Flashback bygger pepparkakshus!
Resultat: Stödjer du Anders Behring Breiviks handlingar?
Ja
18,89%
1204 röster
Nej
81,11%
5170 röster
2011-07-24, 06:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ppppnordquist
Kolla vilka som mördades i lägret!

Dom var socialdemokrater. Större delen av offer lär med största sannolikhet vara etniska norrmän.

Kan man se vilka som fallit offer för psykopaten?
Citera
2011-07-24, 07:05
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapador
Jag är glad över att muslimerna fick smaka på sin egen medicin, en medicin som dom har gett oss oskyldiga under en längre tid nu. Vi alla minns hur WTC rasade samman och hela världen var tagen på sängen, vi minns hur våran kära utrikesminister Anna Lindh blivit mördad av en psykopatisk apa aka muslim. Vi alla minns hur den misslyckade schimpansen sprängde sig själv under julrusen, tänk och komihåg vad han hade i åtanke gott folk HAN VILLE MÖRDA ER.

Nu kommer vi till gårdagen, en dag som präglas av hat eftersom från början TRODDE VARENDA JÄVEL AV ER ATT EN MUSLIM HADE BOMBAT SIG SJÄLV. Alla visade sina rätta sidor, alla visste om vart hatet skulle riktas mot, alla visste om vem man skulle skylla på. Sen kom sanningen fram, att det var muslimerna som var offer denna gång och attentatsmannen var ingen mindre än min hjälte Anders.B.B.
Ännu en idiot som inte insett att det karln gjorde var att skjuta sin egen fot!

Sitt eget folk, vanliga etniska norrmän. Så jävla smart var det draget. Nej, karln är feg som en myra o gjorde inget nationellt alls.
Citera
2011-07-24, 07:26
Medlem
kuntakinte55s avatar
TS har en poäng!
Först: GM var en galning och psykopat, och ingen hjälte. TS är galen som hyllar.
Men det jag är orolig för är den beröringsskräck angående GM's motiv, och det faktum att världen är full av galningar men de aktiveras ofta av en orsak.
Beröringsskräcken är välgrundad, att diskutera motiveringen kan inspirera fler galningar.
Problemet är att det är just beröringsskräcken av massinvandringens och mångkulturens konsekvenser som har aktiverat just denna galning, det framgår av materialet han utgivit.
Att debattera motiveringen och mångkulturens konsekvenser kan mycket väl utlösa liknande vansinnesdåd i Sverige. Men det var ju så man tänkte när man drabbades av beröringsskräck och handlingsförlamning på 70-talet i Sverige och Norge och som är orsaken till dagens situation och även GM's motivering.
Citera
2011-07-24, 07:44
Medlem
hokoshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
.

Jag håller definitivt med dig i det du skriver, så är det.
Men min fråga/undran var ju egentligen hur ABB egentligen tänker. Alltså, hur kan man vara anti-rasist och anti-multikulturalist samtidigt. Det skär sig i mina ögon att kombinera dessa två...
De enda förslag jag än så länge fått fram har varit någorlunda liknelser eller förmjukanden av uttrycken. Och självklart inga "visdomens ord" från "anhängarna"...
Citera
2011-07-24, 07:55
Medlem
hokoshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRADGAARDSVALSEN
text

Det var inte barn han sköt.

mer text

Öööh, nehe... Men... Hmm... Öööh... Ehm...

Sen ser jag inte riktigt hur man "attackerar politikerna" genom att attackera barn (och vuxna) som bestämmer... över vad? Visst, många av dessa barn kanske möjligtvis skulle ha politiska åsikter som du inte håller med om i framtiden. Kanske... Möjligtvis...
Kanske du också kommer göra vid närmare eftertanke... Men du blev väl inte skjuten? Nej...

Att sedan dra upp en parallell till fetma...? Om man vill göra en fettsugning eller ändra sin livsstil är väl ett personligt val? Kan väl inte du veta vad som är bäst för alla enskilda individer? Eller är du både allas politiske talesman och en allvetande personlig tränare nu?

Sedan snackar du ibland om Skandinavien och ibland om Sverige. ABB sköt med stängda ögon och blandade in Europa. Hur ska du/ni ha det nu?

Och det där Sverige som du vill överta och bevara - du förstår att det handlar om ett land och gränser som inte ens syns på marken, utan det handlar om en karta var den är ditritad? Dessutom verkar idén bara gälla dagens karta. Eftersom Sverige tidigare har sett annorlunda ut.

Och självklart tycker jag att du får ha en egen åsikt - jag frågar bara för att jag inte riktigt hänger med helt och hållet / inte förstår detaljerna.
Senast redigerad av hokosha 2011-07-24 kl. 07:57.
Citera
2011-07-24, 08:00
Medlem
hokoshas avatar
Citat:
Anders förverkligade varje patriots dröm och han bör därför ses som en hjälte. Du behöver inte spy ut massa goja över det hela bara för att du inte kan tycka samma sak? Du borde skämmas, vem är egentligen den som är psykopat jag eller du?

Så för att summera det hela:
"Du äro en psykopat och inte en patriot, om du inte rättfärdigar ett avrättande av närmare 100 personer som egentligen inte bestämmer över något alls. En stor del av dessa ska inte heller ens vara gamla nog för att rösta."
Har jag förstått dig rätt nu?

Och jag håller inte heller med dig, men det är en annan fråga...
Citera
2011-07-24, 08:03
Medlem
hokoshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRADGAARDSVALSEN
Mina landsmän och landsmaninnor får varje dag finna sig i att leva i ett multietniskt samhälle. Det är dessa jag lider med. Jag lider med de norska familjer som fått sina söner och döttrar förlorade till heroinet. Jag lider med de flickor som blivit våldtagna och som kommer ha själsliga men för livet. Jag lider med de ungdomar som nu har svårt att få jobb på grund av ökad konkurrens som följer med invandringen. Det är dessa "obetydliga" människors lidande som inte når Expressen och AFtnboladets löpseldar som är värda att ägna en tanke åt. Vardagens offer men framför allt offer för ett sjukt politiskt experiment.

Theodore, Timothy och Anders hade det viktiga framför sina ögon. Folket och miljön är det viktigaste vi har. Det är inte viktigt att flest antal människor överlever här i världen. Det viktigaste är att vårt folk överlever samt att miljön respekteras och vårdas. Ni massmänniskor kommer aldrig förstå detta. Ni kommer fortfarande bräka på om alla människors lika värde, vikten av fri rörlighet för människor och varor. Ni inser inte människans natur som behöver tämjas av en domptör. Denna domptör är vår kultur som sätter sin särprägel genom århundradena. Denna särprägel är värd att bevara oavsett om det är från Tanzania eller Peru man kommer ifrån.

Du har flera intressanta punkter och ett självklart underlag för en "var-går-gränsen-diskussion", men blir det inte liiite halvfjantigt att jämföra "Själsliga men/svårt att få jobb" med "Avrättad på sommarläger"?

Sedan förstår jag inte nämnandet av "Tanzania eller Peru", men det kanske bara är jag...
Citera
2011-07-24, 08:08
Medlem
hokoshas avatar
Citat:
Jag är glad över att muslimerna fick smaka på sin egen medicin, en medicin som dom har gett oss oskyldiga under en längre tid nu. Vi alla minns hur WTC rasade samman och hela världen var tagen på sängen, vi minns hur våran kära utrikesminister Anna Lindh blivit mördad av en psykopatisk apa aka muslim. Vi alla minns hur den misslyckade schimpansen sprängde sig själv under julrusen, tänk och komihåg vad han hade i åtanke gott folk HAN VILLE MÖRDA ER.

Nu kommer vi till gårdagen, en dag som präglas av hat eftersom från början TRODDE VARENDA JÄVEL AV ER ATT EN MUSLIM HADE BOMBAT SIG SJÄLV. Alla visade sina rätta sidor, alla visste om vart hatet skulle riktas mot, alla visste om vem man skulle skylla på. Sen kom sanningen fram, att det var muslimerna som var offer denna gång och attentatsmannen var ingen mindre än min hjälte Anders.B.B.

Återigen - hur tänkte du nu?
Borde du/ni inte ha skickat ett flygplan på någon viktig byggnad i ett förmodligen helt annat land?

Annars är det ju inte så svårt att bara sätta sig på ett flygplan och åka till ett land med mestadelen muslimer och ställa till lite oreda. Om det är den sortens "rättvisa" du/ni vill ha.
Men nej... DET är ju lite FÖR komplicerat - eller?
Är ju för övrigt inte muslimerna själva ni/han vill/-e åt - utan deras religion.
Så då kan man ju lika gärna döda norskar...?
Citera
2011-07-24, 08:15
Medlem
hokoshas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Händelserna i Oslo verkar vara av politiska motiv, det är du väl medveten om? Idioten mördade folk av sin egen etnicitet. Och här står du och snackar om krig mot islamism mm. Säker på att du inte är i behov av psykvård gosse?

btw.. mördaren till anna lindh var inte muslim utan serb och kristen.

Buya!
Skönt att "anhängarna" har lika bra koll på fakta som deras "förebild" och hans "bok".
Citera
2011-07-24, 08:54
Medlem
I videot talar han om

"Western European Casualties as a result of Multiculturalism 1950-2011"

42.500+ mord
750.000+ våldtäkter
5.500.000+ rån

Han ansåg nog det som berättigande.
Citera
2011-07-24, 09:11
Medlem
Voltecs avatar
Vad exakt skiljer Anders från resten av Al Qaida gänget?

Vad gör DIG bättre person än Usama om du har samma tankesätt?
Citera
2011-07-24, 09:13
Medlem
Jepp, det är exakt så en hjälte ska vara.

"jag förstör livet för 100 familjer för att visa utlänningar vilka mördare de är"

Så tänkte han nog.

smart människa som la ihop sina tankar och kom fram till en lösning! lol

Några fler hjältar här inne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in