Citat:
Ursprungligen postat av dinprepp-pharmacy
Du fr ett s kallat dagsbter och det innebr att den ungefrliga storleken p en dagsbot rknas ut genom att dividera den dmdes rliga bruttoinkomst med 1000. Om din rsinkomst verstiger ca 215 000 grs ett avdrag p verskjutande belopp med 20%. Antalet dagsbter bestms av brottets svrighetsgrad men jag skulle gissa att dagsbterna i ditt fall landar mellan 8-10.000kr. klagaren kommer med ett s kallat straffrelggande och dr beskriver klagaren vilket brott du anses ha begtt och mot vilken bestmmelse det bryter mot. Ett godknt frelggande ska betalas inom 30 dagar. Betalningen ska gras till Rikspolisstyrelsens Plusgirokonto 476 50 03-1.
Eftersom aggressivitet r en biverkning som ofta rapporteras bland steroidmissbrukare
Du kommer f problem med krkortet om dom hittar spr av AAS Eftersom den korrupta rttsvsendet sger att aggressivitet och kraftiga humrsvngningar r en biverkning bland steroidmissbrukare.
Du skrmde mig rejlt dr angende krkortet det du sger stmmer inte riktigt jag tror dom gr en helhetsbedmning och med tanke p att jag aldrig r straffad fr vldsbrott s tror jag inte dom kommer ge mig problem allts TROR. ////
Ett krkort ska inte terkallas enbart pga. att ett dopningstest r positivt. Enligt krkortslagen (1998:488) 5 kap. 3 6 p. ska ett krkort terkallas om det med hnsyn till det brott som krkortshavaren har gjort sig skyldig till kan antas att han inte kommer att respektera trafikreglerna och visa hnsyn, omdme och ansvar i trafiken eller om han p grund av sina personliga frhllanden i vrigt inte kan anses lmplig som frare av krkortspliktigt fordon. Med detta avses i huvudsak grova narkotikabrott och grova misshandelsbrott.
Bruk av frbjudna dopningsmedel r drfr inte tillrckligt fr terkallelse av krkort i krkortslagens mening.