2012-05-01, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Skådespelare portad efter tumult på Teatergrillen
Den kända skådespelarens restaurangbesök på krogen Teatergrillen i centrala Stockholm slutade i tumult.

- Han blev uttagen för att han uppträdde hotfullt mot andra gäster, säger Teatergrillens restaurangchef Peder Lindh. Vakter avvisade skådespelaren som numera är portad. - Jag har inga kommentarer och han har aldrig några kommentarer till sånt här heller, säger skådespelarens agent.
[...]
Programledaren och författaren Agneta Sjödin var i lokalen.
- Jag vill inte säga något om det här, säger hon.
Ja vem är denne lirare då?
Kan det månne vara MP?

Hur länge tror ni MP är portad? Jag tror att MP inte är portad längre än att när han har en ny snygg donna vid sin sida får han komma in igen

Vore kul om ni som hänger på teatergrillen kunde kladda lite här när ni ser MP på den krogen igen .....
Citera
2012-05-01, 07:41
Medlem
Arne Perssons avatar
Han höll inte hov i helgen i någon av Stockholms facilteter?
Citera
2012-05-01, 14:23
Medlem
Provokatörs avatar
Persbrants ego fick sig ytterligare en törn efter att han blivit utslängd då en av Teatergrillens mer frekventa gäster till vakterna utbrister (så att Persbrant & co hör det):

"-Fan vad skönt att ni slängde ut den där djävla Micke Nyqvist"

/Provokatör
Citera
2012-05-02, 02:13
Moderator
Schlesiens avatar
Ett antal inlägg raderade.
Denna tråds topic är en specifik händelse på Teatergrillen.
Allmänt stoff om Ulf Lundell m fl postas i respektive tråd.

/ Moderator
Citera
2012-05-05, 00:16
Medlem
Visst, om man är känd och framgångsrik (på arbetsplanet vill säga) som Persbrandt, kan jag förstå att man festar - han har väl en hel del stålar. Men vad jag inte fattar, är hur han aldrig kan växa upp. Att festa och "röja" är en sak, men att "röja" på andras bekostnad (t.ex. genom hot etc.) är ju bara korkat!
När ska denne, snart 50-årige (?) persbrandt växa upp egentligen?
Citera
2012-05-05, 01:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zpoot
Visst, om man är känd och framgångsrik (på arbetsplanet vill säga) som Persbrandt, kan jag förstå att man festar - han har väl en hel del stålar. Men vad jag inte fattar, är hur han aldrig kan växa upp. Att festa och "röja" är en sak, men att "röja" på andras bekostnad (t.ex. genom hot etc.) är ju bara korkat!
När ska denne, snart 50-årige (?) persbrandt växa upp egentligen?

Han är ju alkoholist sen ett antal år tillbaka och missbrukar annat också, det verkar ha gått en och annan propp i skallen på honom.
Ärligt talat så har det kanske gått för långt nu, han är fast i sitt missbruk och problemen verkar eskalera.
Sen blir folk äldre och mer slitna och det är utförsbacke nu för honom, han har nått sin "peak" karriärmässigt.
Tumultet på Teatergrillen är nog knappast det sista offentliga bråket för Persbrandt.
Karln har varit inblandad i ett antal skandaler nu, man väntar bara på nästa.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-05-05 kl. 01:24.
Citera
2012-05-05, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han är ju alkoholist sen ett antal år tillbaka och missbrukar annat också, det verkar ha gått en och annan propp i skallen på honom.
Ärligt talat så har det kanske gått för långt nu, han är fast i sitt missbruk och problemen verkar eskalera.
Sen blir folk äldre och mer slitna och det är utförsbacke nu för honom, han har nått sin "peak" karriärmässigt.
Tumultet på Teatergrillen är nog knappast det sista offentliga bråket för Persbrandt.
Karln har varit inblandad i ett antal skandaler nu, man väntar bara på nästa.

Det där är svårt att avgöra...
Hur illa är det med hans kokainmissbruk egentligen? Fortsätter karln att snorta tror ni?
Citera
2012-05-05, 19:21
Medlem
Brukar inte vara en vinnande kombo att kura och kröka......sen kanske han ville visa sig på styva linan med nya thaiboxnings polaren!!!!Gick väl hem och tog Sanna i tvåan efter bråket, hört att man blir jävligt kåt av steroider......
Citera
2012-05-05, 20:53
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogganhoggan
Har inte läst tråden så vet inte om det fastställts vem det är ännu men VET 100% att det är PB, hade en kompis som var där samma kväll. Tydligen har PB fått frispel över någonting och gått runt och hotat alla de andra gästerna tills restaurangen i stort sett var tom. Tragisk figur den där snubben.

Han har så klart varit dyngrak och stenad som vanligt, oklart vad som utlöste det dock.

Peter Baber? Ja Baber är en god gissning.

Men tror mer på Jakob Ökvist. Hett temprament, ser jävligt rå ut, framgångsrik skådis och ståuppare och kan Judo.
Citera
2012-05-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMjoelke
Peter Baber? Ja Baber är en god gissning.

Men tror mer på Jakob Ökvist. Hett temprament, ser jävligt rå ut, framgångsrik skådis och ståuppare och kan Judo.
Ser jävligt rå ut.Hur tänker du då?Ironisk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in