• 1
  • 2
2012-04-29, 06:46
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
En 17-årig flicka i Norberg anmälde natten till söndagen att hon blivit våldtagen i en personbil. Fyra för henne okända män uppges ha varit inblandade i våldtäkten.
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.9...agen-i-norberg

Hon befann sig i en bil tillsammans med fyra män.. kan väl knappast vara frivilligt som samhället ser ut idag, eller?
......och helt plötsligt kom jag att tänka på negerbollar.. undrar varför...
Citera
2012-04-29, 07:02
Medlem
Marijuana4evers avatar
Kan det ha varit negrar som tvingat in henne i bilen eller var det kanske hon själv som valde att hoppa in och åka med??? Det står ju inte så mycket.
Citera
2012-04-29, 07:20
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Inte tillstymmelse till signalement... Märkligt.
Citera
2012-04-29, 07:28
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marijuana4ever
Kan det ha varit negrar som tvingat in henne i bilen eller var det kanske hon själv som valde att hoppa in och åka med??? Det står ju inte så mycket.

Här är hudfärgen relativt viktig tyvärr, innan man kan börja gissa. NÅGON som vet?
Citera
2012-04-29, 07:54
Medlem
jesusfrancos avatar
Har Migrationsverket någon anläggning i och runt Norberg !
Citera
2012-04-29, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.9...agen-i-norberg

Hon befann sig i en bil tillsammans med fyra män.. kan väl knappast vara frivilligt som samhället ser ut idag, eller?
......och helt plötsligt kom jag att tänka på negerbollar.. undrar varför...

Hur sjutton hamnade hon i bilen? Det är väl ganska intressant?
Citera
2012-04-29, 08:31
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Hur sjutton hamnade hon i bilen? Det är väl ganska intressant?
Tydligen var dom helt okända för henne om man ska tro på media och då ser jag två scenario:
-Full som liftar hem och har taskigt omdöme
-Intvingad
Citera
2012-04-29, 08:41
Medlem
kan även tillägga att det nu i helgen är Norbergs marknad, vilket brukar framkalla mycket fjortisfylla blandannat.

vet dock ej vem personen i fråga är, så kan inte bekräfta ifall det handlar om en fjortis eller dylikt. (spelar iofs ingen roll, då våldtäkt är bland det vidrigaste jag vet)

men när det gäller Fagersta/Norberg/Skinnskatteberg, så ska man aldrig förvånas över någonting alls, var t ex. "upplopp" i Fagersta inatt, då polisen var tvungen att dra fram pepparspray för att kunna hantera situationen.
Citera
2012-04-29, 09:12
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillsmurfen
kan även tillägga att det nu i helgen är Norbergs marknad, vilket brukar framkalla mycket fjortisfylla blandannat.

vet dock ej vem personen i fråga är, så kan inte bekräfta ifall det handlar om en fjortis eller dylikt. (spelar iofs ingen roll, då våldtäkt är bland det vidrigaste jag vet)

men när det gäller Fagersta/Norberg/Skinnskatteberg, så ska man aldrig förvånas över någonting alls, var t ex. "upplopp" i Fagersta inatt, då polisen var tvungen att dra fram pepparspray för att kunna hantera situationen.
Olika media har rapporterat att hon var 17 år.

Finns det mycket nybyggare i Norberg?
Citera
2012-04-29, 09:30
Medlem
Sthus avatar
Citat:
Tydligen var dom helt okända för henne om man ska tro på media och då ser jag två scenario:
-Intvingad

Så hon gick alltså in i bilen frivilligt eller blev tvingad in i bilen, är det din slutsats?

De e svårt men jag är beredd att hålla med dig.
Citera
2012-04-29, 09:37
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
-Intvingad

Svarttaxi kanske?
Eller som sagt, liftade hem men hamnade i fel bil
Citera
2012-04-29, 09:38
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthu
Så hon gick alltså in i bilen frivilligt eller blev tvingad in i bilen, är det din slutsats?

De e svårt men jag är beredd att hålla med dig.

Hm, nja jag tror inte i min vildaste fantasi att hon gick in frivilligt om hon var helt nykter faktiskt men ja jag kan ha fel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in