2012-04-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karriis
Vi har spekulerat lite i det, och .. vi tror det.
Han hade trippelgarage, och då tror jag inte att man går igenom ett projekt att trycka in en motorcykel i sitt vardagsrum. Och ja, datorskärmar, saker i mängder. Det var det första min far sa när vi åkte. "Måste ju varit ett gömställe för stöldgods, ingen normal människa har sådär mycket prylar av värde"

ok men vad tror du om misstankarna mot zigenarna? jag gissar det lika väl kan va nån kriminell uppgörelse av nått slag?
Citera
2012-04-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
ok men vad tror du om misstankarna mot zigenarna? jag gissar det lika väl kan va nån kriminell uppgörelse av nått slag?

Jag har ingen aning, vilka är det som är ute förutom systrarna?
Han var väl inte så omtyckt över huvud taget, hotat personal på dotterns skola, slagit frun och ett av barnen. Han satt tydligen i fängelse i år, släpptes i början av mars.. Så han kan ju haft många fiender.
Citera
2012-04-26, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bempa11
Om nu dessa totalt iq befriade grönforsare skulle ha nogot med mordet att göra så borde dom av naturliga skäl redan suttit bakom lås och bom redan.Såna där inavlade figurer har väl inte en allt för avancerad tankeverksamhet.
Jag tvivlar starkt på att de har någonting att göra med mordet. Frågan är bara va Demetri hade för ärenden i Kärrbäck, eftersom vittnen påstår ha sett honom där flera gånger, enligt någon i tråden.
Citat:
Jag har ingen aning, vilka är det som är ute förutom systrarna?
Han var väl inte så omtyckt över huvud taget, hotat personal på dotterns skola, slagit frun och ett av barnen. Han satt tydligen i fängelse i år, släpptes i början av mars.. Så han kan ju haft många fiender.
Inte helt 100, men jag tror att det är Yrjö (pappan), och Allan som sitter inne. Demetri borde ju sitta inne, han kanske har fått permis. Systrarna och Feija är iallafall ute.
Citera
2012-04-26, 17:01
Medlem
Tycker alla dessa spekulationer om hans tidigare privat liv är laim.

Jag har vart bekant med honom och i giftormsväg har han haft:

Bitis gabonica
Korallkobra (endast 2)
huggormar av olika dess slag och skallerormar. Han har 3 flickor och 2 pojkar. äldsta fick han när han var 14år gammal och pojken är 27 och en flicka -91 och sen dom två yngre från senaste frun. Jag har tagit hand om hans djur när han suttit inne förut. Detta är äkta fakta i mina ögon. Sen vad han är skyldig till förut behöver väl inte nämnas egentligen han är död punkt... Kan försöka svara på frågor om någon har seriösa såna. Som Du som läckte ut informationen tycker jag var fel då din pappa är inringd av polisen då han är med i norrbottens terrarieförening så läcker du ut för tidig information. Norrbotten = inga har liv och försöker spekulera på allt.
Citera
2012-04-26, 17:04
Medlem
Sen att Yörjö Grönfors tror jag avled strax efter domstolen vart, Som ni säger kolla Ratsit så är han inte med där någon mer och har inte sett han i stan sen domstolen i stortsett. Romer / byfånar / storstads människor shit the same. Dom hade en dispyt med Rano men behöver dom haft en ny?
Citera
2012-04-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerrysorvoja
Tycker alla dessa spekulationer om hans tidigare privat liv är laim.

Jag har vart bekant med honom och i giftormsväg har han haft:

Bitis gabonica
Korallkobra (endast 2)
huggormar av olika dess slag och skallerormar. Han har 3 flickor och 2 pojkar. äldsta fick han när han var 14år gammal och pojken är 27 och en flicka -91 och sen dom två yngre från senaste frun. Jag har tagit hand om hans djur när han suttit inne förut. Detta är äkta fakta i mina ögon. Sen vad han är skyldig till förut behöver väl inte nämnas egentligen han är död punkt... Kan försöka svara på frågor om någon har seriösa såna. Som Du som läckte ut informationen tycker jag var fel då din pappa är inringd av polisen då han är med i norrbottens terrarieförening så läcker du ut för tidig information. Norrbotten = inga har liv och försöker spekulera på allt.

nu bryr jag i och för sig inte vad han ar för giftormar
Citera
2012-04-26, 17:06
Medlem
självsanering heter det och inget annat
Citera
2012-04-26, 17:07
Medlem
Citat:
Sen att Yörjö Grönfors tror jag avled strax efter domstolen vart, Som ni säger kolla Ratsit så är han inte med där någon mer och har inte sett han i stan sen domstolen i stortsett. Romer / byfånar / storstads människor shit the same. Dom hade en dispyt med Rano men behöver dom haft en ny?

är det nån som påstått det? det är ju inte konstigt att folk spekulerar när han fått en yxa i plytet tidigare
Citera
2012-04-26, 17:07
Medlem
Mena på att jag har ren fakta medans ni spekulerar onödiga saker tror han har 2 barn ni glömde ett par st.
Citera
2012-04-26, 17:09
Medlem
Citat:

Som Du som läckte ut informationen tycker jag var fel då din pappa är inringd av polisen då han är med i norrbottens terrarieförening så läcker du ut för tidig information.
Norrbotten = inga har liv och försöker spekulera på allt.

Vad är norrbottens terrarieförening?

Vi har inte fått någon information av polisen, därav har jag inte heller "läckt" information, den informationen jag har delat med mig av är fakta jag tagit reda på själv, utan polisen och utan min pappa. Så han behöver inte blandas in i detta.
Citera
2012-04-26, 17:10
Medlem
Citat:
Mena på att jag har ren fakta medans ni spekulerar onödiga saker tror han har 2 barn ni glömde ett par st.

ok vad gjorde dataskärmarna i huset? vad gjorde motorcykeln inne i huset? vad var alla andra prylar för nått?
Citera
2012-04-26, 17:11
Medlem
Citat:
Vad är norrbottens terrarieförening?

Vi har inte fått någon information av polisen, därav har jag inte heller "läckt" information, den informationen jag har delat med mig av är fakta jag tagit reda på själv, utan polisen och utan min pappa. Så han behöver inte blandas in i detta.

nej jag förstod inte heller vad han pratade om där faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in