Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-23, 18:47
  #1
Medlem
RedHotChiliDevils avatar
Hej jo som rubriken lyder så undrar jag vad ni tjejer kan tänkas att ha på er för eran kille i sexakterna?
Killar är helt klart tillåtna att svara på detta ämne med då om vad ni önskar er att eran tjej hade på sig, eller om vad hon har.

Får väl börja med vad jag tycker och önskar blir väldigt kåt av och tycker om Bikini/monokini specielt metallic looken och materialet. Precis som tex denna hon bär http://girlswithguns.co/2010/10/junkyard-jenny/

Den är så extremt het och sexig så det fins knapt inte tycker jag.
Så en av uvudfrågorna! Om man säger såhär, hur många av er Tjejer skulle då tex kunna tänka er bära den för er kille som hon har på sig som fins i länken? vill få ett hum om sannolikheten

Ingen vänlig själ som vet vart man kan finna detta ex, fins i svart med har Googlat utan resultat eller är jag fösent ute?


Tycker även om boots, lårhöga får det gärna vara, men allt med klackar går hem

Och så nu över till er, tacksam för svar

/RHCD
Citera
2012-04-23, 18:49
  #2
Medlem
Saruman87s avatar
Kort klänning utan trosor, och en snabbis bakifrån i hallen med olåst dörr har tjejen gått med på.
Citera
2012-04-23, 19:16
  #3
Medlem
solopoetry.s avatar
Finns egentligen inget jag inte kan tänka mig klä mig i så länge det inte
gör ont eller att jag stör mig på hur jag ser ut i det. Det blir så skumt och konstigt
om man har på sig något helvilt och känner sig jätteobekväm i det, det syns ju direkt,
så att jag själv ska känna mig sexig och säker i det jag har på mig tycker jag är viktigt.
Jag bryr mig inte om färg/modell/tyg och sånt... utan mer att jag ska gilla min kropp i det.

Det finns ju många sexiga utstyrslar som jag tycker ser bättre ut än den i din länk men
eftersom att jag tror att min kropp skulle fungera i det plagget, så skulle jag ju fortfarande
känna mig sexig i det och skulle han gilla den så... finns det inget som hindrar.

I övrigt så är jag väldigt öppen. Däremot så kan jag inte tänka mig lägga mina pengar
på sådana saker i för stor utsträckning, så om han önskar något galet som kostar pengar
och som jag aldrig kommer kunna använda mer än i sovrummet så kan det bli så att han
får ge mig det i present. Annars riskerar det bli bortprioriterat för andra saker jag behöver..
__________________
Senast redigerad av solopoetry. 2012-04-23 kl. 19:19.
Citera
2012-04-23, 19:17
  #4
Medlem
Tintinikongos avatar
Man har ju en dröm om sjuksköterske-uniform. Men har i och för sig aldrig frågat gumman om det.

Citera
2012-04-23, 19:24
  #5
Medlem
AnusSeekers avatar
Finns väl ändå ingenting som är sexigare än brudar som har korta jenskjolar på sig ex. http://i.imgur.com/LU367.jpg Mumsfilibabba!
Citera
2012-04-23, 21:31
  #6
Medlem
RedHotChiliDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solopoetry.
Finns egentligen inget jag inte kan tänka mig klä mig i så länge det inte
gör ont eller att jag stör mig på hur jag ser ut i det. Det blir så skumt och konstigt
om man har på sig något helvilt och känner sig jätteobekväm i det, det syns ju direkt,
så att jag själv ska känna mig sexig och säker i det jag har på mig tycker jag är viktigt.
Jag bryr mig inte om färg/modell/tyg och sånt... utan mer att jag ska gilla min kropp i det.

Det finns ju många sexiga utstyrslar som jag tycker ser bättre ut än den i din länk men
eftersom att jag tror att min kropp skulle fungera i det plagget, så skulle jag ju fortfarande
känna mig sexig i det och skulle han gilla den så... finns det inget som hindrar.

I övrigt så är jag väldigt öppen. Däremot så kan jag inte tänka mig lägga mina pengar
på sådana saker i för stor utsträckning, så om han önskar något galet som kostar pengar
och som jag aldrig kommer kunna använda mer än i sovrummet så kan det bli så att han
får ge mig det i present. Annars riskerar det bli bortprioriterat för andra saker jag behöver..
Ja det fins ju en hel uppsjö där ute med olika utstyrslar och kombinationer, men den i länken är en sak som jag personligen fastnat för
Ja det ska ju kännas bekvämt och rätt för att det ska funka bra.
Och som du säger att man kan inte lägga för mycket pengar på det om det bara blir vid ett särskilt tillfälle. Så då får det bli att man isåfall ger det som en presentsak till sortimentet i specialhörnan i garderoben. Och det skulle jag inte ha något emot att köpa det själv och skämma bort henne lite med nån gång ibland.
Tack för svar!
Citera
2012-04-24, 03:29
  #7
Medlem
tuutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnusSeeker
Finns väl ändå ingenting som är sexigare än brudar som har korta jenskjolar på sig ex. http://i.imgur.com/LU367.jpg Mumsfilibabba!
Menar du jeansshorts? eftersom det är det tjejen har på sig på bilden?
Citera
2012-04-24, 08:29
  #8
Medlem
AnusSeekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuuta
Menar du jeansshorts? eftersom det är det tjejen har på sig på bilden?
Ja, precis det det jag menar. Skrev lite fel igår.
Citera
2012-04-24, 17:51
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedHotChiliDevil
Hej jo som rubriken lyder så undrar jag vad ni tjejer kan tänkas att ha på er för eran kille i sexakterna?
Killar är helt klart tillåtna att svara på detta ämne med då om vad ni önskar er att eran tjej hade på sig, eller om vad hon har.

Får väl börja med vad jag tycker och önskar blir väldigt kåt av och tycker om Bikini/monokini specielt metallic looken och materialet. Precis som tex denna hon bär http://girlswithguns.co/2010/10/junkyard-jenny/

Den är så extremt het och sexig så det fins knapt inte tycker jag.
Så en av uvudfrågorna! Om man säger såhär, hur många av er Tjejer skulle då tex kunna tänka er bära den för er kille som hon har på sig som fins i länken? vill få ett hum om sannolikheten

Ingen vänlig själ som vet vart man kan finna detta ex, fins i svart med har Googlat utan resultat eller är jag fösent ute?


Tycker även om boots, lårhöga får det gärna vara, men allt med klackar går hem

Och så nu över till er, tacksam för svar

/RHCD

Jag är kille då så min tjej har på sig... ja i princip allt jag ber/vill att hon ska ha på sig. Gillar när tjejen har söta oskyldiga underkläder eller riktigt sexiga, porriga underkläder och en del outfits är också kul att köra ibland.

Hon har bland annat en sjuksköterska outfit, skolflicka outfit och "jul outfit".

Sedan har hon massvis med set av korsetter, stay ups, höftbenhållare i lite olika färger och modeller. denna korsett är snygg ----> http://www.passionofsweden.se/underklader/raffigt-set

Jag gillar framförallt spetsmaterial i både string och hotpants och bh, så mkt sånt och en del med öppen gren eller öppen kupa.

Turligt nog är tjejen också intresserad av underkläder så det blir inte enbart jag som köper presenter till henne.. eller ska man säga presenter till mig själv . Minns en gång då hon överraska mig med att ligga på min säng inslagen som en "present" eller hur man ska förklara, det är en röd rosett och när du öppnar den så liksom åker "underklädesplagget" av. Det gillades mycket.

Så ja detta är väl min smak på underkläder/kläder i sängen på tjejer.
__________________
Senast redigerad av Happy12 2012-04-24 kl. 17:56.
Citera
2012-04-24, 18:00
  #10
Medlem
Skulle ta på mig de mesta som killen ber om så länge det inte gör ont eller är väldigt obekvämt
Citera
2012-04-24, 19:42
  #11
Medlem
Piscines avatar
Jag skulle inte ha något problem med det sålänge han betalade och det var något jag faktiskt trivdes i. Det du länkade skull jag aldrig gå med på, sjukt fult. Jag är mer svart latex. Stilrent.
Citera
2012-04-24, 21:38
  #12
Medlem
dannywtfs avatar
Jag skulle kunna tänka mig att ta på mig lite vad som helst om jag hade flickvän så länge det inte är för bisarrt. Galonbrallor och lösnäsa hade funkat, men t.ex. en robotdräkt eller urklippning ur en tidning på Johnny Depps ansikte hade inte riktigt fungerat för mig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback