Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-23, 19:27
  #1
Medlem
Jag börjar ledsna på min kille. Han verkar inte ha några som helst fantasier eller saker han vill göra som är utöver det vanliga när det kommer till sex. Saken är den att jag inte kan släppa tanken på att han ändå måste ha några mörka fantasier som ligger där i bakhuvudet, men att han kanske inte vågar berätta dom för mig..

Å andra sidan kanske det är dumt av mig att bara anta att alla har sådana tankar och drömmar. En del människor kanske bara nöjer sig med ett vanligt knull och är glada med det.

Är någon utav er en sådan människa? Som nöjer sig med vanligt sex och inte har lust med något annat än det?

Jag vägrar bara acceptera detta! Men jag kan ju inte tvinga fram det hos honom..
Citera
2012-04-23, 19:29
  #2
Medlem
remixutoheavens avatar
Har inte du några sexuella fantasier? Försök ta upp dem eller har ni redan gjort det?
Citera
2012-04-23, 19:33
  #3
Medlem
Nehtilea.s avatar
Jag är tjej och jag har inga speciella sexuella fantasier alls. Blir inte ens kåt av att se på porr (men det kanske jag inte är ensam om? )
Däremot kan jag ha sex med min pojkvän och njuta av det.
Citera
2012-04-23, 20:32
  #4
Medlem
Till slut kryper det fram att han är aständ på scat!
Då kommer det kännas nice att du pressade på lite för o få reda på hemligheten.
Citera
2012-04-23, 21:16
  #5
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nehtilea.
Jag är tjej och jag har inga speciella sexuella fantasier alls. Blir inte ens kåt av att se på porr (men det kanske jag inte är ensam om? )
Däremot kan jag ha sex med min pojkvän och njuta av det.
Det måste väl finnas nåt du är sugen på att prova?
Citera
2012-04-24, 19:11
  #6
Medlem
Nehtilea.s avatar
Ah, nej.. Finns inget jag tänker på. När jag onanerar tänker jag inte på något alls, kan komma ändå. Dock kan det vara lite skönare att komma när jag tänker på vanligt sex. Men jag kan aldrig bli kåt när jag är ensam av att titta på porr eller tänka erotiska tankar. Jag vet inte ens varför jag onanerar, brukar gå flera månader mellan gångerna, haha. Finns ingen lust liksom. Dock har jag ett aktivt sexliv när jag väl är med min partner men vi har ett distansförhållande. Jag vet inte, finns det fler tjejer som jag? Jag blir inte kåt av något annat än mänsklig kontakt.
Citera
2012-07-12, 16:27
  #7
Medlem
Är som en planta utan vatten. En musiker utan instument, en einstein utan intellekt.

Helt ärligt, tråkigare bli det inte - what a waste of life.
Citera
2012-07-15, 21:51
  #8
Medlem
Joe Cools avatar
Det är nog inte helt ovanligt, jag känner en kille som är likadan. Har gärna sex men fantiserar aldrig, blir inte direkt kåt men eftersom han ändå gillar sex så kan han se fram emot det vilket han anser är att vara kåt.

Han har ett ganska bra sexliv med sin flickvän men visst blir hon lite frustrerad av att han egentligen aldrig vill prova något nytt. Även om han gör det för att han vet att hon vill.

Vissa är sådana helt enkelt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback