Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Stödjer du Anders Behring Breiviks handlingar?
Ja
18,89%
1197 röster
Nej
81,11%
5141 röster
2011-07-23, 21:43
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Oavsett om TS är troll eller inte, så tvivlar jag inte en sekund på att Flashback har en stor överrepresentation av Breivik dårar, iof av olika höger och vänster extrema nyanser.

så hära borde han ha gjort med hela den norska regeringen i stället..

http://www.youtube.com/watch?v=xBvSg...eature=related
Citera
2011-07-23, 21:45
  #14
Medlem
Fyra20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Han dödade ariska barn som senare kunde ha fött flera ariska barn. Ingen hjälte hur man än resonerar.

EDIT: Mycket av det du säger stämmer, men om han nu är NS, så finns det bättre sätt att lösa problem än att skjuta 84 norska ungar. Det kommer att leda till att SD, ND, SvP till ex kommer ha det svårare att växa. Han gjorde kampen en stor otjänst och du, som NS, ska absolut inte hylla honom. Sen att det finns tecken på att han är anti-rasist och sionist borde få dig att tänka om.

Ingen jävla hjälte...
Att både vara sionist och anti-rasist går inte ihop.. de flesta sionister är ju rasister..
Citera
2011-07-23, 21:48
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fyra20
Att både vara sionist och anti-rasist går inte ihop.. de flesta sionister är ju rasister..

precis ta bara en bra och skön snubbe så som..

Ted Ekeroth.

http://www.youtube.com/watch?v=e-JiQtedOko
Citera
2011-07-23, 21:50
  #16
Medlem
TiberiusGracchuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRADGAARDSVALSEN
Anders Behring Breivik har givit prov på heroism precis som den buddhistiske munken Thich Quang Duc

Nej. Men det hade sannerligen varit bättre om han bränt upp sig själv istället för att mörda ett 80-tal människor.
Citera
2011-07-23, 21:54
  #17
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av softking
Orkar inte läsa, men rubriken = +1

Som de flesta idioterna av din sort så orkar du inte läsa mer än rubriker och titta på bilder. Det är därför du kommer förbli dum i huvudet. Det glädjer mig.
Citera
2011-07-23, 22:09
  #18
Medlem
heiss avatar
Finns inget heroiskt i att mörda oskyldiga. Om man nu så illa vill ta till extrema metoder hade en bomb nattetid räckt för att väcka gott med uppmärksamhet.
Citera
2011-07-23, 22:29
  #19
Medlem
Andykaufmans avatar
Anders breivik är en terrorist, och ni som hyllar idioten är inte bättre än islamisterna som hyllar osama bin laden.

Många av er ns-idioter är rädda för att folk ska få en ännu sämre syn på högerextrema efter det som hände i norge så ni gör allt för att försöka vända och vrida på grejen och få det att verka som något positivt. Men istället ger ni bara folk en sämre syn på högerextrema när ni visar att ni hyllar honom som en hjälte.
Citera
2011-07-23, 22:29
  #20
Medlem
Ännu en tråd för Säpo att ha koll på. Gott om pantskallar fanns det här!

Endast de duktigt blåsta och verbalt underbegåvade tar till antidemokratiska medel för att höras och synas. Vad f-n är politik för något, går det att äta? Du lyssnar och lyder eller jag skjuter skallen av dig.

Vore fint om vi kunde införa arbetsläger och tvångssterilisering igen men enbart för nazzesvin denna gång. Kan vara bra att ha lite koll på vad dårarna håller på med om dagarna och så ska vi självklart undvika att de förökas. Lite lobotomi kunde vara intressant att testa också.
__________________
Senast redigerad av pickpockis 2011-07-23 kl. 22:40.
Citera
2011-07-23, 22:31
  #21
Medlem
Ett-Hatts avatar
Han såg väl risken med att flera av ungdomarna på ön hade potential att bli nästa norska motsvarighet till Mona Sahlin, och bestämde sig för att göra något åt saken innan det var försent.

På så sätt förstår jag honom faktiskt... givetvis kommer aldrig, aldrig någonsin massmord lösa problemen. Men när det inte går att banka in vett i "barnens" () små huvuden hur mycket man än försöker kan jag förstå att desperationen tar till.

/Ett-Hatt
Citera
2011-07-23, 22:35
  #22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Andykaufman
Anders breivik är en terrorist, och ni som hyllar idioten är inte bättre än islamisterna som hyllar osama bin laden.

Många av er ns-idioter är rädda för att folk ska få en ännu sämre syn på högerextrema efter det som hände i norge så ni gör allt för att försöka vända och vrida på grejen och få det att verka som något positivt. Men istället ger ni bara folk en sämre syn på högerextrema när ni visar att ni hyllar honom som en hjälte.

han är lite av EN korsriddare lite som Jan Gs böcker tempelriddarna skön snubbe..

Ancient Warriors - The Knights Templar 1/3

http://www.youtube.com/watch?v=cQGvp...eature=related
Citera
2011-07-23, 22:39
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasMD
Soft.

Nu ska jag återgå till mitt meningslösa liv och räkna dagarna tills jag får rösta samt då PL 2011/12 drar igång!

Det du tycker är meningslöst behöver ju inte vara meningslöst för andra. Det är väl inget fel på fotboll Det viktigaste är väll att att man är lycklig med vad man gör. Om man trivs med att sova, knulla och skita så är det väl inget fel med det?

Anders Brehjvik verkar trivas med att döda 80 pers och tillbringa massa år i galler som den mest hatade mannen i Norge. Det tycker jag är meningslöst liv. Visst han har fått sig ett Namn och går säkert hem hos vissa Högerextrema grupper som en hjälte, precis som Hitler men det är ju tur att merparten av oss har meningslösa liv då, hur hade dett sett ut om merparten var som Anders...
Citera
2011-07-23, 22:40
  #24
Medlem
sasos avatar
sjukt att vissa av er hyllar en terrorist
informationssamhället Sverige
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback