Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-26, 21:26
  #241
Medlem
Ska man ha hår där nere så får det fan vara mörkt. Snubbar med blonda strån ser bara gubbiga ut! Själv så ansar jag bara.
Citera
2017-04-23, 21:35
  #242
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nfighter
Ska man ha hår där nere så får det fan vara mörkt. Snubbar med blonda strån ser bara gubbiga ut! Själv så ansar jag bara.
Du kör alltså bara med rakapparaten där lite då och då? Eller vad innebär det att man ansar?
Citera
2017-04-23, 21:38
  #243
Medlem
Astrorbits avatar
Finns ingen roliga situation när kvinnan sitter och suger av en, sen helt plötsligt slutar och börja hosta då hon har fått hårstrån i halsen
Citera
2017-04-24, 14:32
  #244
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag bryr mig faktiskt inte - om en kille är orakad så tycker jag han är sexig ändå om han kör manscaping på högsta nivå ibland - typ till jul - så är det ju en mysig förändring i så fall. Fast lite skönt är det ändå när pungen känns helt slät o kal när man slickar på den.

Själv rakar jag mig bara när jag ska visa juvelen för den som gillar rakat men det är en grannlaga uppgift att behöva raka titt som tätt - iaf om man har en snabb hårväxt på mullisen som jag har. Rakade mig förra veckan för skulle testa mina nya leksaker men det blev aldrig av o nu är jag hårig som en get igen!!

Jag har tagit tid o det tar ca 40 min - 1 timme för mig att raka fint o noggrant i alla skrymslen o vrår - måste ha läsglasögon o smörja in med rakgel, raka lte, inspektera, skölja, inspektera igen o så upprepas det tills jag är helt nöjd.

Sen är det ju det här med rakhyvlar - jag trodde att jag kunde använda vilka hyvlar som helst men nä! så lätt va det inte. Förra gången hade jag köpt en sort som skulle va jättebra vid intimrakning o jag såg mera ut som ett slaktoffer efteråt - nu återgår jag till mina favoriter o kommer aldrig testa ngr andra hyvlar.
Citera
2017-04-25, 21:10
  #245
Medlem
Är själv 29 nu och tycker helrakade kön känns mer och mer främmande.
Rätt fult faktiskt.

Ang hår i "maten" så visst det kan hända men det är väl inte hela världen.
Citera
2017-05-04, 22:42
  #246
Medlem
drozboxs avatar
Har du en tjej som inte bryr sig = behåll det
Är du singel? = bort med det.
Citera
2017-05-06, 09:17
  #247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drozbox
Har du en tjej som inte bryr sig = behåll det
Är du singel? = bort med det.


Men om det nu råkar vara så att du är singel och gillar ditt pubis ?
Citera
2017-05-07, 15:07
  #248
Medlem
drozboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouli
Men om det nu råkar vara så att du är singel och gillar ditt pubis ?

Då får du väl behålla det, säger bara att om du vill ha ligg på fest så av med det, dom gillar inte det för engångsligg.
Citera
2017-05-07, 20:46
  #249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drozbox
Då får du väl behålla det, säger bara att om du vill ha ligg på fest så av med det, dom gillar inte det för engångsligg.


Har ju iofs aldrig råkat ut för att nån nekat mig för lite hår.

Oftast varit tvärt om.
Citera
2017-05-07, 23:55
  #250
Medlem
Ansat ska det vara. För både killar och tjejer.

Tjejer ska nästan ha helrakat, nästan. Killar gäller enbart ansat. Allt annat är trashigt.
Citera
2017-05-22, 13:51
  #251
Medlem
gralehs avatar
Jag som tjej rakar mig under armarna och i underlivet.
Jag förutsätter att min partner gör det samma.
Enda undantaget jag har är att jag rakar benen ibland (jag har knappt nåt hår ändå där + att det är superljust så det syns inte) och det är inget jag kräver hos min partner, varken man eller kvinna.

Men under armarna ska både män och kvinnor raka.
Samt i underlivet om de är sugna på sexy time. Jag går inte ner på nån, man som kvinna, om det inte är åtminstone välansat och fräscht där. Man får hår in i munnen oavsett om det är en man eller kvinna man går ner på.

Sedan vissa killar rakar liksom runt snoppen men inte pungen. Och samtidigt vill de man ska t.ex. slicka och suga på/runt/under pungkulorna. Varför rakar inte män pungen om de gillar att få dem sugna på? Märklisch.
Citera
2017-06-05, 10:09
  #252
Medlem
Var häromsistonde på ett stort gym där jag bor där merparten av gästerna är studenter i 20-25-30 års åldern. Tyckte det är fler och fler som enbart kört trimmat eller helt orakat kring könet nuförtiden.

Vad är eran uppfattning ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback