• 1
  • 2
2009-11-30, 21:38
Medlem
Priamoss avatar
Vad är det för ställe man ska leta efter om man är ute efter att enbart betala inträdesavgift för att sedan få knulla fritt med damerna inne i lokalen?

Landet får gärna vara Tyskland, men andra länder går också bra

De flesta ställena verkar ha att man betalar för varje dam man nyttjar, men jag har inga extrema krav på utseende så betalar hellre en klumpsumma och kör järnet med så många man orkar

Tacksam för tips!
Citera
2009-11-30, 21:51
Medlem
Risken med det upplägget är ju att tjejerna faktiskt kan neka och liksom välja lite hur dom vill och vilka dom vill knulla med och inte. Eftersom dom inte drar in pengar på ju fler folk dom ligger med.
Citera
2009-11-30, 22:22
Medlem
kissmeslows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priamos
Vad är det för ställe man ska leta efter om man är ute efter att enbart betala inträdesavgift för att sedan få knulla fritt med damerna inne i lokalen?

De flesta ställena verkar ha att man betalar för varje dam man nyttjar, men jag har inga extrema krav på utseende så betalar hellre en klumpsumma och kör järnet med så många man orkar

Tacksam för tips!

Finns massvis med flatrate ställen i bla Berlin.
Kolla recensionstråden ovan..
Citera
2009-12-01, 04:22
Medlem
Partytreffs

Partytreffs är det du söker

http://www.internationalsexguide.inf...play.php?f=762

Partytreff Dolce Vita - Wagenfeld är nog den klubb som av de flesta hålls som den bästa. Har inte varit där själv dock.

Två ganska viktiga i Berlin är inte med i Listan Caligula och King George recensioner om dessa finns här på Fläskback. Viktiga kanske mer för att de är lätta att nå och inte pga kvalitetsskäl.

Happy fucking!!!!
Citera
2009-12-01, 06:41
Medlem
BlueStars avatar
Som nämnt är det Party Treffs/flat rate-bordeller du är ute efter. Kom ihåg bara att tjejerna är dels inte lika attraktiva rent fysiskt som tjejerna på FKK-klubbarna (undantag finns, förstås), dels är de inte alls lika engagerade då de inte behöver anstränga sig för att jaga kunder, vilket gör tjejerna lata, oengagerade och lite nonchalanta, och sexet blir därmed rätt trist och de försvinner ut ur rummet i princip sekunden efter du dragit ut kondomen, det är i alla fall min erfarenhet.

Billigt är det alltså, ja, men sexet och helhetsupplevelsen blir därefter.
Citera
2009-12-01, 11:28
Medlem
Finns detta i Prag ?
Citera
2012-04-20, 19:15
Medlem
Razhozs avatar
Kanske är lite fel att fråga i denna tråd men har du någon erfarenhet av ställen där man betalar ett fast pris sen är det i princip knullbuffé ? Jag undrar främst vilken kvalitet brudarna har på såna ställen och om det är värt att dra till ett sådant dagen efter man har varit i Artemis.

Jag tänker lite ekonomiskt för att jag har spikat att debutera som torsk på FKK Artemis men jag vill gärna gå till något billigare ställe den andra dagen och undrar sålunda om "knullbuffé" är att rekommendera? :P

Tacksam för svar
Citera
2012-04-20, 19:36
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razhoz
Kanske är lite fel att fråga i denna tråd men har du någon erfarenhet av ställen där man betalar ett fast pris sen är det i princip knullbuffé ? Jag undrar främst vilken kvalitet brudarna har på såna ställen och om det är värt att dra till ett sådant dagen efter man har varit i Artemis.

Jag tänker lite ekonomiskt för att jag har spikat att debutera som torsk på FKK Artemis men jag vill gärna gå till något billigare ställe den andra dagen och undrar sålunda om "knullbuffé" är att rekommendera? :P

Tacksam för svar

Det här inlägget bröts ut ur recensionstråden Lite blandat i Berlin så att ämnet kan diskuteras här i stället där det mer hör hemma.

/Moderatorn BlueStar

--------------------------

Inlägget ovan som jag skrev redan 2009 tar upp rätt bra vad jag än idag anser om s.k. flatrateklubbar. Vill du testa konceptet bara för att ha det gjort kan du göra det, men räkna inte med att det blir lika bra som på en vanlig bordell eller en FKK-klubb. Visst, vill du bara ha några snabba "töm-och-glöm"-knull där tjejernas engagemang inte är så viktigt kan det funka, men har du mer krav på den punkten är en flatrateklubb inte att rekommendera. De två mest kända i Berlin är dessa:

http://www.caligula-berlin.de/
http://www.bordell-grunewaldstrasse23.de/

/Medlemmen BlueStar
Senast redigerad av BlueStar 2012-04-20 kl. 19:38. Anledning: Felstavning
Citera
2012-04-21, 17:59
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priamos

Tacksam för tips!

Hej!

Ett stället som varit mycket omtalat på ISG senaste tiden är Erlebniswohnung i Berlin: http://www.erlebniswohnung.com/en/. Jag har inte varit där men forumbekanta, vars smak jag litar fullt ut på, anser att stället är himmelriket. Men där är allt sex offentligt.

F
Citera
2012-04-25, 08:58
Medlem
Hur funkar det på ett sådant ställe? Du betalar inträde på? Därefter är det bara att göka järnet?
Citera
2012-04-25, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AS-Roma
Hur funkar det på ett sådant ställe? Du betalar inträde på? Därefter är det bara att göka järnet?
Ja.
Citera
2012-05-07, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sooley
Ja.
Vart finns detta ställe? Finns hemsida med priser och öppettider osv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in