Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsbron
Det där stämmer inte. Man är inte arg på någon som man tycker synd om dem. Det finns många som du, bittra svenssons, de brukar vara såna ofta. I själva verket är det du som mår dåligt - och vill att andra ska må dåligt. Men förvänta dig ingen sympati från mig. Det är du som är den verkliga losern. För annars skriver man inte som du gör.
Ah, det var inte nödvändigtvis min mening att trampa någon på tårna.
Jag talar ur erfarenhet, bitter sådan, men mina utsvävningar ligger år tillbaka i tiden och jag hade vett nog att aldrig trilla dit på något, inte för att droger inte är roligt, tvärt om! Som Louis C.K sa, drugs are so fucking great they will ruin your life.
Men det är just det som är grejjen, i min mening är droger nått man experimenterar med, och en människa som inte är intelligensbefriad inser tillslut att droger är skit. Den lilla delen av människor som kan nyttja droger regelbundet och på ett positivt sett är så liten att den snudd på är obefintlig, fråntaget några enstaka kroniskt extroverta cannabis entusiaster.
Men det faktum att du blev provocerad bekräftar egentligen bara min initiala ståndpunkt.
Drogar du länge nog blir du en av dom tråkiga jävla pundarna som sitter och skryter om hur tragiska dom är.
Sådan är sakens natur, och om man blundar för det, ja då hör man hemma i träsket.
Edit: lite punkter o skit behövdes