Jag har bara rkt Indica vad jag vet. Standard hasch r vl indica? eller?
Iofs har jag rkt en 5a bubbel, det var ett mycket "klarare" rus, knndes som att man hade ett moln i huvudet, kanske var det sativa hasch?
Tja, jag r ju den typen som gillar att bli snkt - s indica, helt klart. Dremot inte sagt att det kan sitta redigt fint med en fede laddad med ngon schysst, svindyr och riktigt spejsig sativa (grna ifrn ngon coffeshopp i A-dam). I Sverige blir det ju dock indica fr hela slanten som sagt.
Jag tycker det beror p vad man ska gra under ruset.. ska man bara vara hemma och chilla r indica eller nn hybrid vad jag fredrar..
Men ska man ut och snurra flera timmar p stan r det nice att avfyra en fin sativa!
Det jobbiga med mnga sativor r att jag kan bli rtt nojig p dem.. ngon som knner igen sig?
har ju bara rkt standard, jag tror det r indica(?), ja men det mste det vl vara ...
Men hur som helst skulle det vara trevligt att prva nn sativa fr att se hur det r.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!