?v=QTmlmW_snvY

Så går du fram och säger det där fingret du flippar väger 800Kg men du tar bara 150Kg av vikten, undrar hur dom skulle reagera. :P
Citera
2012-06-12, 16:59
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorfiusBaltzar
Already put up a picture long time ago.....

But here people i took today a picture of the stone that i flipped 2 times.

http://tinypic.com/r/jh8qbn/6

And heres a picture of another stone that my dad estimated wieghing 400-500Kg which i will ofc later to flip. <3

http://tinypic.com/r/2nltvki/6

No for fuck sake, that picture was an old picture. I want a picture of u when u have deffed and got cutted!!!
Citera
2012-06-12, 17:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
No for fuck sake, that picture was an old picture. I want a picture of u when u have deffed and got cutted!!!

Dude i posted that picture 25/5 this year and now it is 12/6 so it has passed 18 days and i have so far done 2 trainings and you already want a pic of me where i have deffed and got cutted?
Citera
2012-06-12, 17:15
Medlem
FredricBs avatar
Vad vill du få ut med din träning? 2 pass på 18 dagar? Vad hände med det upplägget som du egentligen skulle följa? Jag tycker även att du bör se över din kost, den verkar inte så protein rik över huvudtaget.
Citera
2012-06-12, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FredricB
Vad vill du få ut med din träning? 2 pass på 18 dagar? Vad hände med det upplägget som du egentligen skulle följa? Jag tycker även att du bör se över din kost, den verkar inte så protein rik över huvudtaget.

Jag håller på och fixar till det, har så mycket att göra i riktiga livet nu. Håller på med 6-7 brudar, jobbar med ett tungt jobb som också ökar min Kcal behov, men vet inte exakt med hur mycket. Dessutom tog upplägget lite för lång tid så kanske tar bort 1 set på varje övning eller nåt liknande.

Ska nästa vecka börja äta 3500Kcal per dag (hoppas det täcker för gym och jobb), vi får se.

500Kcal Frukost

250Kcal Mellanmål 1

1000Kcal Lunch

250Kcal Mellanmål 2

1000Kcal Middag

500Kcal Efter träningsmål
Senast redigerad av MorfiusBaltzar 2012-06-12 kl. 17:24.
Citera
2012-06-12, 17:29
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Whore skulle också vara askönt om du gick nån gång till Världens starkaste man tävlingen, och när dom gör detta:

http://www.youtube.com/watch?v=QTmlmW_snvY

Så går du fram och säger det där fingret du flippar väger 800Kg men du tar bara 150Kg av vikten, undrar hur dom skulle reagera. :P
Fengal fingers väger absolut inte 800 kg, mycket mindre och har mkt med teknik och kroppsform att göra hur bra du är på dom. Vår Magnus var bland de bästa i den tävlingen iomed sin längd och snabbhet.

Dina stenar väger absolut inte runt 400 kg, du har inte den tyngden i materialet sten på den volymen helt enkelt. Snarare mellan 130-170 kg grovt räknat. Och jag har svårt att tro att du lyfter den särskilt högt o flippar som du säger utan du puttar väl snarare omkull den.

Youtubedebut maybe?
Citera
2012-06-12, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Fengal fingers väger absolut inte 800 kg, mycket mindre och har mkt med teknik och kroppsform att göra hur bra du är på dom. Vår Magnus var bland de bästa i den tävlingen iomed sin längd och snabbhet.

Dina stenar väger absolut inte runt 400 kg, du har inte den tyngden i materialet sten på den volymen helt enkelt. Snarare mellan 130-170 kg grovt räknat. Och jag har svårt att tro att du lyfter den särskilt högt o flippar som du säger utan du puttar väl snarare omkull den.

Youtubedebut maybe?

Det var en gissning, men googlade fram senare där dom säger att dom väger 200-300Kg.

Vad är puttar för dig då o vad är flippar för dig då?
Citera
2012-06-12, 17:41
Medlem
Pankreatits avatar
Biccs before chicks!
Citera
2012-06-12, 17:41
Medlem
aeons avatar
Citat:
Håller på med 6-7 brudar

Sex till sju stycken? Du vet alltså inte hur många du håller på med? Hursomhaver, då förstår jag att det inte finns tid till träning. Mellan en(1) flickvän och jobb så är jag glad om jag får ett par timmar varje dag då jag kan träna, eller göra vad som egentligen.

En liten fråga förresten, varför flippa stenar?

Kör på!
Citera
2012-06-12, 17:58
Medlem
Fudge0wns avatar
Citat:
People i have took the decision not start this journal until the 4th Juny because of the reason im in a "Cutting" period which will end the 1th Juny.

So at the 3th Juny i will take pictures of all my body and all the muscles so you guys can see the result of my "Cut" since i got old pics in my swedish journal, also the pictures i will post will be before pics to my muscle growth also.

But u said that the cutting period will end at the 1th Juny, and that u would take pictures of you at the 3th!

How do u say in swedish? "Fucking hycklare!"
Citera
2012-06-12, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Sex till sju stycken? Du vet alltså inte hur många du håller på med? Hursomhaver, då förstår jag att det inte finns tid till träning. Mellan en(1) flickvän och jobb så är jag glad om jag får ett par timmar varje dag då jag kan träna, eller göra vad som egentligen.

En liten fråga förresten, varför flippa stenar?

Kör på!

Nej vet inte hur många jag håller på med, därför att det är bra grepp träning och det är liknande som fingers och atlas stones.

Dessutom så finns stena överallt och är grattis.
Citera
2012-06-12, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fudge0wn
But u said that the cutting period will end at the 1th Juny, and that u would take pictures of you at the 3th!

How do u say in swedish? "Fucking hycklare!"

And thats exactly what happened, i posted a pic where i was cutted.

How do you say in english? "knullande mongo!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in