2012-04-27, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Det är inte bara möjligt att han tog AAS det är mer än sannolikt.
Den nerdankade a-lagaren Persbrandt hade knappast varken fysiken eller "pannben" nog för att buffa till sig på den nivån utan "hjälp".
.. och uppenbarligen är han tillbaka på parkbänksnivån igen..

Dock är det inte AAS som gjort honom blåst, det har han varit länge.

Helt korrekt. AAS. Samt knullar Sjödin. Lundell skiter i det.
Citera
2012-04-27, 09:32
Medlem
Ett inlägg på fb från 07

Ganska rolig anekdot om vår käre "Gunvald". Jag och några polare var och käkade på Riche tror det var -99. Vi var ett killsällskap som käkade och mådde bra på både det ena och det andra...var ganska folktomt iom att det var tidigt på kvällen, själv var jag ganska bundis med personalen på Riche vid den tiden, käkade ofta där och festade en del där under slutet på -90 talet. En av de andra gästerna var den tidiagre nämnde Mikael Persbrant. Han var där med damsällskap och det var INTE Maria Bonnevie som han då var tillsammans med, han var ganska högljudd och mådde nog dåligt på samma saker som vi mådde bra på...han var alltså ganska "laddad"... Han bråkar lite högljutt med en av servitörerna och gestilkulerar åt vårt håll, servitören kommer ganska harmsen och generad över till vårt bord och frågar om vi möjligen känner Mikael Persbrant, vi kikar över åt hans håll varav han vinkar, ler och nickar uppfodrande åt vårt håll, lite oförstående förklarar vi att vi aldrig ens träffat honom tidigare, servitören ber då om ursäkt med förklaringen att Persbrant hävdat att vi ska ta hans nota...servitören går då över till Persbrants bord och förklarar läget varav Persbrant kliver upp på sitt eget bord och vrålar "Vet ni inte vem jag är?" hahaha. Persbrant blir efter det fysiskt utslängd och vakter, personal kom efter den incidenten över till vårt bord och ber om ursäkt för uppträdet och förklarar att det var sista gången han levde rövare på Riche, detta var alltså inget ovanligt uppträdande från käre "Mickes" sida... Konfronterade Persbrant med denna händelse då jag år senare stötte på honom på dåvarande "Silverbar", han förnekade då att detta någonsin inträffat...
Citera
2012-04-27, 12:00
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
I så fall har han världens dåligaste ölsinne, och vinner med hästlängder och tål inte kokainet för 5 öre.
Inte varenda alkoholist/narkoman beter sig som en fullständig apa varenda gång man är påverkad.
Nä usch, jag tyckte om honom förut.
Men nu föraktar jag honom, hoppas han blir utblottad som sagt och inser att han inte är gud.

Nej men ganska många alkoholister och narkomaner lider dr jekyll /mr hyde agerande och en extremt grandios självbild. Inte minst Persb.

Han tål inte sprit och koks. Det är väl rätt (!) uppenbart?
Citera
2012-04-27, 13:19
Medlem
Jag försökte sälja bildbevis till AB och Expressen då MP var med en väldigt ung tjej förra året (dock laglig) och det var inte Sanna. Men de svarade inte ens så gissat de höll honom bakom ryggen eller redan visste. Nu är jag inte ihop med hon som hade bilderna så mitt bevisvärde är ju noll, men jag vet iaf delar av vad han gjort, och Sanna förtjänar bättre vågar jag sägs utan att jag känner henne.
Citera
2012-04-28, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag fick mer eller mindre rädda honom från ett duktigt kok stryk för ett par år sedan nere på nyfiken gul. Det fanns inga lediga bord så han fick sitta med oss o käka, efter ett tag vart han packad och började bete sig riktigt jävla illa mot ett par bekanta till mig som mer eller mindre tröttnade och tänke ge honom smörj.

Varför inte bara låta honom få ordentligt med stryk?
Citera
2012-04-28, 14:34
Medlem
epost72s avatar
Som jag förstått det så är Mikael Persbrandt dödspolare med Thorsten Flinck vilket säger en hel del om levernet.

Synd att pressen inte publicerat en så där dåligt maskerat bild som man brukar göra så att man kunde spika igen kistan sas.
Citera
2012-04-28, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayIV
Jag försökte sälja bildbevis till AB och Expressen då MP var med en väldigt ung tjej förra året (dock laglig) och det var inte Sanna....Sanna förtjänar bättre vågar jag sägs utan att jag känner henne.

Varför skulle hon förtjäna bättre?

Hon själv inledde en relation med MP när han fortfarande var ihop (förlovad) med Bonnevie.

Jag kan inte se det på något annat sätt än att Sanna och Mikael förtjänar varandra.
Citera
2012-04-28, 14:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Har skrivit i en tidigare tråd om Fjanten, även det om Teatergrillen.

Jag kommer in, sätter mig vid några donnor och konverserar (i syfte att få...) och från toan kommer Mr Persbrandt och hävdar att jag "tagit hans tjejer".
Jag blev efter det informerad att jag skulle få stryk om han inte fick en "Stöl" och en "Jäger".
Vad gör man? Jag ville dricka och ligga så jag orkade inte slåss (viss berusningsgrad spelade in) men vore det nu skulle han haft ont, i dagar och veckor.

Jag gav honom en stöl och en jäger och gav mig sedan iväg men en av hans tjejer för en liten kärleksstund. Detta var 2009-10.
Citera
2012-04-28, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Jag kommer in, sätter mig vid några donnor och konverserar (i syfte att få...) och från toan kommer Mr Persbrandt och hävdar att jag "tagit hans tjejer".
Jag blev efter det informerad att jag skulle få stryk om han inte fick en "Stöl" och en "Jäger".
Vad gör man? Jag ville dricka och ligga så jag orkade inte slåss (viss berusningsgrad spelade in) men vore det nu skulle han haft ont, i dagar och veckor.

Jag gav honom en stöl och en jäger och gav mig sedan iväg men en av hans tjejer för en liten kärleksstund. Detta var 2009-10.
Lätt att säga i efterhand, karln är ju rätt stor och stark och säkert rätt elak i slagsmål också.
Citera
2012-04-28, 17:16
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Lätt att säga i efterhand, karln är ju rätt stor och stark och säkert rätt elak i slagsmål också.
Jo, vem är inte det? Det jag ville ha sagt är att han verkligen tror att han äger. Mig ägde han då, just då - inte nu. Jag har hört flera personer vittna om samma sak; han har dåligt ölsinne. Nock så.
Citera
2012-04-28, 17:26
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof

Han har förvisso tränat med en av världens bästa thai-fighters flera år så slåss kan han nog. Men de flesta är inte direkt top-notch på fyllan, garanterat inte han.
Först bör man kolla så han inte har med sig tränare ut, då kan man få mer än lite ont.

Citera
2012-04-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

För att sammanfatta det; du betalade "Fjanten" för sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in