Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2012-05-04, 00:12
  #1
Medlem
Man
20-25 år
170-180cm
75-85kr

Vaknar upp halvnaken på golvet.
Vad är klockan?
Var är min tröja?
Varför känns det så blött i byxorna?
Kollar ner, visst fan har jag pissat på mig

Spolar tillbaka till början av kvällen.

Efter två trippar med en moderat mängd toppisar (40 & 80) bestämmer jag och min vän Rudolph att det är dags för en riktig dundertripp.
Tidigare på dagen hade vi hittat runt 360 svampar som vi skulle dela på ikväll.
Efter lite snack, tv-spel samt 4-5 öl & en hövding var det äntligen dags!
Vi delade den stora högen och tryckte i allt i munnen och sköljde ned gröten med iskall energidryck.
Den ljuva skogs-/jordsmaken gjorde sig bekant igen.
En kvart efter intaget bestämmer vi oss för att basta.

Efter en halvtimme i bastun börjar det pirra i kroppen och jag kände mig rastlös, kunde inte sitta still så vi tog en liten rökpaus.
Vi båda stod ute i det fria helt nakna som om det vore det naturligaste som fanns, rökte varsin cigarett och skrattade. Någonstans här fick jag för mig att jag skulle bli en författare (?)
Rudolph gick in i bastun igen och jag stod vid radion som spelade red hot chili peppers - don't forget me.
Det kändes som att bandet pratade med mig, "kom till bastun nu!" skrek Rudolph. Precis när jag gick förbi radion så sjöng han "Not alone, I'll be there, Tell me when you want to go" och det kändes att radion ville att jag skulle stanna kvar.

Efter fem miknuter i bastun vilket kändes som en evighet pga all rastlöshet bestämde jag mig för att duscha, väl inne i duschen förstod jag att jag har glömt hur man duschar, visste inte vad jag skulle ta mig till.
Det slutade med att jag tog en handfull med balsam och gned det över ansiktet (självklart hade jag öppna ögon), det sved som fan, sköljde ansiktet och sa "nä nu fan räcker det", klädde på mig och väntade tills Rudolph hade duschat så att vi kunde bege oss in i huset igen.
När vi gick ut var det helt svart ute, det ENDA som jag kunde se var Rudolphs ljusa badrock, "följ ljuset" sa jag till mig själv.
Efter en 40 meters färd utomhus vilket kändes som 4km (ramlade två gånger samt fick ett antal grenar i ansiktet) var vi äntligen inne igen.
Vi bestämde oss för att se en film, och HÄR började min blackout, det här är det enda som jag minns.
Sitter på soffan och tar av tröjan, och sedan byxorna (sitter helt naken brevid Rudolph) "vadfan gör du!?" skrek han och kollade på mig.
"Ojdå." svarade jag lugnt och tog på mig byxorna igen.
ALLT BLIR SVART
Står med ansiktet mot tvn och slickar på huvudrollsinnehavaren.
ALLT BLIR SVART
Lutar mig mot en hylla med Rudolphs mammas finporslin, känns som att jag ligger på golvet fastän jag bara lutar mig mot skåpet. "OOOOOOOHHHH SHIIIIIIITTTTTTT" är det enda som kommer ut från min mun.
ALLT BLIR SVART
Försöker skriva ett sms till en tjejkompis, fastnar i en loop som i säkert en kvart som bestod av det här:
Går in på meddelanden, skriv nytt sms, skriver "hej vad gör...." kändes fel, raderar allt, tillbaks till huvudmenyn, in på meddelanden, skriv nytt sms, skriver "hej vad gör...." osv osv i en kvart.
ALLT BLIR SVART
Ligger på golvet framför soffan där Rudolph sitter, reser mig lite, kollar på Rudolph som kollar på mig, allt snurrar och känns konstigt "WHOOOOAAAAAAA....." säger vi samtidigt och kollar helt förskräckta på varann.
ALLT BLIR SVART
Vaknar upp halvnaken på golvet.
Vad är klockan?
Var är min tröja?
Varför känns det så blött i byxorna?
Kollar ner, visst fan har jag pissat på mig

Jag: "Lever du?"
Rudolph sätter sig upp, kollar på mig som sitter framför honom på golvet, utan tröja och med världens blöta fläck på mina ljusa jeans, och brister ut i skratt: "HAHAHA har du pissat på dig!?"
Jag kollar ner mot skrevet och konstanterar att jag har pissat på mig.
"Varför åt vi så mycket svamp för?" säger jag ledset.

Byter om till rena kläder, går ut med Rudolph och delar på en joint.
Här ute kändes allt konstigt, det var helt tyst, det enda vi hörde var en vattendroppe som droppade ner från rännan i en tunna, och det kändes som att droppljudet ekade över hela Sverige.
Hallisarna var extrema vid det här laget, exakt allt rörde på sig, Rudolphs ansikte ändrade form och utseende hela tiden, fast annars var allt vanligt, den där "Vem är jag? Vad är jag? Är allt verkligt?"-känslan var borta, lika bra det.
Efter jointen gick vi in och la oss.

Dagen efter berättar jag för Rudolph om mina blackouts, och tydligen hade han haft det också.
Och tydligen hade jag sprungit ute på gården, utan tröja och med en spade i högsta hugg och skrikit saker.
Senare hade jag simmar bröstsim på hans vardagsrumsgolv, vällt ner läskburkar, hans dator och massa andra saker.
(Trodde väl att jag simmade i havet och trodde att det var lugnt att kissa när jag ändå var i vattnet )


Summa summarum: Svamp är roligt i moderata doser, när man äter mycket så hamnar man i skiten (i mitt fall=pisset.)
Citera
2012-05-04, 00:20
  #2
Medlem
200kgs avatar
Även om du kunde skrivit lite längre och mer utförligt måste jag säga.... HAHAHAHAHAHA.
Seriöst, denna tripprapporten gjorde verkligen min natt.
Citera
2012-05-04, 00:39
  #3
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Även om du kunde skrivit lite längre och mer utförligt måste jag säga.... HAHAHAHAHAHA.
Seriöst, denna tripprapporten gjorde verkligen min natt.
Hehe, min med..

Kan riktig känna förvirringen genom texten, men så har jag själv "katastrofsvampat" också.
5/5
Citera
2012-05-04, 23:37
  #4
Medlem
heeestens avatar
HAHAHAHA!!

Känner igen mig så mycket.

Så farligt var det väl inte, att pissa på sig menar jag ;-)
Det är ju vid monsterdoserna man får ut mest, men det kan också gå lite hur som helst.. he he he..
Citera
2012-05-05, 10:43
  #5
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heeesten
HAHAHAHA!!

Känner igen mig så mycket.

Så farligt var det väl inte, att pissa på sig menar jag ;-)
Det är ju vid monsterdoserna man får ut mest, men det kan också gå lite hur som helst.. he he he..
Inte alltid lätt att hålla koll på det fysiska när man har förvirrande utanförkroppen-upplevelser, kan tom vara värt´et, kanske?

En kamrat till mig (vi kan säga att det var jag för det tror alla nu ändå) lyckades med detta utomhus, lång hemifrån under en egodöd-tripp för många år sen, fast han skulle gå och pissa men kom tillbaks blöt och sa att han "glömt"(?) hala ut den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback