Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
Är det sant!

Ligger hon på en så låg nivå. Inte konstigt hon låtsas att "sugar daddy"-Persbrandt är en "riktig" familje pappa till sina barn. Hur har hon tänkt sig det skall gå när hennes "sugar daddy" har slut på pengarna? Eller helt enkelt trillar ner och hjärtat säger stopp. Hmmmm .... om MP skulle dö av en kola inducerad hjärtattack då ärver väl Sannas barn allt eller? Är det det hon väntar på?
Det vore ju inte helt fel om hon skaffade sig ett vanligt jobb till dess så sker. Då vore det ju inte så tydligt vem hon lever på........ Sjävständig, my ass
Gamla haggor som Agneta Sjödin är inget hot emot Sanna Lundell pga att de inte kommer att kunna skaffa barn ihop. Vänta bara tills MP byter upp sig till en snygg 25-30 åring utan barn MEN med barn ambitioner. DÅ komemr Sanna Lundell att explodera för då ärver inte hennes barn alltihop utan tvingas dela. MP för Sanna är bara en födkrok och hon vill givetvis inte dela med sig till någon annan fattilapp som hon själv är. Här är Agneta Sjödin återigen inget hot alls pga att hon har egna pengar .....
Tja. Dåligt och dåligt. Inkomsterna har trots allt ökat rejält. I
2009 års taxering tjänade hon 18.900kr.
Jag tror inte att Sanna anser det vara konstigt att leva på en man. Först
pappa Lundell, sen Craaford och nu Micke. Sanna är ju en sann
feminist som vet hur man gör
Och för er som undrar varför turturduvorna inte bor ihop kan jag berätta att det enbart beror på två saker: dels
Sannas egna behov av egen tid och eget utrymme. Och sen det faktum att hon och Micke
väljer bort vardagstristessen.
Hon har själv sagt att hon inte vill träffa en trygg, mysig och stabil man.
För trygga förhållanden saknar kommunikation. Japp, ni läste rätt. Är man trygg och stabil då kan man inte kommunicera enligt Sanna.
De trygga förhållanden är ett hot mot ens egna utveckling som människa, eftersom man då slipper ta tag i sina egna rädslor (=har han börjat knarka igen?, förlorar han även detta jobb?, måste sommarstället säljas? etc.). I ett passionsdramaförhållande får man däremot chansen att ”göra något åt det trasiga”.
”Rik” är ju inte Sanna. Men hon har så klart arvet att vänta på.. Jag såg dock Ulf Lundell att jogga vid Slussen i somras så det lär dröja några år innan Sanna får sätta vantarna på de pengarna.