Hur fan gick det här till? Borde inte detta ha genomskådats i ett tidigare skede? Rör det sig om en "riktig" transvestit eller bara en passionerad bluffare? Killen ser ju ut att ha bröst, men isåfall borde det ju inte läggas sån vikt på att han är man.
Motalabon Peter Gauria, 25, *låtsades vara ”Sandra”.
Männen han kom i kontakt med på dejtingsajter förälskade sig och lurades på pengar.
– Hon såg ut som en kvinna tills jag fick se honom på rättegången, det var vidrigt, säger Andreas, 30.
Motalabon Peter Gauria, 25, som satte i system att manipulera män från olika delar av Sverige.
Peter Gauria har nu dömts till 1,5 års fängelse och skadestånd på 850 000 kronor till de åtta män som har anmält ”Sandra”.
Och framförallt, vem fan lånar ut 250k till en ny BMW utan att få ligga innan?
...............................
Delar av artikeln raderad enligt regel 1.02 - upphovsrätten.
/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2012-04-22 kl. 12:56.
Enligt källa ska denna person vara medlem på Badoo.com under nick namnet Frankenstein... Någon som är medlem och kan se om hon finns kvar? Eller kanske varit i kontakt med personen?
Enligt källa ska denna person vara medlem på Badoo.com under nick namnet Frankenstein... Någon som är medlem och kan se om hon finns kvar? Eller kanske varit i kontakt med personen?
Badoo och den ädla sidan kamrat, men var länge sedan jag såg henne där
Såååå.. Hur mycket pengar har hon lånat av dig? :]
Hursomhaver, några öl i kroppen så hade jag taget det får en ganska söt tjej.
Cirkus 3 miljoner Nej men Sättet hon desperat sökte någonstans och bo och utseendet som ser helt efterblivet ut så hade jag inte gett henne fem öre, Även om hon skulle varit en Tia så hade hon kammat noll Sen var hon mest sur för att jag alltid påpekade att hon var ett troll eller liknande. hm menar HAN
Bekant på Fäjsböök som känner igen bilderna som AF postat o denne har tydligen INGENTING med fallet att göra. Hon har pratat med personen och hon är tydligen vansinnig med all rätt..
Såna där scammers riktar ofta in sig på förståndshandikappade och lätt utvecklingsstörda människor.
Samtliga som blev lurade tillhör nog den kategorin
Har du några bevis för detta? Inget av de offer som beskrivits i Media, åtminstone senaste åren, har nämligen varit någotdera. Däremot har de lurade ju varit ofantligt godtrogna, som många ju tyvärr tenderar bli när de blir betuttade i någon.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!