Resultat: Stödjer du Anders Behring Breiviks handlingar?
Ja
18,91%
1203 röster
Nej
81,09%
5160 röster
2011-07-23, 22:45
Medlem
Mintbits avatar
Den kriminella träskvänstern brukar ju hylla massa mördare och göra idoler av dem (Che Guevara, Mao, Stalin, olika vänstergerillor i Sydamerika som mördar folk på löpande band, IRA, palestinska självmordsbombare m.fl) så varför skulle inte någon kunna gillar en norrman som dräper de socialdemokrater som vill ta död på Norge med sin sjuka invandringspolitik?

Det är bara en enkel fråga.
Citera
2011-07-23, 22:49
Medlem
Hjältar dödar inte oskyldiga och obeväpnade tonåringar. Ett fegt kräk ligger närmre till hands som beskrivning av Breivik.
Citera
2011-07-23, 22:51
Medlem
Jo, musslorna kommer att tacka honom. Han kommer att vara en hjälte för många som är för multikulti. Han har på ett synnerligen effektivt sätt och för lång tid framöver, gjort stor skada för SD och liknande grupperingar. Även ditt inlägg gör stor skada för SD och liknande partier både i Sverige och andra länder.

Tillägg
Som andra skrivit så kan det inte på något sätt ses som hjältemod eller berömvärt att utöva våld i annat fall än självförsvar. Här har stollen både sprängt och skjutit. Lås in idioten och kasta bort nyckeln.
Senast redigerad av SURGUBBEN 2011-07-23 kl. 23:22. Anledning: Tillägg
Citera
2011-07-23, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Jag symptasierar absolut inte med kulturmarxistiska organisationer som SSU, men jag tycker inte att socialdemokrater förtjänar att dödas för det. Många av mina familjemedlemmar och vänner röstar tyvärr på S, och en del är t.o.m. medlemmar ... Nej, någon hjälte är han knappast, utan snarare tvärtom.

Precis, oskyldiga stackars människor som helt enkelt är för dumma för att veta bättre. Det är bara vidrigt att straffa dom. Ungefär som att straffa en hund när den inte förstår varför.
Citera
2011-07-23, 23:13
Medlem
Qxxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Han dödade ariska barn som senare kunde ha fött flera ariska barn. Ingen hjälte hur man än resonerar.

EDIT: Mycket av det du säger stämmer, men om han nu är NS, så finns det bättre sätt att lösa problem än att skjuta 84 norska ungar. Det kommer att leda till att SD, ND, SvP till ex kommer ha det svårare att växa. Han gjorde kampen en stor otjänst och du, som NS, ska absolut inte hylla honom. Sen att det finns tecken på att han är anti-rasist och sionist borde få dig att tänka om.

Ingen jävla hjälte...

Varför skulle Anders bry sig om iranier då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 360
Men det var ju hela sosse mini eliten det och alla vara inte barn dära en del var ju 20 år+ ju många var 20+ så barn var det knappast heller..

ett fyrfärdigt leve han leve hipp hipp hurra hurra..

Sett flertalet poster utav dig på senaste tiden.
Ena mer efterblivet än det andra, grattis du har ett IQ likvärdig din skostorlek.
Ni som hyllar honom kan inte ha alla hästar i stallet, hade han varit en hjälte så hade det varit personer som ni som föll offer..
Citera
Medlem
UACs avatar
Hur f-n kan man vara en hjälte när man skjuter försvarslösa ungdomar på en ö? Och sedan fegt ge sig när bylingen till slut kom?

Nä, hade det varit lite kuk i honom så skulle han gett sig på någon som kan skjuta tillbaka. Men det vågade han väl inte?
Citera
2011-07-23, 23:18
Bannlyst
På ett eller annat sätt har ts rätt ,men det går inte att undankomma att islam håller på att ta över världen. Men ur en annan perspektiv hade jag hellre sett att han hade bombaderat en moské och gärna 100st muslimer istället för 100st ungdomar. 1. Man visar inte sin ståndpunkt genom att döda 100 st ungdomar, även om de flesta är av invandrarbakgrund. 2. De hade gjort mer nytta än skada om han hade bombat en eller två moské när han ändå var på gång, för att visa hans riktiga islamfientlighet istället för att skjuta ihjäl 100st oskyliga ungdomar och bomba regeringsbyggnaden.
Senast redigerad av mexes5 2011-07-23 kl. 23:26.
Citera
2011-07-23, 23:19
Medlem
Frijss avatar
Bara primitiva människor använder fysiskt våld för att bevisa sin åsikt. Men deras åsikt kommer aldrig bli hörd eftersom dessa personer är mentalt störda. Han är ingen hjälte, han använde våldet på personer som inte förtjänade detta. Människor som klassar han som hjälte har verkligen en låg standard på vad en hjälte är för något.
Citera
2011-07-23, 23:21
Medlem
eradicos avatar
Det är i sådana här stunder jag saknar flashback som det var runt 2000-talets början eller ännu tidigare. Att du seriöst anser att det är att leva om man offrar alla sina relationer för sitt "land" (som förresten bara är en bit jord med ett namn på) så verkar du leva ett mycket tragiskt liv. En kultur utgörs av ett folk, som har lojaliteter sins emellan och utan våra känslor för varandra och de relationer vi har i vardagen är vi ingenting, mer än en grupp av löst sammansatta trasiga individer.
Citera
2011-07-23, 23:23
Medlem
PizzaBoys avatar
Det enda som tröstar mig när jag läser den här tråden är vetskapen om att trådskaparen och hans likatänkande idioter aldrig kommer få sig ett så lyckligt liv de hade kunnat få om de inte hatade människor på det sättet de gör. Ni lyckas aldrig särskilt väl i den här världen och det känns riktigt riktigt bra.
Citera
2011-07-23, 23:26
Medlem
hokoshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judeschwein
Nej, faktum är: hade Norge inte börjat tagit in så många sandnegrer, araber och annat löst pack så hade betydligt fler personer varit i livet idag än om terroristen i Norge inte hade utfört dådet igår!!!

Så om jag förstår dig rätt - "De gjorde fel, enligt mig, politiskt och bidrog till död - så därför borde jag döda fler!"???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in