• 1
  • 2
2012-04-22, 00:24
Bannlyst
Att sångaren Rob Halford är gay känner väl de flesta till, men att trummisen Dave Holland är bisexuell, efebofil och våldtäktsman är kanske inte lika känt? Tydligen ska han ha våldtagit en mentalsjuk tonårsgrabb, och han sitter fortfarande i finkan p.g.a detta vidriga brott.

Hur är det med de övriga i bandet, är de också bögar, våldtäktsmän och efebofiler, nån som vet?
Senast redigerad av DreanieBluumbach 2012-04-22 kl. 01:06.
Citera
2012-04-22, 00:38
Medlem
Fenrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreanieBluumbach
Att sångaren Rob Halford är gay känner väl de flesta till, men att trummisen Dave Holland är bisexuell, pedofil och våldtäktsman är kanske inte lika känt?

Hur är det med de övriga i bandet, är de också bögar och pedofiler, nån som vet?

Pedofil? Vet du ens vad det ordet betyder? Läs på. gör om, gör rätt.
Citera
2012-04-22, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fenrer
Pedofil? Vet du ens vad det ordet betyder? Läs på. gör om, gör rätt.
Hm, efebofil kanske det heter?..
Citera
2012-04-22, 00:43
Medlem
... Han har inte spelat i bandet sedan 1989 och jag har bestämt för mig att han redan blivit dömd för någon form av brott.

Edit: Du hade nämnt straffet, men oavsett har han inte haft göra något med bandet på väldigt, väldigt länge. Onödig tråd.
Citera
2012-04-22, 00:47
Medlem
Fenrers avatar
Citat:
Hm, efebofil kanske det heter?..
Jo, dvs vad de flesta tänder på om de är normalt funtade.
Citera
2012-04-22, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OB-
... Han har inte spelat i bandet sedan 1989 och jag har bestämt för mig att han redan blivit dömd för någon form av brott. Idiottråd.
Vem bryr sig om han inte har vart med i bandet sedan 1989, han spelar på de flesta Judas Priest skivor som har nåt värde. Och vad är det för fel att skvallra om ett klassiskt rockbands diverse böjelser och begär? Mycket intressant tycker jag.
Citera
2012-04-22, 00:50
Bannlyst
Citat:
Jo, dvs vad de flesta tänder på om de är normalt funtade.
Nja, jag tänder inte på mentalsjuka 17-åriga pojkar/män...
Citera
2012-04-22, 00:52
Medlem
Fenrers avatar
Citat:
Nja, jag tänder inte på mentalsjuka 17-åriga pojkar/män...
Nej, det må vara så, men efebofil betyder inte metalsjuka män/pojkar heller. Så sluta att idiotförklara dig själv.
Citera
2012-04-22, 00:54
Bannlyst
Citat:
Nej, det må vara så, men efebofil betyder inte metalsjuka män/pojkar heller. Så sluta att idiotförklara dig själv.
Vilken sur och butter clown du är...
Citera
2012-04-22, 01:23
Medlem
Kiggzors avatar
Det är relativt känt det med. Men han det var oerhört många år sedan han spelade i Judas Priest.
Han lämnade bandet 1989, domen mot honom kom 2004.
Övriga bandmedlemmar är inte dömda för någonting. Vad Rob Halfords sexualitet har att göra med det hela förstår jag verkligen inte
Senast redigerad av Kiggzor 2012-04-22 kl. 01:27.
Citera
2012-04-22, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Det är relativt känt det med. Men han det var oerhört många år sedan han spelade i Judas Priest.
Han lämnade bandet 1989, domen mot honom kom 2004.
Övriga bandmedlemmar är inte dömda för någonting. Vad Rob Halfords sexualitet har att göra med det hela förstår jag verkligen inte
Tråden handlar om samtliga medlemmars eventuella böjelser och begär; eller vilket Judas Priest-relaterat skvaller som helst.
Citera
2012-04-22, 01:50
Medlem
Semestas avatar
Citat:
Tråden handlar om samtliga medlemmars eventuella böjelser och begär; eller vilket Judas Priest-relaterat skvaller som helst.

Det finns redan trådar om Judas Priest
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in