2012-04-27, 18:25
Medlem
torenkajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Dum fråga men har någon ur Grönfors kapacitet att ordan fram en illegal pistol, det är inte Malmö vi talar om däruppe

Är inga större problem att ordna fram illegala vapen i norrbotten, och för ziggisar är det nog extra lätt.
Finns en hel del folk som sysslar med svarta vapen..
Citera
2012-04-27, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gastrit
Om jag har förstått dig rätt så är jag en idiot för att jag kan tänka mig att det ligger något i att romerna har blivit illa behandlade och delvis bettet sig illa på grund av detta? Zaremba hävdar ju inte på något vis att de skulle vara oskyldiga. Bara att det kunde vara intressant att sätta sig in i varför de gjort vad de gjort. 3 anonyma personer i tråden hävdar att Zaremba inte har kollat upp ett skit. Vad gör dem så trovärdiga? Det är väl för sjutton allmänt känt att Romer av många bemöts med misstänksamhet och ibland hat. Att detta kan leda till en självuppfyllande profetia är väl inte så magstarkt att hävda?

Många zigenare är inavlade och har lägre IQ därav. Grönforsarna är väl inget undantag.Att retas med dem var väl som att reta djur dvs rätt som det är får djuret spel.
Citera
2012-04-27, 23:48
Medlem
[quote=Viudas]
Citat:
Ursprungligen postat av jerrysorvoja
jag vågar ju gå ut med mitt namn i min alias som ingen av er verka göra?

Varför gör du en ny användare och skriver endast i den här tråden? Har hört rykten att Esa försökt våldta din syster Sandra. Stämmer detta?

Har ingen användare därav att jag gjorde en för att kunna skriva. Och det där ryktet stämmer då inte då skulle nog en anmälan gjorts =)
Citera
2012-04-28, 08:08
Medlem
Doctors avatar
Kulan hade gått in i nacken och hålet var mycket svårt att upptäcka enligt dagens NSD.

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.as...icleID=6879976
Citera
2012-04-28, 10:10
Medlem
skool-suckss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karriis
Om ni läst andra tråden om vojakkala så ser ni att jag gick ut med uppgifter om hans död .. Dagen efter han hittades.
Var där och omhändertog djur, polisen kallade det brottsplats men fick inte säga vem som var död. Jag blev nyfiken och kollade upp det själv!

Var det ingenting mer än en spindel du hämtade ?

http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6399239
Citera
2012-04-28, 10:51
Medlem
Schibsteds avatar
Tydligen var hans dyra guldklocka som han bar, försvunnen i samband med mordet.
Då är det ganska entydigt vilka som ligger bakom?
Citera
2012-04-28, 13:04
Medlem
spacelord666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schibsted
Tydligen var hans dyra guldklocka som han bar, försvunnen i samband med mordet.
Då är det ganska entydigt vilka som ligger bakom?
Jepp,å lite längre tillbaka så va det prat om "mördarapor" så polisen har följt upp ett hett spår;https://encrypted-tbn3.google.com/im...GwkyH9beQ:yes:
Citera
2012-04-28, 13:40
Medlem
mjohan84s avatar
Hur svårt ska det vara att lista ut att det är Vojakkala-familjen som ligger bakom det här, var inte Esa präst? Vem skulle vilja komma åt honom förutom den där störda familjen...

Sedan kan zigenarpatrasket dra försöka dra en snyftare och påstå att de inte har något med grejen att göra,men vad tror folk? att de ska erkänna för aftonbladet att de tog esa av daga..
Citera
2012-04-28, 13:43
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Hur svårt ska det vara att lista ut att det är Vojakkala-familjen som ligger bakom det här, var inte Esa präst? Vem skulle vilja komma åt honom förutom den där störda familjen...

Sedan kan zigenarpatrasket dra försöka dra en snyftare och påstå att de inte har något med grejen att göra,men vad tror folk? att de ska erkänna för aftonbladet att de tog esa av daga..

Esa var definitivt inte präst Däremot så hyrde han huset bredvid grönforsarnas av en präst som bodde där tidigare.
Citera
2012-04-28, 13:46
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Esa var definitivt inte präst Däremot så hyrde han huset bredvid grönforsarnas av en präst som bodde där tidigare.

Okej, var det inte så att denne präst också hamnat på sjukan? Har vagt minne av att detta var med på insider...
Citera
2012-04-28, 13:49
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Okej, var det inte så att denne präst också hamnat på sjukan? Har vagt minne av att detta var med på insider...
Jo det stämmer, prästen vart ju gravt misshandlad av zigenarpacket, var ju efter det han letade rätt på en lämplig person att hyra ut huset åt..
Citera
2012-04-28, 13:50
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Jo det stämmer, prästen vart ju gravt misshandlad av zigenarpacket, var ju efter det han letade rätt på en lämplig person att hyra ut huset åt..

Okej för vad jag minns så blev prästen uppsökt på sjukan av något gäng som erbjöd sig att skjuta pansarskott mot Grönfors för den ynka summan 10 tusen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in