• 1
  • 2
2012-04-25, 20:25
Medlem
epost72s avatar
Skådespelare portad efter tumult på Teatergrillen
Den kända skådespelarens restaurangbesök på krogen Teatergrillen i centrala Stockholm slutade i tumult.

- Han blev uttagen för att han uppträdde hotfullt mot andra gäster, säger Teatergrillens restaurangchef Peder Lindh. Vakter avvisade skådespelaren som numera är portad. - Jag har inga kommentarer och han har aldrig några kommentarer till sånt här heller, säger skådespelarens agent.
[...]
Programledaren och författaren Agneta Sjödin var i lokalen.
- Jag vill inte säga något om det här, säger hon.
Ja vem är denne lirare då?
Kan det månne vara MP?
Citera
2012-04-25, 20:42
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Skådespelare portad efter tumult på Teatergrillen[indent][
Kan det månne vara MP?

Det sades i föregående tråd att MP skulle vara utomlands. Men jag tror med på att det är MP. Han känns så given för det.
Citera
2012-04-25, 20:45
Medlem
Idroids avatar
Flinck kanske? Har för mig att jag har läst att han har en del svineri bakom sig, kanske har fel..
Edit: Han kanske inte räknas som skådespelare..
Citera
2012-04-25, 20:50
Medlem
BrainDisorders avatar
MP brukar väl hänga på Teatergrillen.

Om han är utomlands vet jag inte, men det borde väl vara ganska lätt att luska fram isåfall, om nu någon påpekar det.
Finns väl en tråd för övrigt om detta.
Citera
2012-04-25, 20:50
Medlem
epost72s avatar
Funderar på om det kan ha något med Sjödin att göra eftersom hon nämns.

Citat:
Ursprungligen postat av Idroid
Flinck kanske? Har för mig att jag har läst att han har en del svineri bakom sig, kanske har fel..
Edit: Han kanske inte räknas som skådespelare..
Det gör han säkert i kvällstidningar, men man hade nog klämt in något om melodifestivalen också.
Citera
2012-04-25, 20:56
Medlem
Wahnsinns avatar
Vad kul det skulle vara om det visade sig vara någon helt otippad, typ Sunes pappa.

Men seriöst, kan man inte helt enkelt ringa restaurangen och fråga? Känns ju inte som att de håller lika hårt på tystnaden som Aftonbladet.

edit:
Haha, jag ringde nyss och fick prata med en snubbe. "Det är inget vi uttalar oss om", sa han, så det var inte mer med det. Trist!
Senast redigerad av Wahnsinn 2012-04-25 kl. 21:06.
Citera
2012-04-25, 20:57
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Vad kul det skulle vara om det visade sig vara någon helt otippad, typ Sunes pappa.

Men seriöst, kan man inte helt enkelt ringa restaurangen och fråga? Känns ju inte som att de håller lika hårt på tystnaden som Aftonbladet.

Sunes pappa, Peter Haber alltså?
Ja det vore iofs otippat
Citera
2012-04-25, 21:05
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Skådespelare portad efter tumult på Teatergrillen
Den kända skådespelarens restaurangbesök på krogen Teatergrillen i centrala Stockholm slutade i tumult.

- Han blev uttagen för att han uppträdde hotfullt mot andra gäster, säger Teatergrillens restaurangchef Peder Lindh. Vakter avvisade skådespelaren som numera är portad. - Jag har inga kommentarer och han har aldrig några kommentarer till sånt här heller, säger skådespelarens agent.
[...]
Programledaren och författaren Agneta Sjödin var i lokalen.
- Jag vill inte säga något om det här, säger hon.
Ja vem är denne lirare då?
Kan det månne vara MP?

Vem är MP? Persbrandt?
Citera
2012-04-25, 21:08
Medlem
epost72s avatar
- Jag har inga kommentarer och han har aldrig några kommentarer till sånt här heller, säger skådespelarens agent.
Den meningen tyder ju på att det inte är första resan om man säger så.

Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Vem är MP? Persbrandt?
Mikael Persbrandt.

Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn

edit:
Haha, jag ringde nyss och fick prata med en snubbe. "Det är inget vi uttalar oss om", sa han, så det var inte mer med det. Trist!

Inte helt otippat iofs.
Senast redigerad av epost72 2012-04-25 kl. 21:26.
Citera
2012-04-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
MP brukar väl hänga på Teatergrillen.

Om han är utomlands vet jag inte, men det borde väl vara ganska lätt att luska fram isåfall, om nu någon påpekar det.
Finns väl en tråd för övrigt om detta.
Dan Ekborg kanske,,stökig jobbig idiot som bråkar med folk
Citera
2012-04-25, 21:23
Medlem
Noterade att Sanna Lundell stängt av kommentarerna på hennes blogg så det talar väl för Micke P. Även de uppgifter som framkom i en tidigare trådstart idag pekade åt enfant terrible hållet...
Citera
2012-04-25, 21:24
Medlem
meas19s avatar
Röjgård kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto