2023-12-07, 19:44
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TommyJune
trevligt hur var priserna?

70€ för 30 min
20€ extra för sug utan kondom
Övriga extras är 50€ styck
Anal 100€
Citera
2024-05-10, 03:48
Medlem
Var på Artemis några månader sen, en eftermiddag.
Blev rekommenderad att inte ta första bästa, då det finns en hel djungel där.

Efter en stunds drickande o kolla på strippshowen, så såg jag en tjej, snygg o het latina. Gick fram, kollade pris och service, allt såg bra ut tänkte att jag bara behöver komma lite mer i mode.
När hon sa namnet, brast det. Hette samma sak som en systerdotter, och tyvärr slocknade allt.

Så vidare till nästa efter en stunds chillande.
Mina ögon fastna på en blond brasilianare som hade fina kurvor, fina bröst och riktigt fina fötter. Hon såg lite blyg ut med sin vännina och inte så utåt som de andra.
Tog henne upp, fick en skön jävla avsugning, Dogge och sen riktigt skön avslut i missionär, där tuttar a studsade upp o ner medans jag sög dom och smekte hennes rövhål.
SALUUT. 💦 💦.

Gick o duscha, chillade igen, fanns riktigt fina tjejer men ja måste få the feeling när de ska ske.
Efter en stund ser jag en mer kurvig tjej med brunt hår, horatämpel på svanken, såg ut att ha bra självförtroende och hade fina läppar.
Frågade henne om service, hon tog mig upp.

Där uppe fick jag vad jag tror är mitt livs avsugning, MED KONDOM. Hon sa om du tycker de skönt nu, kostar de 20€ extra utan kondom, detta självklart något som skulle vara värt varenda öre.
Hon tog av kondomen, lite munsköljet och säg som in i helvetesssss skönt. Rakt av den bästa avsugningen jag fått i mitt liv.
Slurpra i sig den med mycket saliv, mjukt, blött och djupt.
Avslutade henne i ridandes på mig medans jag sög hennes feta tuttar och dallrande röven på mig.

Underbart!!!

Innan stängning, var tvungen att ta brasilianan på en sist rundtur.
Tog en Bj only, o smekte hennes vaxade röv medans hon sög upp all min kuk och slickade mina pungkulor. Saluuut 💦.

Hade 15 minuter innan dom stänger efter sista avsugning, planet lyfter om cirka 3 timmar tillbaka till gråa Sverige, ser en jamaicana med skön kropp, ger henne 30€ innan stängning för en snabb handtralla i bion.

Detta görs med bravur medans jag rör hennes tuttar och smeker dom och nyper hennes bröstvårtor.

Nu är natten slut tror klockan var 4-5 på morgonen, dags o ta sig till flygplatsen o sova ut.

Älskar Artemis.
Detta är definitivt inte min sista gång, och nästa gång åker jag med en blå kompis i ficka , för jävlar vad ja ska pumpa o tömma.

Simma lugnt !
Sharmota
Citera
2024-07-04, 22:10
Medlem
Fkk Artemis Debut

Känner mig skyldig att lägga en liten recension här, läste på lite här på forumet för cirkus 8 månader sen om dessa fenomen "FKK" och oerfaren som jag är tänkte jag att jag måste åka och experimentera lite. Ingen erfarenhet av något liknande innan så vart rejält nervös, men kände att nu vart de fan dags att hetta till tråkiga vardagslivet lite. Fast besluten vart det Berlin i 2 dagar. Extremt oerfaren när det kommer till sex, så kommer nästan in som en nyfödd oskuld i lobbyn.

Dag 1 på Artemis

Efter en lång ångestpromenad och velande i Berlin om jag verkligen ska göra detta så lyckades jag komma närmre och närmre(tror det sluta med att jag gick från hotellet dit på 1,5 timme)
så lyckas jag äntligen ta mig dit runt kl 12.30

Kommer in i lobbyn och ser 2 brudar snett upp för trappen helt näck och börjar skaka/hyperventilera som att jag har en mix av Parkinsons och astma. Tänker att nu kollapsar jag, detta är ej verklighet.
Tar mig upp för de kanske 10 stegen ändå och låser in värdesaker och går och byter om. Efter mycket ångest lyckas jag ta en dusch och få på mig badrocken. Och tack vare Flashback har jag en aning på vart man ska.

Tar mig ner för trappen och lägger mig på solstol i spa avdelningen och försöker blunda som att om inte jag kan se mig, kan inte de se mig. ligger och låtsas sover med 180BPM när jag hör hur nån i högklackat sakta kommer närmre bakifrån som ett monster i en mardröm. En av tjejerna från lobbyn såg ett nervöst litet rådjur, Namn?!(inte en susning vet ej om jag andades längre i detta tillfälle) Ålder: 25 kanske?, 10/10 enligt mig, som "väcker" mig och frågar "Why are u trying to hide" och jag försöker lyda flashback och tänka att jag ska inte bli dragen i första bästa utan gå in coolt och slappna av, försökte få fram att "i just want to relax" men får tillbaks "first you fuck then you relax", svårt att kontra den. Så vi går upp till ett rum, extremt obekväm at this point och vet ej vad som händer nu. Tänker att jag börjar lugnt så kör en OWO 30/90, ligger där ett tag tills hon frågar om CIM. Igen tänker jag nej för fan, ta det lugnt, men det var tydligen inte jag som bestämde längre(Lilleman hade kontrollen). 10/10 tjej 10/10 upplevelse 140Euro, ingen ånger än.

Kommer ner till nedervåningen igen och lyckas denna gång njuta av bastu och bad i kanske 20 minuter innan jag tänker att jag måste utforska lite.

Går in i huvudrummet på mellanvåningen och blir direkt inbjuden till en tjej som sitter i baren, tysk tjej väldigt vacker och trevlig som förför mig som ett barn i en godisaffär. Vet ej vad som hände här men vi gick såklart upp till ett rum(??) vet ej vilken del av mig som trodde att jag kunde komma 2 ggr på 30 min men aja, kuken är ju hård iallafall. kör en OWO 30/90 och njuter av en härlig massage samt en ganska lugnande konversation, och ett fint blåsjobb. Rejält fint men lilleman är trött så blir inge sprut denna gång. 9/10 tjej(jävligt trevlig att konversera med) 8/10 upplevelse(jag respekterar försöket, -2 känns som att det låg på mig) 90Euro

Okej nu får jag fan skärpa mig, är hungrig som fan och måste ju för fan kolla vad som finns på stället. Tar en titt runt och testar alla pooler och olika bastun, tar lite käk och hänger bara, lyckas hitta porrbion på nedervåningen efter jävligt många varv(vafan) jävligt tyst och lugnt där inne, lätt att koppla av och känna på lilleman när han är redo. Går runt/sitter i porrbion i cirkus 2-3 timmar och bara hänger, eller snarare hoppas att ingen kommer in och tror att jag sitter där och smårunkar för mig själv. Kommer en tjej vart typ 20 minut och frågar om knull men jag använder allt mod i kroppen och lyckas tacka nej.

Känner nu att det börjar bli dags att leta nästa offer, sätter mig på span i baren och börjar kedjeröka cigg(coolt?). Faller för en lite äldre rysk tjej namn ??(hur lyckas folk komma ihåg, hade behövt anteckningsblock samt lite mer mod) utseende 8/10, 37 år gammal, som gillar lite mer "wild sex" enligt henne. Tänker för mig själv att nu börjar utforskningen, vi går till ett av rummen utomhus och hon frågar vad jag vill göra. (nu måste jag ju vara kreativ) så får ut mig att "im trying to find out what i like, so whatever you wanna try im down" börjar med en överenskommelse på OWO 30/90 börjar med ett snabbkull på säket 4 minuter innan hon tar av kondom och börjar råsuga mig hårt, känner att hon börjar kittla mig runt magen som gör att jag spasmar till då och då (udda men typ skönt) tills hon plötsligt frågar "you want to try my feet?". Måste erkänna att jag var en aning förvirrad här och ej visste vad nästa steg i denna ekvation var, tills hon börjar olja in fötterna och runka av mig från avstånd(med fötterna då). Kör en stund och sitter och tänker för mig att hur fan kan jag va så kåt/hård av detta, detta är ju vrickat. Efter en stund kläcker hon ur sig "You can fuck them if u want", åter igen.. förvirrad men hänger på snabbt när hon sätter mig i knäställning och ber mig ta tag i hennes fötter och köra hårt, kommer efter cirkus 4 minuter "??!?" upplevelse 11/10(samt en viss förvåning) 90Euro

Efter detta går jag runt ytterligare kanske 5 varv runt stället i säkert 3 timmar till och bara hänger på olika ställen och funderar över mina livsval. Tills jag får syn på snyggaste bruden jag sett i mitt liv och tänker "okej en till, sen blir det hemgång"

Tjej från Kroatien, namn?, runt 25 år gammal, 11/10 för mig. får jävligt bra känsla med henne och skulle nästan betalat henne bara för att slappna av och prata i en halvtimme. Men icke sa nicke, hon har ju ett jobb o göra. Kommer in i rummet däruppe och är så jävla urladdad på energi och vilja att jag förvarnar henne att det är min fjärde gång idag och att risken finns för blanka skott. Hon skiter i det, börjar suga fint som fan en stund, men lägger sig snabbt bredvid och kramar mig medans hon runkar av mig och slickar i mitt öra(återigen en ny upplevelse) ligger och försöker slappna av när hon plötsligt sjunker ner några decimeter och börjar slicka min bröstvårta medans hon kollar upp mot mig. (vad i helvete? och varför är det här skönt)kommer efter säkert 15 minuter som en jävla gris och bara ligger och njuter en stund efter. 11/10 tjej, 11/10 upplevelse 90Euro, kan ha gett en hundring.

klart slut, nu ska jag till hotellet och fundera över mina livsval och käka glass i sängen med ångesten från dagen.

Dag 2

Känner nu mig lite lugnare, en ganska brutal ångest om jag vill tillbaks eller inte. Går runt i Berlin i kanske 2-3 timmar på någon festival och funderar. Men tar till slut beslutet att vafan, igår var bästa dagen i mitt liv.

Kommer in lite senare denna dag runt 18:00 och går in med självsäkerhet samt ett skönt lugn i kroppen, känner mig som en kaxig stammis nu.

letar snabbt upp en brud för jag är så jävla kåt. Önskar att jag rekat lite mer, men trodde jag skulle sprängas efter att ha suttit och edgat mig i hotellrummet till minnen av igår.
hittar en tysk tjej (jag ger upp om beskrivning) 9/10 och går upp för första rundan. Har lite svårt att komma, vet ej varför men det går bara inte. Hon får någon konstig ide att jag ska runka av mig själv medans hon "visar upp sig", tänker att fan, det kanske är det som behövs. lyckas klämma ut mig en sats men lite besviken av detta. upplevelse 5/10, 90 euro. Kändes konstigt att betala denna.

sätter mig i bastun och råkar höra 2 svennebananer sitta och snacka. Börjar lite konversation, jävligt lugnande att träffa några landsmän och ta de lite lugnt. Skiftar mellan bastu/bad med dessa killar i typ 1 timme innan jag börjar känna mig småkåt igen. Går bort till porrbion där nere och sätter mig och smårunkar lite(jag vet) för att kolla om det är möjligt. Just när jag satt mig kommer det in en kort(1,57cm?) spansk tjej och försöker flörta. Kände att jag aldrig kommer komma så jag måste tacka nej. Men satan vad sexig hon är och så sätter hon sig i min famn och förför mig som aldrig förr. Började runka av mig i öppenhet, bara vi 2 där i för sig men jävlar vad kåt jag blir. Sitter o velar men blir ett ja efter lite kläm och känn. Hon går och hämtar sin väska och kommer och pratar/runkar av mig lite där inne. Hon frågar om jag vill gå in i rummet bredvid eller få en avsugning direkt i soffan. Känner mig så jävla kaxig nu och tänker att, fan vi kör här ute. Så mycket blod har runnit ner från skallen att jag ej kan tänka på annat än henne. Och JÄVLAR vilken avsugning, hela vägen ner och mycket spott. Fan bästa jag fått nånsin. Hon rå suger i säkert 20 min innan hon ger upp, "it wont happend" får jag ur mig. Och hon svarar "sorry" men fan, tror jag aldrig njutit så mycket utan att komma. 12/10 på denna. bästa hittills. 90 euro men gav 100 för ett bra försök. får en djup kyss(japp..) Måste erkänna att man blev lite småkåt av de kanske 4 snubbarna som kom in i porrbion under detta men vände om när man fick ögonkontakt.

Okej känner mig nästan klar nu, klockan är kanske 22 och känner mig rätt nöjd. Budgeten är fint planerad och jag har exakt 90 euro kvar för ett sista knull.

Går runt/röker/dricker/bastu/bad i säkert 2 timmar innan jag bestämmer mig för att klämma ut det sista. Är extremt kåt igen och jävligt fullt med folk nu, säkert 80 snubbar och kanske lika mycket brudar. Orkar ej klämma mig runt för att leta bland alla människor så ställer mig vid trappen med säkert 10 andra killar och hänger lite. Kommer en sexig italiensk tjej jag inte sett innan som börjar prata med typ 5 italienska killar, står och spanar in henne från andra sidan ett tag innan vi får ögonkontakt och hon kollar upp (som att ska vi gå upp o knulla?) jag visar tummen upp, kändes som ett riktigt big dick move framför alla nissar i trappen. Kör kortfattat denna. Jävligt avslappnande tjej, fint knull, fin avsugning, kom som en gris och kände mig jävligt nöjd. 90 euro klippt och klart
Citera
2024-07-04, 22:10
Medlem
Slutsats: Ursäkta långt inlägg men kände mig skyldig till detta efter så många andra bra recensioner här. Är så jävla glad att jag gjorde detta, känns som jag funnit mig själv och verkligen låst upp en del av min mentala hälsa jag inte trodde jag hade. Skönt att bara sitta och prata med tjejer. Som man vanligtvis kanske inte gör? bästa 2 dagarna i mitt liv. Tack alla på Flashback, hade aldrig fått tanken till detta utan er <3

PS/TIPS efter mycket letande här på forumet vart jag starkt förvånad över det fasta priset, trodde man skulle behöva förhandla med 10 poängarna och kanske nöja sig med de mindre snygga för en billigare peng. Men alla brudar körde samma 70/90/140 så de vart ju bara leta 10 poängare o köra på.

Drog en rulle deo/munskölj innan varje knull och tror jag fick en kommentar av varje brud "you smell so good compared to everyone else" och att de hellre ville suga och kyssas för att man lukta gott, kanske är välkänt/logiskt annars Lifehack?

Rätt avslappnande stämning då typ alla snubbar som kunde engelska ville kallprata i bastun, vilket lättade upp stämningen och fick allt att kännas mer normalt.
Citera
2024-07-04, 22:20
Medlem
Raktinyllets avatar
Haha fan vilken kung du är! Blev själv sugen på en resa nu
Citera
2024-07-05, 13:05
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlafsSlafs69
Slutsats: Ursäkta långt inlägg men kände mig skyldig till detta efter så många andra bra recensioner här. Är så jävla glad att jag gjorde detta, känns som jag funnit mig själv och verkligen låst upp en del av min mentala hälsa jag inte trodde jag hade. Skönt att bara sitta och prata med tjejer. Som man vanligtvis kanske inte gör? bästa 2 dagarna i mitt liv. Tack alla på Flashback, hade aldrig fått tanken till detta utan er <3

PS/TIPS efter mycket letande här på forumet vart jag starkt förvånad över det fasta priset, trodde man skulle behöva förhandla med 10 poängarna och kanske nöja sig med de mindre snygga för en billigare peng. Men alla brudar körde samma 70/90/140 så de vart ju bara leta 10 poängare o köra på.

Drog en rulle deo/munskölj innan varje knull och tror jag fick en kommentar av varje brud "you smell so good compared to everyone else" och att de hellre ville suga och kyssas för att man lukta gott, kanske är välkänt/logiskt annars Lifehack?

Rätt avslappnande stämning då typ alla snubbar som kunde engelska ville kallprata i bastun, vilket lättade upp stämningen och fick allt att kännas mer normalt.

Tack för fin recension! Och grattis till debuten, det är en fantastisk värld som öppnat sig för dig. Det man ofta glömmer är att många av tjejerna är härligt öppna människor som är lätta och intressanta att prata med, speciellt om man träffat dem ett par gånger.

Nästa gång, kom ihåg namnen Skriv en kort notis i mobilen när du ändå är cid värdeskåpen och har betalt tjejen
Citera
2024-07-06, 01:53
Medlem
swedishproffss avatar
Tack slafsslafs för fin recension av dina artemis-dagar! Kul att höra att det var så lyckat! 🙂 Kung!! 😎
Citera
2024-07-08, 01:03
Medlem
Bra recension och imponerande premiärtur!
Citera
2024-07-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Tack för fin recension! Och grattis till debuten, det är en fantastisk värld som öppnat sig för dig. Det man ofta glömmer är att många av tjejerna är härligt öppna människor som är lätta och intressanta att prata med, speciellt om man träffat dem ett par gånger.

Nästa gång, kom ihåg namnen Skriv en kort notis i mobilen när du ändå är cid värdeskåpen och har betalt tjejen

känns som en uppenbar tanke nu i efterhand^^ men tror jag var lite för rookie för att följa en röd linje där inne. Kände mig helt uppe på moln/IQ befriad efter varje "session"
Citera
2024-07-26, 03:27
Medlem
knight1056s avatar
Ska resa till Berlin om en knapp månad. Funderade på att besöka Artemis men baserat på recensionerna här och några inlägg på ISG så tvekar jag. Är det värt ett besök eller har kvalitén sjunkit så mycket?
Citera
2024-07-26, 08:42
Medlem
Om det är värt det eller ej kan du nog bara svara på själv efteråt.

Jag har besökt Artemis återkommande de senaste 10 åren ca, och i mitt tycke så är det klart sämre utbud och variation på tjejer idag mot tidigare. Men med det sagt så är det fortfarande så att guldkorn finns och har du inte varit där så är det värt ett besök bara för upplevelsen! Det är lite som Disneyland för män…. Se det som ett dagspa och häng vid poolen en solig dag i Berlin med option på lite kul action.

Mycket nöje!

Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Ska resa till Berlin om en knapp månad. Funderade på att besöka Artemis men baserat på recensionerna här och några inlägg på ISG så tvekar jag. Är det värt ett besök eller har kvalitén sjunkit så mycket?
Citera
2024-07-29, 02:44
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056

Tänk på att inlägg och recensioner är baserat på den personens förväntning. Olika besökare har olika uppfattningar om samma besök. Jag har besökt klubbar som lovordats men som jag har tyckt vara dåliga så det gäller att försöka se vilken smak den som recenserar har.
ISG är ett forum som jag tycker har tappat rejält de senaste åren framför allt på de europeiska underavdelningarna.

Jag har precis kommit hem från mitt 3:e besök i år och jag tycker kvalitén har gått upp sedan ett par år sedan men då ska man tänka på att jag gillar utseendet och stilen på tjejerna som jobbar just nu.

Så det enda sättet och veta (och det lite tråkiga svaret) är att besöka och vara beredd att lämna klubben om man inte är nöjd. jag har själv gjort det och det var surt där och då men jag är nöjd efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in