2012-04-29, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Olika media har rapporterat att hon var 17 år.

Finns det mycket nybyggare i Norberg?

det tvivlar jag på. om jag fick chansa så handlar det om någon som antingen blivit drogad, eller bara haft otur. tyvärr kan man ju aldrig utesluta att tjejen även har gått med på det hela till en början, för att sedan ångra det, hoppas inte att fallet är sådant. droger finns det gott om i samhället kring Norberg.
Citera
2012-04-29, 09:41
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Svarttaxi kanske?
Eller som sagt, liftade hem men hamnade i fel bil

Mycket möjligt faktiskt även om jag själv som full 17åring inte hade stigit in i en bil med enbart grabbar bara sådär.
Citera
2012-04-29, 09:44
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillsmurfen
det tvivlar jag på. om jag fick chansa så handlar det om någon som antingen blivit drogad, eller bara haft otur. tyvärr kan man ju aldrig utesluta att tjejen även har gått med på det hela till en början, för att sedan ångra det, hoppas inte att fallet är sådant. droger finns det gott om i samhället kring Norberg.

Den tanken slog även mig men också hur sannolikt är det att man väljer att ha gruppsex i en bil liksom?
Droger ligger nära till hands ja, kanske skulle hon tex köpa och blev tvingad till sex. Teorierna är många när man inte har mycket att gå på.
Citera
2012-04-29, 09:50
Medlem
ganglere2s avatar
En tjej, flera gärningsmän. Våldtäkt.
Av någon underlig anledning så kommer även jag osökt att tänka på invällare.
Citera
2012-04-29, 09:59
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitArgDuva
Den tanken slog även mig men också hur sannolikt är det att man väljer att ha gruppsex i en bil liksom?
Droger ligger nära till hands ja, kanske skulle hon tex köpa och blev tvingad till sex. Teorierna är många när man inte har mycket att gå på.

Njae, tror väl inte nån tjej önskar sig gruppsex med fyra grabbar och även i en bil.
Tror första steget är kanske en trea, men att hoppa på en gruppsex känns lite overkill
Citera
2012-04-29, 10:01
Medlem
Hur fan blir man våldtagen i en bil av 4 män. Måste ju bli väldigt bökigt och trångt. 2 åt gången i baksätet i skydd av tonande bakrutor och två ABOs håller vakt i framsätet för att sedan byta av och dumpa bruden eller kör dom andra en vända till?
Citera
2012-04-29, 10:03
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Njae, tror väl inte nån tjej önskar sig gruppsex med fyra grabbar och även i en bil.
Tror första steget är kanske en trea, men att hoppa på en gruppsex känns lite overkill
Inget förvånar mig iofs men njae vid den åldern har man dessutom inte ett så väldigt avancerat sexliv och gott självförtroende osv att man skulle ta det till en sån nivå, helt frivilligt. Så skippar det spåret.
Citera
2012-04-29, 10:05
Medlem
Deathdruggingnazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
Hur fan blir man våldtagen i en bil av 4 män. Måste ju bli väldigt bökigt och trångt. 2 åt gången i baksätet i skydd av tonande bakrutor och två ABOs håller vakt i framsätet för att sedan byta av och dumpa bruden eller kör dom andra en vända till?

Allt går om viljan finns, och viljan till överraskningssex verkar oändligt stor hos vissa individer.
Citera
2012-04-29, 10:15
Medlem
Kan faktiskt se att några tölpraggare(svenskar) har gjort detta men då typ. Alla berusade, kvinnan är som med på det till en början och gör inte något väsentligt motstånd när hon ångrar sig, töplarna behöver inte gör henne "illa" då förutom fittan och psyket då.

Eftersom hon blev utskriven bara några timmar efter så verkar hon vara hyfsat okej? MEN VAFAN vilken bil och vad för typ av människor ska kvinnor akta sig för i Norberg. Ut med signalement för helvete!
Citera
2012-04-29, 10:24
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Frågan är hur full tjejen var, tänkte om polis inte får ut något mer ifrån na och tillslut lägger ner det.
Tråkigt att dom inte skriver något om sjukhuset, alltså om det är bevisat att hon har blivit våldtagen.

Tragiskt om det här är sant
Citera
2012-04-29, 10:39
Medlem
Flusens avatar
Norberg är ju värsta Bondehålan, inte en polis på mils avstånd,
Kryllar av epa raggare och dom grövre varianter av Whitetrash
brudar..
Citera
2012-04-29, 10:41
Medlem
En till artikel om det: