• 1
  • 2
2012-04-22, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Semesta
Det finns redan trådar om Judas Priest
Kanske inte rena skvallertrådar om medlemmarnas avvikande sexuella begär?
Citera
2012-04-22, 02:02
Medlem
Semestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreanieBluumbach
Kanske inte rena skvallertrådar om medlemmarnas avvikande sexuella begär?

Nä, men dessa tas upp i de andra trådarna också. Det känns inte så aktuellt att lägga upp en tråd om deras sexuella preferenser idag.
Citera
2012-04-22, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Semesta
Det känns inte så aktuellt att lägga upp en tråd om deras sexuella preferenser idag.
Tror du att deras sexuella behov har mattats ut och och till sist också helt försvunnit med åren?

Dave Holland ska ju snart släppas ut ur fängelset, kanske redo att begå nya sexualbrott?
Citera
2012-04-22, 02:22
Medlem
Semestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreanieBluumbach
Tror du att deras sexuella behov har mattats ut och och till sist också helt försvunnit med åren?

Dave Holland ska ju snart släppas ut ur fängelset, kanske redo att begå nya sexualbrott?

Han är ju fan snart 70 år Fängelset tror jag han fått nog utav
Citera
2012-04-22, 03:21
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Jag tror inte att dom andra i bandet är nå onormalare än du.
Citera
2012-04-22, 15:03
Medlem
LucioFontanas avatar
Sen på vad jag förstår så blev han fälld fär våldtäkt och inte för efebofili. Med visss reservation för att amerikansk lag kanske stipulerar något annat än 15 års gräns för sexuellt umgänge med minderårig till 18 år. Men det låter som rubriceringen är våldtäkt, sexuellt tvång eller utnyttjande av svagbegåvad.
Citera
2012-04-22, 17:54
Medlem
Bret-Harts avatar
Dom var ju i rätten angående nån låt som nån unge hade tagit livet av sig på grund av att han lyssnade på den eller nåt liknande men det blev inte fällande dom vad jag vet
Citera
2012-04-22, 19:39
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Dom var ju i rätten angående nån låt som nån unge hade tagit livet av sig på grund av att han lyssnade på den eller nåt liknande men det blev inte fällande dom vad jag vet
Det var oerhört långsökt av den amerikanska kristna högern, jag vill minnas att det var orden "do it" som skulle ha hetsat fram självmordet och att den på nåt sätt skulle innehålla satanistiska budskap om man spelade det baklänges.
Dessutom var det bara en cover priest spelade.
Citera
2012-04-24, 02:46
Medlem
apskeletts avatar
Här är en gammal dokumentär om rättegången:

http://www.youtube.com/watch?v=8rhE9...eature=related
Citera
2017-07-05, 03:24
Medlem
LaderNunnans avatar
Vad gör ex-trummisen Dave Hollland idag? Hittar ingenting på internet.. Senaste nyheten är 10 år gammal! Då hade han nyligen avtjänat sitt fängelsestraff och meddelade att han ämnade skriva en biografi där han skulle avslöja allt! Vad hände sen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in