2012-05-06, 22:14
Medlem
pacemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spacelord666
Är lite förvånad ändå att HA vill synas på detta sätt, dom brukar väl låta sina underhuggare sköta det åt dom, typ lowlife`s som blir stolta över att dom blir tillfrågade å dumma nog att offra sig för någon annans skull...

Verkligen. Det har kanns ju uberklantigt. Nastan hela ganget gripna av polisen direkt efter handelsen. Hoppas att de har tillrackligt med bevis for att stoppa undan alla 17-20 personerna i forvar ett tag.

Maste ju decimera den lokala HA/RW-styrkan en del plus att de far gott om badwill, folk gillar dem annu mindre an tidigare.

Ironiskt nog sa ar val Outlaws den stora vinnaren pa den har handelsen.

Forlorare: HA/RW-idioterna och forstas de stackars morbultade "svinen".
Citera
2012-05-06, 22:15
Medlem
http://www.barometern.se/nyheter/nyb...bb(3251328).gm

Kan den misshandlade i denna artikel tillhöra den rödvita sidan och fått pisk av någon från Svineri Mc ? Och att då attacken var en ren hämd ?

Någon från dom trakterna känner säkert till händelsen och kan dementera min spekulation,,,,,eller bekräfta den.
Citera
2012-05-06, 22:20
Medlem
HeltSatansGalens avatar
Så här har jag hört det.

Personerna på festen dricker öl och skojar, har trevligt. Plötsligt börjar det komma in maskerade män utrustade med diverse tillhyggen så som brännbollsträn och järnrör. De flesta där inne tror att det hela rör sig om något sorts skämt, och några går fram för att hälsa. Då smäller det till och in springer 20-25 män som slår sönder i princip alla män som står upp, många lägger sig ner för att på något sätt slippa det värsta av misshandeln. Och förutom att människor slås sönder, så slås också hela klubbhuset i miljoner bitar.

Personerna som har västar får dom avslitna, och sedan ska någon/några ha urinerat, om det var på västarna eller de som hade burit västarna är oklart. Sedan blev alla tillsagda att slänga fram plånböcker och mobiltelefoner vilka självklart blev stulna.

Det här är vad jag har fått återberättat för mig, jag var personligen inte där.
Citera
2012-05-06, 22:24
Medlem
casual28s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suck

Kan den misshandlade i denna artikel tillhöra den rödvita sidan och fått pisk av någon från Svineri Mc ? Och att då attacken var en ren hämd ?

Någon från dom trakterna känner säkert till händelsen och kan dementera min spekulation,,,,,eller bekräfta den.

dementeras detta va bara ett fyllebråk. inget med rivaliserande färger att göra.och det va inte svineri mc. utan en annan klubb som piskade en överförfriskad snubbe utanför sin klubb kåk
Citera
2012-05-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltSatansGalen
Så här har jag hört det.

Personerna på festen dricker öl och skojar, har trevligt. Plötsligt börjar det komma in maskerade män utrustade med diverse tillhyggen så som brännbollsträn och järnrör. De flesta där inne tror att det hela rör sig om något sorts skämt, och några går fram för att hälsa. Då smäller det till och in springer 20-25 män som slår sönder i princip alla män som står upp, många lägger sig ner för att på något sätt slippa det värsta av misshandeln. Och förutom att människor slås sönder, så slås också hela klubbhuset i miljoner bitar.

Personerna som har västar får dom avslitna, och sedan ska någon/några ha urinerat, om det var på västarna eller de som hade burit västarna är oklart. Sedan blev alla tillsagda att slänga fram plånböcker och mobiltelefoner vilka självklart blev stulna.

Det här är vad jag har fått återberättat för mig, jag var personligen inte där.

Jag var där...
Ingen pissade och inga stulna saker, tvärtom tömde dom västarna innan dom tog dom.
I övrigt stämmer det bra.
Citera
2012-05-06, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casual28
dementeras detta va bara ett fyllebråk. inget med rivaliserande färger att göra.och det va inte svineri mc. utan en annan klubb som piskade en överförfriskad snubbe utanför sin klubb kåk

Ok,,min tanke var att det var någon från Svineri Mc som var hos klubben i Nybro och ställde till det. Den misshandlade hade tydligen försvunnit från sjukhuset till sin hemort Nässjö då polisen skulle förhöra honom vidare.

Men då kan jag släppa det då,,,,,,,eller fanns det några från Nybroklubben på festen hos Svineri Mc ?
Mvh
"Suck"
"FEFR"
Senast redigerad av "Suck" 2012-05-06 kl. 22:46.
Citera
2012-05-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suck

Det var intill black dragons lokal.
Citera
2012-05-06, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smedarn
Det var intill black dragons lokal.

Ok,,dom lär väl knappast spöa nån rödvit. NU kan jag släppa mina spekulationer. Hur som helst så har jag väntat på att folk finns på rätt ställe vid fel tidspunkt. Nu fick jag i alla fall dom funderingarna bekräftade.
Hoppas på ett snabbt tillfrisknande för dom skadade.
Mvh
"Suck"
"FEFR"
Citera
2012-05-06, 23:08
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f1ttan
Jag var där...
Ingen pissade och inga stulna saker, tvärtom tömde dom västarna innan dom tog dom.
I övrigt stämmer det bra.

Har du nån som helst aning om varför det hände?
Citera
2012-05-06, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Har du nån som helst aning om varför det hände?

Bara spekulationer.....
Umgåtts en del med dom, dock inte helt insatt i saken. såg det bara och hörde vad dom skrek...
Vet att OMC går fetbort iaf.
Citera
2012-05-06, 23:21
Medlem
Ja för talan vidare;

Vi älskar våra ödmjuka å goa helyllegrabbar i Svineri MC,
våra tankar går till dom drabbade å deras familjer!

KÄRLEK!!!...
Senast redigerad av Yooggi 2012-05-06 kl. 23:35.
Citera
2012-05-06, 23:25
Medlem
Xujks avatar
Nu är jag inte mycket insatt, men som flera skriver att HA vill ha procentsats på en annans klubbs fest låter ju helt cp. Att dessutom attackera i sina västar??

Känns ju som att nästa steg är att ta skatt på bensinen hos de lokala mackarna för folk som tankar MCn.

Om det är som folk verkar tro här så sjönk HA i mina ögon nu, men vi kanske inte ska dra förhastade slutsatser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in