2012-04-29, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
jo men du klarar av att sköta ditt arbete och ditt jobb som förälder. Det där är tveksamt om MP klarar av när allt kommer kring ....
Jo det är sant att livet går före alkoholen i mitt liv.
Gissar på att hade MP ej varit känd så hade inte behovet av bekräftelse funnits..
Gissar även på att som nykter mår MP skit för allt dumt han gjort..
Och när han blir onykter kommer känslor av att folk kritiserar hans liv negativt.
Han blir arg och ställer till en scen för att ingen fattar honom utan bara klankar ner..
Är en tes..
Citera
2012-04-29, 16:08
Medlem
Danneuslingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Noterade att Sanna Lundell stängt av kommentarerna på hennes blogg så det talar väl för Micke P. Även de uppgifter som framkom i en tidigare trådstart idag pekade åt enfant terrible hållet...

Du menar kanske att Sanna Lundell har stängt av kommentarerna på sin blogg? För om hon har stängt kommentarerna på hennes blogg, så är det ju någon annan kvinnas bloggkommentarer som hon har varit inne och rotat i.
Citera
2012-04-29, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danneuslingen
Du menar kanske att Sanna Lundell har stängt av kommentarerna på sin blogg? För om hon har stängt kommentarerna på hennes blogg, så är det ju någon annan kvinnas bloggkommentarer som hon har varit inne och rotat i.

Bra att du håller reda på grammatiken i tråden. På det sättet behöver vi inte tveka vem som har rotat och var..

Och på tal om Sanna Lundell är det mycket sorgligt att hon inte tycks ha lärt sig något om sin egen uppväxkt. En missbrukande förälder är ingen vidare. Oavsett hur framgångsrik han sen råkar vara.

Intressant också hur SL vill göra scen av att hon minsann är en "självständig kvinna". Särbo och allt. Sist jag kollade henne hade hon cirkus 40.000kr i årsinkomster..

Det förklarar så klart att hon står ut med cirkusen. Men det är fortfarande synd om ungarna.
Citera
2012-04-29, 21:03
Medlem
Citat:
Så länge han har pengar och till synes framgång ... vänta tills MPs pengar är slut och filmrolelrna inte lika hete DÅ kommer det itne vara lika mnga som springer efter honom. Han kommer att snorta upp allt han har. Det där har jag sett förr och med folk som haft mer pengar än han

Jag tvivlar inte att man kan snorta upp även mer pengar än vad MP har. Vi har ju världstjärnor som levande (nåja..) bevis på detta.

MP:s särbo påstodde på fullaste allvar att hon lever i en jämlik relation med MP. Att de exempelvis delar lika när det gäller barnpassning. Hur går detta ihop med långa utlandsvistelser och röjandet i stans krogar?
Citera
2012-04-29, 22:22
Medlem
karmamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotenEngel
Skillnaden är väl att du inte är en offentlig person, och med det följer ett visst moraliskt ansvar... tyvärr..

MP har inget ansvar din fascist, han har inte mer ansvar än vad du eller jag har under vår fritid.
Citera
2012-04-29, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Bra att du håller reda på grammatiken i tråden. På det sättet behöver vi inte tveka vem som har rotat och var..

Och på tal om Sanna Lundell är det mycket sorgligt att hon inte tycks ha lärt sig något om sin egen uppväxkt. En missbrukande förälder är ingen vidare. Oavsett hur framgångsrik han sen råkar vara.

Intressant också hur SL vill göra scen av att hon minsann är en "självständig kvinna". Särbo och allt. Sist jag kollade henne hade hon cirkus 40.000kr i årsinkomster..

Det förklarar så klart att hon står ut med cirkusen. Men det är fortfarande synd om ungarna.

Är det sant! Ligger hon på en så låg nivå. Inte konstigt hon låtsas att "sugar daddy"-Persbrandt är en "riktig" familje pappa till sina barn. Hur har hon tänkt sig det skall gå när hennes "sugar daddy" har slut på pengarna? Eller helt enkelt trillar ner och hjärtat säger stopp. Hmmmm .... om MP skulle dö av en kola inducerad hjärtattack då ärver väl Sannas barn allt eller? Är det det hon väntar på?

Det vore ju inte helt fel om hon skaffade sig ett vanligt jobb till dess så sker. Då vore det ju inte så tydligt vem hon lever på........ Sjävständig, my ass

Gamla haggor som Agneta Sjödin är inget hot emot Sanna Lundell pga att de inte kommer att kunna skaffa barn ihop. Vänta bara tills MP byter upp sig till en snygg 25-30 åring utan barn MEN med barn ambitioner. DÅ komemr Sanna Lundell att explodera för då ärver inte hennes barn alltihop utan tvingas dela. MP för Sanna är bara en födkrok och hon vill givetvis inte dela med sig till någon annan fattilapp som hon själv är. Här är Agneta Sjödin återigen inget hot alls pga att hon har egna pengar .....
Senast redigerad av FulAgent007 2012-04-29 kl. 22:39.
Citera
2012-04-29, 23:14
Medlem
Citat:
Är det sant! Ligger hon på en så låg nivå. Inte konstigt hon låtsas att "sugar daddy"-Persbrandt är en "riktig" familje pappa till sina barn. Hur har hon tänkt sig det skall gå när hennes "sugar daddy" har slut på pengarna? Eller helt enkelt trillar ner och hjärtat säger stopp. Hmmmm .... om MP skulle dö av en kola inducerad hjärtattack då ärver väl Sannas barn allt eller? Är det det hon väntar på?

Det vore ju inte helt fel om hon skaffade sig ett vanligt jobb till dess så sker. Då vore det ju inte så tydligt vem hon lever på........ Sjävständig, my ass

Gamla haggor som Agneta Sjödin är inget hot emot Sanna Lundell pga att de inte kommer att kunna skaffa barn ihop. Vänta bara tills MP byter upp sig till en snygg 25-30 åring utan barn MEN med barn ambitioner. DÅ komemr Sanna Lundell att explodera för då ärver inte hennes barn alltihop utan tvingas dela. MP för Sanna är bara en födkrok och hon vill givetvis inte dela med sig till någon annan fattilapp som hon själv är. Här är Agneta Sjödin återigen inget hot alls pga att hon har egna pengar .....

Tja. Dåligt och dåligt. Inkomsterna har trots allt ökat rejält. I 2009 års taxering tjänade hon 18.900kr.
Jag tror inte att Sanna anser det vara konstigt att leva på en man. Först pappa Lundell, sen Craaford och nu Micke. Sanna är ju en sann feminist som vet hur man gör

Och för er som undrar varför turturduvorna inte bor ihop kan jag berätta att det enbart beror på två saker: dels Sannas egna behov av egen tid och eget utrymme. Och sen det faktum att hon och Micke väljer bort vardagstristessen.

Hon har själv sagt att hon inte vill träffa en trygg, mysig och stabil man. För trygga förhållanden saknar kommunikation. Japp, ni läste rätt. Är man trygg och stabil då kan man inte kommunicera enligt Sanna.

De trygga förhållanden är ett hot mot ens egna utveckling som människa, eftersom man då slipper ta tag i sina egna rädslor (=har han börjat knarka igen?, förlorar han även detta jobb?, måste sommarstället säljas? etc.). I ett passionsdramaförhållande får man däremot chansen att ”göra något åt det trasiga”.

”Rik” är ju inte Sanna. Men hon har så klart arvet att vänta på.. Jag såg dock Ulf Lundell att jogga vid Slussen i somras så det lär dröja några år innan Sanna får sätta vantarna på de pengarna.
Citera
2012-04-30, 00:12
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, jag är på Stocholms krogar -- några av dem s.k. "inneställen" -- enkom för att ta några öl, garva med polarna och för att slippa käka hemma. Som ett andra vardagsrum. Jag, och många med mig, föraktar stökiga typer som Persbrandt som asfulla stormar in och stör trivseln.

Jag är också på stockholms krogar, jag ser skådespelare som är lugna och fina och som sitter och vill vara i fred. De störst av idioter som vill vara kaxiga och spela allan.

Jag säger inte att DU är egotrippad, vad jag säger att Egotrippade finns överallt inom alla skrån, yrken, sociala grupper osv... Generaliserade om just skådespelare känns kanska korkat.
Citera
2012-04-30, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Jag är också på stockholms krogar, jag ser skådespelare som är lugna och fina och som sitter och vill vara i fred. De störst av idioter som vill vara kaxiga och spela allan.

Jag säger inte att DU är egotrippad, vad jag säger att Egotrippade finns överallt inom alla skrån, yrken, sociala grupper osv... Generaliserade om just skådespelare känns kanska korkat.

Det kan onekligen vara en chockartad upplevelse för någon stackare från landsbygden att kliva in på Teatergrillen för att tjuvkikare på eventuella kändisar och stöta där på Mr Persbrandt som kräver att få ligga med en..
Citera
2012-04-30, 11:48
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Och vem gör inte det?

Du verkar lite åldersdiskriminerande själv. Varför skulle inte en 20 årig ö-malskille med kontakter och stålar inte kunna hjälpa henne?

För att han inte varken kan eller vill?
Känner massor av välbärgade unga män (som en gång varit 20 år). Även om deras farsa betalade mest skatt i Sverige så skulle han inte kunna hjälpa kossan, eller vilja.
Det är inte därför folk knullar i allmänhet. Och hon i synnerhet.

Av ryktena att döma verkar hon i det närmaste vara nymfo.
Finns en mobilfilm från en stekare på Öfvre när hon har lustigt med sig själv. (Och ja man ser att det är hon.)
Citera
2012-04-30, 12:09
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Varken första eller sista gången den mannen gör bort sig. Jag fick mer eller mindre rädda honom från ett duktigt kok stryk för ett par år sedan nere på nyfiken gul. Det fanns inga lediga bord så han fick sitta med oss o käka, efter ett tag vart han packad och började bete sig riktigt jävla illa mot ett par bekanta till mig som mer eller mindre tröttnade och tänke ge honom smörj. Riktig dryg och vidrig mot de människorna som erbjudit honom plats vid bordet, nånting är fel i huvudet på karln.

Hur betedde sig han innan han blev full då? Var han trevlig o social då?
Citera
2012-04-30, 12:52
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Hur betedde sig han innan han blev full då? Var han trevlig o social då?

Absolut, han är en rätt skön när han är nykter, lite uppburen av det faktum att han är en av våra mest firade skådisar, men inte allas på det vis som han blir när han dricker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in