Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-30, 09:41
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Kort recension från senaste besöket på Artemis under gårdagen (Tisdag).

Var där en snabbvisit under lunchen strax efter öppning. Var såklart ganska dött men ändå ett par snygga tjejer på plats. Gick med Beatrice (Rom) till ett rum. Blonderad med tight vältränad kropp med fasta välgjorda silikonbröst. Någon liten taruering på underarm. Trevlig basic service, ingen stor konversationalist men ändå nice. Hon tog lite initiativ och lekte med mina bröstvårtor, vilket jag gillar. Owo, daty, avslut i doggy. 90€ + 10 i dricks.

Lämnade klubben för att jobba och återvände vid ca kl 17.00. Tog ett snabbt rum innan middagen serveras klockan 18. Valet föll på Sanny(?) (Tysk/Marockanska). Mörkhårig, solbränd, en del stora tatueringar på rygg lår och armar. Stora mjuka sillisar. Hon ville inte ha daty. Owo (bla i 69 så jag ändå kunde se hennes härliga röv och fitta). Finish i doggy. Mer lättpratad än Beatrice och hon hade lärt sig lite svenska av alla kunder (typ "jag vill knulla" och liknande &#128514. 90+10.

Under middagen (supergod kebab), såg jag en riktigt het svart tjej som jag lade på minnet. När jag fräschat upp mig efter middagen och skulle ta en cola i baren hamnade jag bredvid henne. Hon hette Nina (Jamaica). Mörkbrun hy, långt svart hår, en fast välformad bakdel, tighta ben, naturliga små b-kupor. Tyckte hon var superhet. Vi gick till rum och jag kände att jag ville ta något extra så jag bad om en b2b massage. Tidigare på Artemis har det blivit 50€ extra. Men hon sa att om hon får 200 så ska hon se till att jag blir extra happy. Lite surt med så uppenbar upsell men jag var kåt och låg med stånd framför henne och smekte hennes rumpa, så det var svårt att säga emot 😂 (därför alltid bra att diskutera servicen innan man går till rummet, vilket jag upplevt kan vara lite svårt på Artemis. Gissar att de vet att de kan sälja in mer bör man väl är på rummet...) Nåja, det var i alla fall den bästa b2b jag fått på FKK. Säkert 10 minuter med hela kroppen (normalt brukar det vara 2 minuter med lite bröst på kuk och mage). Hon kysste mig sensuellt i nacken och lekte med mina bröstvårtor och en hel del handjob. Härligt owo, daty i 69. Finish i doggy. Jag var very happy, och 200€ fattigare.

Nu hade klockan blivit ca 19.30 och jag satte mig i sofforna närmast restaurangen med först en cola, sen en öl för att kolla på vimlet. Det var rött bra stämning, kanske 30 tjejer och något fler klienter. En tjej med rakt lite rosafärgat hår var väldigt populär och blev approachad så fort hon kom in i loungen. Såg väldigt bra ut, men jag fick aldrig hennes namn. Skulle gissa att hon var Ryska. Väldigt ljus hy med lagom stora fasta silikonbröst.
Det gick förbi några andra tjejer jag skulle kunnat gå på rum med, men jag var fortfarande inte återhämtad. Strax efter 21.00 kom en gammal bekant Mandy (Tyskland) förbi. Jag rummade med henne på mitt första Artemisbesök. Liten och petit, säkert 40kg eller under. Väldigt ljus hy, sotade ögonlock, små naturliga a-kupor. Inga tatueringar. På rummet är hon väldigt automatiserad med massor av fejkade stön som "yes baby", "wow" mm. Men om man kan komma i rätt stämning är det faktiskt rätt upphetsande. Blev i alla fall cbj, daty, cg och mish till avslut. Orgasmen satt långt inne så jag fick pumpa rätt länge, men inga klagomål från Mandy. Eftersom det var cbj så skulle det kostat 70, men hon fick 100 som de andra då hon var tålmodig med mitt pumpande.

Drog sedan tillbaka till hotellet, glad och nöjd. Det är verkligen helt fantastiskt att vara på dessa ställen. Ta en öl, luta sig tillbaka och bara kolla på allt folk och alla nakna vackra kvinnor som man kan knulla om lusten faller på. Nu tillbaka till Sverige...

Du har helt klart fattat hur livet ska levas
Grattis till ett lyckat besök
Citera
2023-08-31, 13:36
Medlem
micke_gbgs avatar
Först så tackar jag för en trevlig recension.

Citat:
Hon hette Nina (Jamaica). Mörkbrun hy, långt svart hår, en fast välformad bakdel, tighta ben, naturliga små b-kupor. Tyckte hon var superhet. Vi gick till rum och jag kände att jag ville ta något extra så jag bad om en b2b massage. Tidigare på Artemis har det blivit 50€ extra. Men hon sa att om hon får 200 så ska hon se till att jag blir extra happy. Lite surt med så uppenbar upsell men jag var kåt och låg med stånd framför henne och smekte hennes rumpa, så det var svårt att säga emot 😂 (därför alltid bra att diskutera servicen innan man går till rummet, vilket jag upplevt kan vara lite svårt på Artemis. Gissar att de vet att de kan sälja in mer bör man väl är på rummet...) Nåja, det var i alla fall den bästa b2b jag fått på FKK. Säkert 10 minuter med hela kroppen (normalt brukar det vara 2 minuter med lite bröst på kuk och mage). Hon kysste mig sensuellt i nacken och lekte med mina bröstvårtor och en hel del handjob. Härligt owo, daty i 69. Finish i doggy. Jag var very happy, och 200€ fattigare.

Om priset är viktigt så bör du bita i det sura äpplet och säga nej då vet både tjejen och hennes andra väninnor att det inte är lönt med upsell emot dig. Däremot så genom att svälja äpplet så fick du ju en fantastiskt upplevelse och det är ju den stora anledningen till att vi besöker FKKs.

Citat:

Drog sedan tillbaka till hotellet, glad och nöjd. Det är verkligen helt fantastiskt att vara på dessa ställen. Ta en öl, luta sig tillbaka och bara kolla på allt folk och alla nakna vackra kvinnor som man kan knulla om lusten faller på. Nu tillbaka till Sverige...

Detta kan jag uppleva är en liten vemodig stund då man tänker på hur trevligt man har haft det men samtidigt så vet man att man är på väg hem och det är ett tag till nästa gång man kan besöka en FKK / klubb.
Citera
2023-08-31, 14:23
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_gbg
Om priset är viktigt så bör du bita i det sura äpplet och säga nej då vet både tjejen och hennes andra väninnor att det inte är lönt med upsell emot dig. Däremot så genom att svälja äpplet så fick du ju en fantastiskt upplevelse och det är ju den stora anledningen till att vi besöker FKKs.

Bra poäng. Jag brukar försöka ha en ganska öppen inställning till vad vi ska göra på rummet, inom vissa ramar. T.ex. är jag inte så intresserad av CIM/COF så det hoppar jag alltid över, och A+ tycker jag inte är värt extrakostnaden. Men annars frågar jag ofta vad tjejen har för specials. Och det har faktiskt alltid blivit något minnesvärt. Som i Tisdags med Nina på Artemis, eller förra året med Susanna på Mainhattan.
Känns som jag hade missat en del bra upplevelser om jag alltid hållit hårt på en specifik tjänst/pris.

Men ibland vill man ju bara ha ett snabbt basic rum, och då ska det vara grundpris också imo.

Som alltid, det är omväxlingen som förnöjer.
Citera
2023-10-01, 18:26
Medlem
Jag var där nyligen.
Såg så klart Raissa. Tror inte det blir någon mer session alls med henne.

Favoriten var där däremot, 2 timmars GFE. helt fantastiskt, trodde sånt ej var möjligt på fkk och inte minst på "turistfällan" Artemis. men jag har ju varit där så pass mkt så tjejerna känner igen mig.

Nån som var där på deras jubileumsfirande btw? hur var det?

kaos eller nice? nån gång skulle det vara nice att gå dit på en sån dag för att kunna se tjejerna uppklädda och i partystämning. hoppas bara de inte nekar en då, vissa säger att tjejerna är mer intresserade av fest och inte att gå till rummet. Fan vilken loser man måste känna sig själv som om man blir rejected på Artemis lol.
Citera
2023-10-02, 00:42
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Favoriten var där däremot, 2 timmars GFE. helt fantastiskt, trodde sånt ej var möjligt på fkk och inte minst på "turistfällan" Artemis. men jag har ju varit där så pass mkt så tjejerna känner igen mig.

Vem var favoriten?
Citera
2023-10-05, 19:33
Medlem
Recensionerna för detta ställe duggar inte precis tätt. Artemis glansdagar verka definitivt vara över?
Citera
2023-10-05, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Recensionerna för detta ställe duggar inte precis tätt. Artemis glansdagar verka definitivt vara över?

Tror också Artemis glansdagar är över. Stor skillnad på hur det är nu och hur det var innan pandemin. Går knappt att jämföra. Lineupen (förutom favoriterna) och maten var det sämsta jag någonsin varit med om under alla mina Artemis besök (vilket är väldigt många besök kan jag säga). Om någon månad blir det Frankfurt och testa Sharks. Hoppas det är som hur Artemis brukade vara för några år sedan.
Citera
2023-10-23, 08:46
Medlem
inmurads avatar
Blev ett kort besök på Artemis Söndag kväll/natt. Stegade in vid 22.30 och lämnade 01.30. Brukar mest vara där dagtid och blev positivt överraskad över stämningen på en Söndag natt.

Det var mycket folk, men inte fullpackat. Kanske ~30 kvinnor och något fler män. De flesta satt mest och hängde dock.

För första gången var jag också där så jag kunde se poledanceshowen. Två kvinnor gjorde ett par danser. Speciellt en av dem var extremt het imo. Synd att de är off limits.

Det blev två rum, ett med Elena som sa att hon var Tyska, men brytningen verkade östeuropeisk. Blond, ca 25-30, stora silikonbröst, fyllda läppar och en tight fin kropp. Kanske lite mekanisk till en början, men det blev bättre under sessionens gång.

Andra rummet blev med Penelope, skulle gissa ~35, från Rumänien. Trodde först hon skulle dansa då hon hade topptight kropp och riktiga poledanceskor. Hon sa att hon brukade göra det, men inte längre. Mycket trevlig på rummet trots hennes lite hårda sminkning och utseende. Bra service och var inlevelsefull och tog för sig. Härligt bj med massor av saliv. Smyger sig in på favoritlistan
Citera
2023-10-24, 19:21
Medlem
Citat:
Blev ett kort besök på Artemis Söndag kväll/natt. Stegade in vid 22.30 och lämnade 01.30. Brukar mest vara där dagtid och blev positivt överraskad över stämningen på en Söndag natt.

Det var mycket folk, men inte fullpackat. Kanske ~30 kvinnor och något fler män. De flesta satt mest och hängde dock.

För första gången var jag också där så jag kunde se poledanceshowen. Två kvinnor gjorde ett par danser. Speciellt en av dem var extremt het imo. Synd att de är off limits.

Det blev två rum, ett med Elena som sa att hon var Tyska, men brytningen verkade östeuropeisk. Blond, ca 25-30, stora silikonbröst, fyllda läppar och en tight fin kropp. Kanske lite mekanisk till en början, men det blev bättre under sessionens gång.

Andra rummet blev med Penelope, skulle gissa ~35, från Rumänien. Trodde först hon skulle dansa då hon hade topptight kropp och riktiga poledanceskor. Hon sa att hon brukade göra det, men inte längre. Mycket trevlig på rummet trots hennes lite hårda sminkning och utseende. Bra service och var inlevelsefull och tog för sig. Härligt bj med massor av saliv. Smyger sig in på favoritlistan

Bra jobbat!
Citera
2023-12-06, 23:05
Medlem
hippien47s avatar
Det finns inga bilder på brudarna?
OBS! Fann deras hemsida
Senast redigerad av hippien47 2023-12-06 kl. 23:07. Anledning: Fann hemsidan
Citera
2023-12-07, 14:59
Medlem
TommyJunes avatar
Citat:

trevligt hur var priserna?
Citera
2023-12-07, 16:29
Medlem
micke_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippien47
Det finns inga bilder på brudarna?
OBS! Fann deras hemsida

Eftersom tjejerna räknas som gäster ( av juridiska skäl) så finns det inga bilder på de som tjejer som för tillfället är på klubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in