• 1
  • 2
2012-05-02, 16:48
Medlem
När jag köper hem så vill jag helst vara säker på att nålen passar till mina 3ml pumpar..

Kanyl grå 0,4x20mm
Kanyl orange 0,5x25mm
Kanyl blå 0,6x30mm
Kanyl grön 0,8x40mm
Kanyl uppsugningsnål 0,9x40mm

Ni kunniga kanske kan ge mig ett vettigt svar utan några onödiga och oseriösa kommentarer?
tacksam för svar
Citera
2012-05-02, 16:50
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwdow
När jag köper hem så vill jag helst vara säker på att nålen passar till mina 3ml pumpar..

Kanyl grå 0,4x20mm
Kanyl orange 0,5x25mm
Kanyl blå 0,6x30mm
Kanyl grön 0,8x40mm

Ni kunniga kanske kan ge mig ett vettigt svar utan några onödiga och oseriösa kommentarer?
tacksam för svar
Nålarna passar alltid om det är vanliga nålar helt enkelt.

Dock så avgör ju diametern på nålen hur stor nålen är och om det lämpar sig att injicera med den eller ej.

Så alla dessa passar till dina sprutor (pumpar).
Citera
2012-05-02, 16:52
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwdow

Kanyl grå 0,4x20mm
Kanyl orange 0,5x25mm
Kanyl blå 0,6x30mm
Kanyl grön 0,8x40mm

tacksam för svar

BengtZz har redan gett dig ett utförligt svar.
Tilläggas kan att blå kanyl är, vad det verkar, den vanligaste för injektion.
Citera
2012-05-02, 16:54
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eisbrecher
Tilläggas kan att blå kanyl är, vad det verkar, den vanligaste för injektion.
Håller med!

Just nu kör jag själv med den orange varianten som TS länkade. Men vettefan, det är knepigt att aspirerar. Skall nog byta tillbaka till blå vid nästa köp.
Citera
2012-05-02, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Håller med!

Just nu kör jag själv med den orange varianten som TS länkade. Men vettefan, det är knepigt att aspirerar. Skall nog byta tillbaka till blå vid nästa köp.

bara kärringar som aspirerar
Citera
2012-05-02, 17:01
Medlem
Eisbrechers avatar
Citat:
Håller med!

Har själv ett par oranga. Perfekta för injektion i axeln m.m.
Men i låret sätter jag hellre en blå.

Vad är det för svårigheter du upplever med aspireringen?
Citera
2012-05-02, 17:04
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
bara kärringar som aspirerar
Skulle säga att det bara är idioter som inte gör det.

Skulle säga blå nål ifall du ska sätta i låret, annars hade jag nog valt orange. Men det är väl lite av en smaksak
Citera
2012-05-02, 17:16
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Håller med!

Hej på dig, Beeeennnnggggtttttzzzzzzzzzzz........

Allt väl, min vän? Hehe. Så du trycker dig själv med pundarnålar? Hehe! Själv använder jag alltid blåa, ibland gröna. Tjejerna föredrar blåa, mindre skrämmande än gröna säger dom. Hehe! Fast vem fan bryr sig vad en dum bimbo tycker? Haha!

Allt väl? Vad händer? Jag trycker bara en gång i veckan, 500 mg testo/ 2 ml, då duger dom blå nålarna bra, tycker jag allt! Hehe! Orange nålar blir lite segt, men duger bra i axeln. Hehe!

Varför aspirera? Är du kärring? Haha! Bara att trycka och gå på magkänsla, precis som när du går fram till den hetaste bruden på krogen. Är du rätt på, så får du knulla för det mesta, slår nästan aldrig fel och likadant är det med att trycka prepp. Hehe! Fast en gång måste jag ha tryckt fel, sprutade blod, tror det var med en grön 0,8 nål. Förstörde min nya Hacket piké och ett par Armani jeans, fast vad gör det. Kläder finns det gott om, eller hur? Pengar, muskler och kuk är det jag har mest av här i livet! Haha!!!!

Haha! I´m a juiced up gorilla!!!!! FTW!!!! Sköt om dig, Bengan så hörs vi! Hehe!
Citera
2012-05-02, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Skulle säga att det bara är idioter som inte gör det.

Skulle säga blå nål ifall du ska sätta i låret, annars hade jag nog valt orange. Men det är väl lite av en smaksak

fuck yeah. aspirerade nog mina 250 första stick, sen dess har jag bara skitit i det. vilket jävla slöseri på 1sekund av ens liv.
Citera
2012-05-02, 17:29
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Fast en gång måste jag ha tryckt fel, sprutade blod, tror det var med en grön 0,8 nål. Förstörde min nya Hacket piké och ett par Armani jeans, fast vad gör det.

Jag gissar på att du troligtvis bara rev sönder en åder i benet när du stack eller drog ut. Hade du sprutat det in i blodomloppet hade du nog inte mått så bra.

Var försiktig i framtiden, alltid bäst så
Citera
2012-05-02, 18:16
Medlem
chillish123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Hej på dig, Beeeennnnggggtttttzzzzzzzzzzz........

Allt väl, min vän? Hehe. Så du trycker dig själv med pundarnålar? Hehe! Själv använder jag alltid blåa, ibland gröna. Tjejerna föredrar blåa, mindre skrämmande än gröna säger dom. Hehe! Fast vem fan bryr sig vad en dum bimbo tycker? Haha!

Allt väl? Vad händer? Jag trycker bara en gång i veckan, 500 mg testo/ 2 ml, då duger dom blå nålarna bra, tycker jag allt! Hehe! Orange nålar blir lite segt, men duger bra i axeln. Hehe!

Varför aspirera? Är du kärring? Haha! Bara att trycka och gå på magkänsla, precis som när du går fram till den hetaste bruden på krogen. Är du rätt på, så får du knulla för det mesta, slår nästan aldrig fel och likadant är det med att trycka prepp. Hehe! Fast en gång måste jag ha tryckt fel, sprutade blod, tror det var med en grön 0,8 nål. Förstörde min nya Hacket piké och ett par Armani jeans, fast vad gör det. Kläder finns det gott om, eller hur? Pengar, muskler och kuk är det jag har mest av här i livet! Haha!!!!

Haha! I´m a juiced up gorilla!!!!! FTW!!!! Sköt om dig, Bengan så hörs vi! Hehe!

Du är helt förstörd haha
Citera
2012-05-02, 18:24
Medlem
Gällande nålar kör jag blåa i lår och axlar. Biceps och bröst orangea.

Gällande snacket om aspirering och brudar som var med på ett hörn så kan jag ju säga att jag aspirerar, är det nödvändigt? Kanske inte.

Men om vi applicerar det på brudar som i tråden tidigare så är det ju bäst att knulla brudar utan kondom. Och visst är sannolikheten att man sätter nålen i en vem liten på samma sätt som risken att bruden man knullar utan kondom har hiv. Dock är det rätt mycket skönare att VETA att brudjäveln inte bär på hiv när jag trycker på som bäst utan gummi. I likhet med att det är skönare att trycka oljan i vetskap att den inte är i en ven.

Jag är inte allt för stolt över detta inlägg bör påpekas men vad fan ibland får man vara lite sämre i argumenation med...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in