Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Håller med!
Just nu kör jag själv med den orange varianten som TS länkade. Men vettefan, det är knepigt att aspirerar. Skall nog byta tillbaka till blå vid nästa köp.
Hej på dig, Beeeennnnggggtttttzzzzzzzzzzz........
Allt väl, min vän? Hehe. Så du trycker dig själv med pundarnålar? Hehe! Själv använder jag alltid blåa, ibland gröna. Tjejerna föredrar blåa, mindre skrämmande än gröna säger dom. Hehe! Fast vem fan bryr sig vad en dum bimbo tycker? Haha!
Allt väl? Vad händer? Jag trycker bara en gång i veckan, 500 mg testo/ 2 ml, då duger dom blå nålarna bra, tycker jag allt! Hehe! Orange nålar blir lite segt, men duger bra i axeln. Hehe!
Varför aspirera? Är du kärring? Haha! Bara att trycka och gå på magkänsla, precis som när du går fram till den hetaste bruden på krogen. Är du rätt på, så får du knulla för det mesta, slår nästan aldrig fel och likadant är det med att trycka prepp. Hehe! Fast en gång måste jag ha tryckt fel, sprutade blod, tror det var med en grön 0,8 nål. Förstörde min nya Hacket piké och ett par Armani jeans, fast vad gör det. Kläder finns det gott om, eller hur? Pengar, muskler och kuk är det jag har mest av här i livet! Haha!!!!
Haha! I´m a juiced up gorilla!!!!! FTW!!!! Sköt om dig, Bengan så hörs vi! Hehe!