• 2
  • 3
2012-04-28, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristian65
Är det så???????

Jag är i behov av mitt kort för mitt jobb och vet med säkerhet att folk i min närheten har fått tillbaka sina kort om inte brottet varit för grovt.

Livsfara för andra ju, hoppas dom drar in kortet ditt i ett år så du lär dig köra och inte sitter och drömmer vid ratten!

Ser hellre folk som druckit 2-3 öl ute på vägarna än folk som inte klarar det mest simpla, att stanna för en stopskylt eller ett rödlyse, det om NÅTT är fan livsfarligt.
Senast redigerad av nilltre 2012-04-28 kl. 11:02.
Citera
2012-04-28, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Livsfara för andra ju, hoppas dom drar in kortet ditt i ett år så du lär dig köra och inte sitter och drömmer vid ratten!

Ser hellre folk som druckit 2-3 öl ute på vägarna än folk som inte klarar det mest simpla, att stanna för en stopskylt eller ett rödlyse, det om NÅTT är fan livsfarligt.

Jaha och hur har du kommit fram till att jag gjort det allt är inte svart eller vitt.

Allt jag har gjort och det var i nyktert tillstånd att jag rullade förbi en stop skylt aldrig blåst förbi den eller ett rödlyse.

Så i detta läge har jag mera kontroll på min bil än du hade nerpundad bakom ratten.

Så jag undrar vem av oss som egentligen är den största trafikfaran?
Satt inte o drömde heller utan tog en kalkylerad risk eftersom det inte kom trafik från något håll.

Att snuten satt en bit bort med kamera det var inte lätt o se

Ja hoppas det kan du ju alltid men om det blir verklighet är en helt annan story.
Med fakta i handen jag 1 månad du 1 år mmmmmm det säger ju klart och tydligt vem som var den största trafikfaran.
Senast redigerad av kristian65 2012-04-28 kl. 11:18.
Citera
2012-04-28, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristian65
Jaha och hur har du kommit fram till att jag gjort det allt är inte svart eller vitt.

Allt jag har gjort och det var i nyktert tillstånd att jag rullade förbi en stop skylt aldrig blåst förbi den eller ett rödlyse.

Så i detta läge har jag mera kontroll på min bil än du hade nerpundad bakom ratten.

Så jag undrar vem av oss som egentligen är den största trafikfaran?
Satt inte o drömde heller utan tog en kalkylerad risk eftersom det inte kom trafik från något håll.

Att snuten satt en bit bort med kamera det var inte lätt o se

Ja hoppas det kan du ju alltid men om det blir verklighet är en helt annan story.
Med fakta i handen jag 1 månad du 1 år mmmmmm det säger ju klart och tydligt vem som var den största trafikfaran.

Jag hade rökt hasch kvällen innan, jag var noll procent trafikfara den kvällen jag blev tagen.
Citera
2012-04-28, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Jag hade rökt hasch kvällen innan, jag var noll procent trafikfara den kvällen jag blev tagen.

Ok men då är du inte medveten om att THC kan märk att jag säger KAN utlösa panikattacker och psykoser.
Skulle du hamna i ett sånt tillstånd när du kör dagen efter du rökt en gubbe, så är du inte den säkraste bilföraren på vägen.

Kan ju vara därför du blev av med körkortet på så lång tid.
Citera
2012-04-28, 22:15
Medlem
Köra mot stoppskylt är ett ganska grovt brott, men att kortet skulle ryka direkt låter mer som Bull i pitbull.

Har han nå andra straff etc?
Citera
2012-04-29, 11:22
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzinlol
Köra mot stoppskylt är ett ganska grovt brott, men att kortet skulle ryka direkt låter mer som Bull i pitbull.

Har han nå andra straff etc?

Personen har inte några andra straff vad jag är medveten om.
Det får undersökas.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in