2012-04-24, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plackers
ja jösses...

Har Breivik rösträtt i Norge? Kunde han innan han fänglades bosätta sig var han ville i Norge? Fick han köpa mark var han ville i Norge? Behövde han ha pass för att åka till Oslo?

Det har redan spelats in en del material om Breivik. Inget som varit särsklit smickrande. Så småningom arkviveras han bland andra galningar i folks minne.

Demokrati är en form av diktatur, där 51% bestämmer över resternde 49%

När ett etniskt homogent land som Norge väljer att ha demokrati, slutar demokratin fungera då blattarna blir fler än norrmännen. Den dagen det är 51% med invandrarbakgrund i ett land blir värdfolket slavar under främlingarnas demokrati-diktatur.
Citera
2012-04-24, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av croxz
Jag stödjer inte hans handlingar, men fan vad rätt han har om Europa och invandring. Rättegången var alltid den viktigaste delen i hans "operation".

Direktsänd i TV. - Om tex den arabiska självmordsbombaren i Stockholm skulle ha lyckats döda 75 pers och mirakulöst överlevt själv så hade det aldrig bli någon TV-show. Också det visste Breivik. Kulturmarxismen är rasistisk mot vita.
Citera
2012-04-24, 17:36
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Demokrati är en form av diktatur, där 51% bestämmer över resternde 49%

När ett etniskt homogent land som Norge väljer att ha demokrati, slutar demokratin fungera då blattarna blir fler än norrmännen. Den dagen det är 51% med invandrarbakgrund i ett land blir värdfolket slavar under främlingarnas demokrati-diktatur.

Enligt din logik så är de norska samerna slavar nu?
Citera
2012-04-24, 17:38
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Direktsänd i TV. - Om tex den arabiska självmordsbombaren i Stockholm skulle ha lyckats döda 75 pers och mirakulöst överlevt själv så hade det aldrig bli någon TV-show. Också det visste Breivik. Kulturmarxismen är rasistisk mot vita.

Nej, det råder bildförbud i svenska domstolar.
Citera
2012-04-24, 17:51
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorlyktan
Åsikten att invandring kan vara negativt och att islamisering inte är något vi ska sträva efter kan nog många hålla med om, men att kalla en barnamördare för hjälte eller martyr är jävligt magstarkt.

Jag har inte träffat någon i verkliga livet som tycker hans metoder är något annat än rent vanvett.
Well, inget annat har gjort någon skillnad. Hade politikerna inte varit så jävla rädda om sitt rykte och agerat för länge sedan så hade antagligen de där barnen varit vid liv nu.
Citera
2012-04-24, 18:03
Medlem
raxtoren4evers avatar
Anders breivik har givetvis rätt, Norge tar in för många invandrare. De senaste 5 årens våldtäkter kom enbart ifrån invandrare, mestadels var muslimer, rapporterade NKR1 (...Norges motsvarighet till SVT).
Och ja, NKR1 är ingen SD-maskin. Ni, vänstervridna rabiata kommunister, lurar ingen när ni förnekar statistik som den.

Hur löser man detta problem?
Jag anser att man engagerar sig demokratiskt & politiskt och belyser dess problem. Man röstar på partier som SD, om man nu vill se ändring och minskad invandring, eller så skjuter man ihjäl kommunister, anser Breivik.
Det ena leder till ett stabilt och tryggt samhälle med små gradvisa förändringar. Det andra till ett jävla cowboy samhälle där vem som helst är åklagare och domare.
Sådana som Breivik är livsfarliga, han är själv som en fundamentalistisk islamistisk fascist (... vilket han hävdar att han bekämpar).

Jag personligen grät ingen tår för dessa kommunister som sköts ihjäl, varför skulle jag?
Dör människor hela tiden, och dessa kommunister delar jag inte en världsuppfattning med.
Men vad jag tycker och tänker om dessa marxister är irrelevant, jag hade själv skjutit ihjäl ABB om jag var på ön med ett gevär.

Han, våldtäktsbenägna muslimer, självmordssprängande muslimer, afa-anhängare och nynazister är precis vad som förstör i samhället.
När senaste gick en "mormon" på våldtäktsrunda eller massaker? Så vissa religioner är inte extrema, andra är.
Citera
2012-04-24, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plackers
ja jösses...

Har Breivik rösträtt i Norge? Kunde han innan han fänglades bosätta sig var han ville i Norge? Fick han köpa mark var han ville i Norge? Behövde han ha pass för att åka till Oslo? Det har redan spelats in en del material om Breivik. Inget som varit särsklit smickrande. Så småningom arkviveras han bland andra galningar i folks minne.

Varför ser man inga muslimska kvinnor utomhus i Malmö efter kl 18.00? Vem låser in dem?

Har du missat att kulturmarxismen enbart vill införa mångfald i vita länder? Det handlar uteslutande om att den vita kulturen som skall slås ner och fördömas. Ingen annan kultur. Där har ju Brevik helt rätt. Det är ju så.

Mandela sjunger "döda alla vita" och år 2050 finns det inga vita kvar i Sydafrika.
http://www.youtube.com/watch?v=S5NtMARZzYo
Citera
2012-04-24, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Får inte heller något riktigt grepp om framtidsutblicken. Men att pöbeln (titta på "Kulturmarxists" inlägg) med anknytning till Avpixlats redaktion och även vissa etniska nationalister nu gjort en helomvändning och höjer ABB till skyarna gör mig alltid bekymrad.

Det fetstilta valde jag att markera därför att även om dessa inte ställer till med något spektakel á la Breivik så har helgonstatus alltid en förmåga att suga åt sig helhetskonceptet i personens ideologi och utifrån de ramarna skulle det innebära att "islamiseringen" kommer vara Nationalismens färdkompass framöver. Det riskerar också att splittra den etniska nationalismens vägval i judefrågan lite beroende på hur pass brett Breiviks tankar slår rot och hur stor betydelse ABB tillmäts.

Även om ABB pratar om islamisering så pratar han ju minst lika mycket om hotet mot den norska etniska gruppen och de europeiska folken. Counterjihadister, avpixlat-gänget och SD pratar ju inte om svensk etnicitet, ett svenskt folk, européer och vita människor. Tvärtom så förnekar de att det skulle finnas någon biologiskt bestämd svensk etnicitet eller att den skulle spela någon roll, om den ändå finns. ABB passar inte riktigt in i något av de färdiga koncepten.

Om man läser på bara lite om "kulturmarxismen" och Frankfurtskolan så poppar ju ganska snabbt judar upp som gubben i lådan. ABB skrev väl t.o.m. att de flesta judar var "förrädare"? CJ dyrkar ju judar och skulle aldrig peka ut dem som särskilt frekventa "förrädare" och "kulturmarxister" och än mindre skriva att de borde avrättas för det (vilket ABB gjorde). CJ:s uppgift och ideologi är ju till stor del att idealisera och försvara judar på olika sätt.

Citat:
En annan dimension som har försvunnit/riskerar att gå förlorat i diskussionen är att med ABB´s gärningar uppstår en situation där man stirrar sig blinda på Socialdemokraterna och "Kulturmarxister". Antingen det är som förrädare (visserligen helt korrekt) eller blivande makthavare. Diskussionen om liberaler och nyliberaler i denna framtida händelseutveckling har i princip varit helt död vilket är djupt oroväckande.

Tja... det var ju en liten dispyt om just liberalism och nyliberalism i NS-forumet nyligen.

Liberaler, nyliberaler, borgerliga och "konservativa" är ju oftast minst lika stora massinvandringsivrare som sossarna. I Sverige är det ju t.o.m. så att det är sossarna som har försökt bromsa det hela lite medan de borgerliga har sprängt nya massinvällningsrekord så fort de fått chansen.
Senast redigerad av Varnagel 2012-04-24 kl. 18:50.
Citera
2012-04-24, 18:55
Medlem
Starfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armaiti
Det var endast 5stycken som var över 25 av dom han tog död på. Han hade inte stake nog att ge sig på dom riktiga politikerna utan på oskyldiga barn på ett läger mitt ute i ingenstans där han kunde känna sig stor och stark.

Här har vi en som absolut inte följer rättgången.
Målet var att attackera roten till det onda, då går man för fan inte och skjuter gamla flottiga feta jävla gubbar och kärringjävlar som har halva foten i graven redan, dom självdör inom kort.

Man plocker dom som kan bli framtida ledare etc för kommande generation.

Lika lätt och skjuta sönder skallen på en medelålders kossa påväg hem från sin grisiga fem rätters middag som och skjuta av käken på en ungdom.

Som breivik säger, hans ideologi är för extrem för vissa att förstå, och du är en av dem.

Han är väldigt intelligent, och det på utöya är bara en liten del i hans plan. En plan som många självupptagna fredagsmys svennar inte förstår sig på och aldrig kommer att kunna förstå sig på för att det på en så hög nivå och så stort, så deras förstörda små tv tittande falukorvs hjärnor inte kan suga åt sig. korkade jävlar, plocka upp en bok ibland istället för och glo på Top models och internet runka.
Citera
2012-04-24, 19:01
Medlem
Först av allt vill jag säga att jag inte sympatiserar alls med hans dåd. Däremot undrar jag hur ni som kallar honom "feg" tänker när ni skriver saker såsom att han inte vågade ge sig på politikerna? Vad tror ni bomben var till för? Målet med bomben var att döda regeringen och många fler än så, han har själv uttryckt att han är mycket besviken över att ha misslyckats med detta.

Hur hade det sett ut om han gick in med ett gevär i regeringsbyggnaden? Antagligen hade väktare skjutit ned honom innan han ens hunnit avfyra ett skott, det är ingen aktion någon man kan klara ensam, inte ens om man är elitsoldat och har tränat i flera år (förutom i Hollywoodfilmer där de flesta av er verkar leva). Istället använde han en bomb eftersom han insåg att det faktiskt kunde ge effekt, vilket att gå in med ett gevär givetvis inte hade kunnat gjort.

Tilläggas kan ju att det fanns politiker på Utö också, och många av dem skulle troligen bli framtida politiker också. Återigen, jag sympatiserar inte och rättfärdigar inte hans dåd - men ni som kallar honom för feg och liknande måste vara helt verklighetsbefriade.

Och för att inte gå OT så ser man väl att folk ändrar inställning till honom till det bättre, åtminstone på internet.
Senast redigerad av Mawizda 2012-04-24 kl. 19:07.
Citera
2012-04-24, 19:48
Medlem
plackerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Varför ser man inga muslimska kvinnor utomhus i Malmö efter kl 18.00? Vem låser in dem?

Har du missat att kulturmarxismen enbart vill införa mångfald i vita länder? Det handlar uteslutande om att den vita kulturen som skall slås ner och fördömas. Ingen annan kultur. Där har ju Brevik helt rätt. Det är ju så.

Mandela sjunger "döda alla vita" och år 2050 finns det inga vita kvar i Sydafrika.
http://www.youtube.com/watch?v=S5NtMARZzYo

Du har väl inte tittat efter ordentligt, hur du nu kan se vilken religion en människa har.

Nåja, för att återgå till ämnet. Det finns inga förtsättningar att Brevik betraktas annat än som en barnmördare och galning av andra än en och annan skuvad person på FB.
Citera
2012-04-24, 19:49
Medlem
sokarnas avatar
Jag har tänkt på precis samma sak sedan andra dagen rättegången tagit an. Att offentliggöra rättegången (vilket jag från början tyckte var nice) får bara Breivik att känna sig mer framgångsrik, han har fått fler anhängare när rättegången blivit en internationell nyhet. Vilket jag tycker är tråkigt, men frågan är - skulle censur varit bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in