2014-09-19, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Du kan köpa en 'potion' för poängen du tjänar, som gör dig smal.

Tack för hjälpen! Är det enda sättet att gå ner i vikt?
Citera
2014-09-19, 14:42
Medlem
SamusArans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsic
Tack för hjälpen! Är det enda sättet att gå ner i vikt?

Tydligen så är det en bugg. Antigen blir simmar sjukt biffiga eller riktigt feta för minsta lilla. Hade en sim som jag försökte gå ner i vikt med, slutade med att hon blev skum blanding av fet/biffig.

Dock så har jag lagt märke att det bästa sättet att gå ner i vikt är att ofta springa på löpbandet. Det finns även en annan irriterande bugg som gör när simmar som har blivit smala växer upp, så blir de återigen feta.
Citera
2014-09-20, 18:04
Medlem
ekmannens avatar
Hej. Jag har köpt sims 4 via origin och har spelat ett tag på min dator. Det är så att min dator är just nu sönder och därför laddade jag ner origin och installerade sims 4 på en annan dator, men när jag startar spelet så är inte mina simmar och hus sparade? Är dom seriösa med att det inte funkar att spara allt på kontot utan enbart på dator eller har jag gjort något fel?
Citera
2014-09-20, 19:19
Medlem
GamleHerrHalmhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekmannen
Hej. Jag har köpt sims 4 via origin och har spelat ett tag på min dator. Det är så att min dator är just nu sönder och därför laddade jag ner origin och installerade sims 4 på en annan dator, men när jag startar spelet så är inte mina simmar och hus sparade? Är dom seriösa med att det inte funkar att spara allt på kontot utan enbart på dator eller har jag gjort något fel?
Har du kryssat i att du vill spara all data på kontot?
Citera
2014-09-21, 15:45
Medlem
Judith-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyozoku
Tufft, Nu kan man ju göra värsta Playboy brudarna med tokstora bröst och rumpor!

Ni killar ha ha, Då får väl jag säga att man kan göra värsta hunkarna nu då :P

Citat:
Ursprungligen postat av eun
dom har alltså tagit bort ungar och pooler från spelet? vad är i så fall bra med att köpa 4an när man redan äger 3an?

Ingen tycker jag, speciellt inte om du har några av de bättre expansioner redan,

Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Tur man inte betalade för detta spel. När Sims 3 kom så tankade jag det först och betalade sedan för det eftersom det var bra. Men 4:an kommer de inte få ett öre för av mig.

Inte av mig heller, kanske sen när det gått ner i pris med bra expansioner i framtiden
Citat:
Trean var ju typ lika tomt när det kom.
Håler inte med, Däremot om jag inte minns fel mist lika buggigt om nästan inte värre ?

Citat:
Ursprungligen postat av trenazolam
hoppas grafiken är häpnadsväckande
du skojar ?

Bara två saker jag saknar som detta har och inte trean, Att göra sin sim är roligare, när det kommer till kroppsformer feja m.m

Och Multitask,

Annars efter att spelat med min vän ca 10 tim har jag inget sug och fortsätter glatt med trean
Citera
2014-09-21, 20:43
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Tankat 4an nu, tänkte i alla fall prova spelet. Lite tråkigt att pooler och det är borttaget?, får hoppas det kommer i en framtida expansion.
Citera
2014-09-23, 15:12
Medlem
jag igeeen! har inte fått svar från EA eller sånt ang. buggarna i mitt spel. någon som vet vad man kan göra? har försökt installera om spelet men felen är kvar ändå..
Citera
2014-09-23, 16:00
Medlem
rebkeans avatar
Köpte spelet igår, och är helt upprymd av hur fort det går att spara!
Sims 3 tar först en evighet att starta upp, sedan lite småhack hela tiden man
spelar, och sedan en evighet igen för att spara.
Så mina förväntningar på fyran var ganska låga, misstänkte att det kanske inte ens skulle starta.
Men det var en trevlig överraskning att spela det!
Nu beter det sig som ett normalt spel, skulle man kunna säga. Yay!
Citera
2014-09-29, 18:45
Medlem
fifafjantens avatar
Hej har köpt Sims 4 MEN min produktkod verkar inte fungera eller så har jag klanta till det på något vänster! Men undrar om jag måste ha en egen eller om de fungerar att använda någon annans kod??

Är tacksam för svar! Och om det går så skulle jag gärna vilja få en.
Citera
2014-09-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten
Hej har köpt Sims 4 MEN min produktkod verkar inte fungera eller så har jag klanta till det på något vänster! Men undrar om jag måste ha en egen eller om de fungerar att använda någon annans kod??

Jag kunde använda min Sims 3 produktkod på flera olika datorer.
Förhoppningsvis så har EA kvar den funktionen.

Fildelningsforumet här på Flashback har nog en produktnyckel isåfall
Senast redigerad av GamleHerrHalmhatt 2014-09-29 kl. 22:15.
Citera
2014-09-30, 00:26
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fifafjanten

Vad är det som inte fungerar?
Citera
2014-09-30, 07:05
Medlem
Citat:
Vad är det som inte fungerar?
Hans produktkod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera