2014-09-06, 19:48
Medlem
Judith-s avatar
För mig blir det att fortsätta spela 3:an till det kommit mer tillägg till 4an. 3:an är fortfarande sjukt kul när man har massa Dlc.s till
Senast redigerad av Judith- 2014-09-06 kl. 19:55.
Citera
2014-09-06, 23:35
Medlem
donaukinds avatar
Varför klagar folk så mycket över att småbarnen försvann? Det var ju lätt den sämsta delen av hela Sims 3, att bara plocka upp ungen tog ju en halvtimme då två föräldrar stod och stampade i marken medans de båda försökte stoppa ner ungen i spjälsängen tills de helt enkelt bara struntar i det och ungen skiter ner sig. Ha skiten i nån DLC så fjortisar kan göra så att Edward och Bella får en buggig unge att ta hand om
Citera
2014-09-07, 02:27
Medlem
Tufft, Nu kan man ju göra värsta Playboy brudarna med tokstora bröst och rumpor!
Citera
2014-09-07, 03:48
Bannlyst
undrar litegrann.... så nu kan man inte längre gå utanför huset, alltså ut i staden? låter inte kul...

och vadå inge småbarn? vad är det man har då? efter när det är en bebis så blir det bara en skolunge rätt som det är?
Citera
2014-09-07, 11:36
Medlem
Zartazas avatar
Min Sim vägrar att plocka undan efter sig. Har ett diskställ på köksbänken med kran och hela köret och en papperskorg men det slutar bara med att Simen plockar upp en tallrik, står still i någon sekund och sedan ställer ner det igen.
Skaffade också ett hembiträde men den vägrar ju också att städa.

Och hur tar man bort alla tips som kommer hela tiden?
Citera
2014-09-07, 11:37
Medlem
Sameshs avatar
Är lite småsugen på spelet fastän man läst mycket om hur EA har snålat till det med grejerna (inga barn, pool osv) men vet inte vilken version man ska ta?, verkar som det finns standard, limited och deluxe att välja mellan, vilken har ni tagit?
Citera
2014-09-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
Är lite småsugen på spelet fastän man läst mycket om hur EA har snålat till det med grejerna (inga barn, pool osv) men vet inte vilken version man ska ta?, verkar som det finns standard, limited och deluxe att välja mellan, vilken har ni tagit?

Oftast när det kommer till deluxe versioner etc. så blir man nästan alltid besviken (iaf jag och mina vänner). Man får ofta så få grejer.
Citera
2014-09-07, 13:17
Medlem
euns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
dom har alltså tagit bort ungar och pooler från spelet? vad är i så fall bra med att köpa 4an när man redan äger 3an?
Citera
2014-09-07, 16:01
Medlem
Sameshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ptjern5
Oftast när det kommer till deluxe versioner etc. så blir man nästan alltid besviken (iaf jag och mina vänner). Man får ofta så få grejer.

Jo, tyvärr så är det oftast så.

Citat:
Ursprungligen postat av eun
dom har alltså tagit bort ungar och pooler från spelet? vad är i så fall bra med att köpa 4an när man redan äger 3an?

Jag har inte 3:an, finns tidigare poster som tar upp vad som saknas osv.

Köpte spelet ändå nu, men fy fan vad svinigt pris dom tar på Origin, 599:- för standard edition medans man själv köpte det från codesnstuff för 389:-, hoppas verkligen att folk använder sig av prisjakt eller liknande sida innan dom köper spelet, egentligen borde man fanimej bojkotta EA, vidrigt företag.
Citera
2014-09-07, 16:13
Medlem
batiktrojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HallKaften
undrar litegrann.... så nu kan man inte längre gå utanför huset, alltså ut i staden? låter inte kul...

och vadå inge småbarn? vad är det man har då? efter när det är en bebis så blir det bara en skolunge rätt som det är?

Ja alltså, det finns två städer. Och i dom två städerna finns typ fem områden var. Tre bostadsområden, ett stadsområde (med gym, bibliotek, museum och en bar/nattklubb) och en park. Varje gång man ska kolla på kartan och resa någonstans så kommer laddningsbilden upp (sjukt störande). Påminner lite om sims 1. Du kan liksom inte gå hur du vill, som i sims 3.

Småbarn är borta. Du får en liten bebis, sen när den växer upp blir den liksom ett barn direkt.
Citera
2014-09-07, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av batiktroja
Ja alltså, det finns två städer. Och i dom två städerna finns typ fem områden var. Tre bostadsområden, ett stadsområde (med gym, bibliotek, museum och en bar/nattklubb) och en park. Varje gång man ska kolla på kartan och resa någonstans så kommer laddningsbilden upp (sjukt störande). Påminner lite om sims 1. Du kan liksom inte gå hur du vill, som i sims 3.

Småbarn är borta. Du får en liten bebis, sen när den växer upp blir den liksom ett barn direkt.

Men vad fan... då känns det bara som vi gått tillbaka till Sims1/2 fast med bättre grafik...

Fattar inte varför de tagit bort småbarn.. om man tycker det är jobbigt att skaffa barn för det tar tid, då skaffar man inte barn, det var ju det som var grejen.. istället tar de bort småbarn helt och hållet
Citera
2014-09-07, 16:34
Medlem
euns avatar
finns det något billigare sätt än att köpa det genom orgin? och vilken version ska man ha?

ber om ursäkt ifall dessa frågor har ställts innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in