Skräms över hur många idioter det finns på flashback, mestadels åt vänsterkanten. Ingen försvarar Anders Breivik, vi är inga "tickande bomber" som planerar attentat i smyg. Jag röstade inte ens på SD förra valet, invandring var inte ens på mina läppar i valet 2010.
Det jag stör mig på (... och många andra) är hur islamistiska fascistiska jihadister anammar terrorism och anses ha legitima skäl för sina handlingar. Man kan, tro eller ej, samla ihop 30 pers i Tjetjenien - män och kvinnor - och springa in på en rysk skola och avrätta 300 barn utan fördömas eller analyseras som psykiskt sjuka av vänstermedia, Aftonbladet och SVT. Likaså är det dessvärre med Palestinier som spränger sig själva bland barer och café - barn dör och de hyllas som martyrer i hemlandet ändå.
Amerikanska soldater har observerat flertal muslimer som satt sprängmedel på sina handikappade barn, och lurat in dem i vägspärrar för att detonera därefter. Återigen så är detta socioekonomiska förklaringar, hemsk barnväxt och annat larv. Inte en jävla gång, inte en enda, har någon beskyllt deras religion eller ifrågasatt vad som förisegår i moskéerna. Jag blir nästintill mörkrädd när jag hör hatet emot judar och israeler som spyr ut ifrån imamen.
Förresten, en annan sak jag stör mig på är:
Tolerans! Givetvis förespråkar jag tolerans och empati (... det är goda kvaliteter) men när vi ser barn sprängas i Beslan,Moskva,Madrid,London och New York, då är det bara ensamma galningar. När vi ser något ske i Oslo (där de senaste 5 års våldtäkter enligt NRK1, Norges motsvarighet till SVT enbart begåtts av invandrare och främst muslimer) då är det givetvis symtom på att högervindar brer ut sig. Stackars Islam som får skulden för alla bombdåd, barnamord och de senaste 200 arresteringarna i hot om terrorism. Nej, givetvis är det högernationalistiska etniska skandinaver som är det farliga.
Själv är jag i 20 års åldern och aldrig mött en skinhead. Men de finns där ute, oja, tjejer borde vara extremt vaksamma för dem. De våldtar och mördar folk på nätterna, typ.
Nu finns det säkert någon idiot som tror att jag är smygrasist - men jag anser nazisms vara så förbannat idiotiskt. Och vänta, förresten, de flesta "anti-semistiska brott" som begåtts i Malmö är inte längre av nazister, det är av muslimer (enligt judiska anmälningar).
Så nu begås de flesta våldtäkter,judiska förföljningarna,barnamorden, terrorism och anti-feministiska åsikter av muslimer. Och ja, givetvis är det nya hotet "högern", speciellt SD.
Och innan någon idiot frågar mig "begår alla muslimer våldtäkt,barnamord,terrorism och motsätter sig feminism? Nej, absolut inte. Men, idioter som den där skribenten på Aftonbladet (glömt hans namn) som sade att bara 3 på 1000 invandrare våldtar... det är 3 för mycket.
Och ja, givetvis är det trist för de andra 997 att hamna i samma läger. men det mest oroväckande är att av de 3 på 1000 finner man tyvärr samma religion, oftast samma etnicitet hos invandraren.