Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-16, 00:03
  #121
Medlem
C4H8O3s avatar
Har en hundra-burk 15mg's oxascand utskriven i månaden.
Men den jävla toleransen gör ju att man knappt slipper ångesten på doser under 60 mg.

Finns väl en anledning att läkare i första hand skriver ut oxazepam, det suger helt enkelt.

Skall försöka tala vett med "mannen i vitt" och iaf uppgradera till Stesolid.

Men men, man skall väl vara glad att man iaf har laglig rätt att vara påverkad av benzo-diazepiner.
Citera
2008-06-16, 10:19
  #122
Medlem
Fatcat72xxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender
starkt att du bara behöver ta sobril 2 ggr om dan(iof tar du en rätt hög dos i förhållande till tabl styrkan). Men det låter som du skulle behöva en depottablett (bara xanor som finns som depot) eller något som håller i sig längre(stess och ikto) så du skulle kunna be om xanor, strss eller ikto utan att namedroppa varumärken.

Tycker själv Sobril är totalt värdelösa, måste överdoseras till max för att få ngn. effekt alls. Har provat de flesta benzo på den svenska marknaden och det finns för mig ingen bättre än Xanor, just för att den finns i depottablett, tar 1-2st 2mg på morgonen och mår prima
Vill man bli hög, så tar man såklart ngt. annat. Det é ju bara fjortisar som kickar på benzo
Citera
2008-06-25, 23:26
  #123
Avstängd
BenzoLove_s avatar
Är också en av dem som diggar Sobril bättre än tex Alprazolam (som tycks vara det bästa som hänt i knaprar kretsar) men smaken e som baken....har försökt att hitta denna goa känsla som xanor skall ge men jag e väl en av dem som det inte klickar riktigt på, börja med 2mg xanor sedan 4mg var uppe i 15 om dagen till slut då sluta jag både pga av det blev dyrt o det gav mig inte ett skit....sobrilen däremot får jag den där goa lätta eufori känslan verbala glappandet osv. det jag söker i ett benso rus..

men vi e alla olika bra e väl det

Ps. Då tar jag ju ca 150mg sobril skall tilläggas
Citera
2008-06-25, 23:42
  #124
Medlem
LaResistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoLove_
Är också en av dem som diggar Sobril bättre än tex Alprazolam (som tycks vara det bästa som hänt i knaprar kretsar) men smaken e som baken....har försökt att hitta denna goa känsla som xanor skall ge men jag e väl en av dem som det inte klickar riktigt på, börja med 2mg xanor sedan 4mg var uppe i 15 om dagen till slut då sluta jag både pga av det blev dyrt o det gav mig inte ett skit....sobrilen däremot får jag den där goa lätta eufori känslan verbala glappandet osv. det jag söker i ett benso rus..

men vi e alla olika bra e väl det

Ps. Då tar jag ju ca 150mg sobril skall tilläggas

Nu får du nog utveckla lite, 150mg Sobril per gång? Jag har tagit max 30mg per gång. Funkar inte särskilt bra, ingen eufori, ingenting i princip. Vad ska jag ta för att må bra? Och framför allt, hur fan lyckas man få utskrivet så mycket att det täcker ens behov?

Finns det risk för OD? Tar nämligen Somadril mellan varven också.
Citera
2008-06-25, 23:53
  #125
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaResistance
Nu får du nog utveckla lite, 150mg Sobril per gång? Jag har tagit max 30mg per gång. Funkar inte särskilt bra, ingen eufori, ingenting i princip. Vad ska jag ta för att må bra? Och framför allt, hur fan lyckas man få utskrivet så mycket att det täcker ens behov?

Finns det risk för OD? Tar nämligen Somadril mellan varven också.

60mg borde nog göra susen. Helt klart undersakttad benzo.
Citera
2008-06-26, 00:24
  #126
Avstängd
BenzoLove_s avatar
[quote=LaResistance]Nu får du nog utveckla lite, 150mg Sobril per gång? Jag har tagit max 30mg per gång. Funkar inte särskilt bra, ingen eufori, ingenting i princip. Vad ska jag ta för att må bra? Och framför allt, hur fan lyckas man få utskrivet så mycket att det täcker ens behov?

Först: Finns det risk för OD?inte av 30mg sobril inte heller 150mg . Du behöver inte oroa dig för OD vid 150mg sobril det kan jag lova dig. Ja hur du skaffa ditt egna godis kan jag inte hjälpa dig med...men dr skriver säkert ut 15mg *25 *2 till dig utan problem....sen e det kontakter som gäller om du vill hålla igång...

men det kan jag lova dig har du käkat benso förut så kommer du inte långt med 30mg sobril!??
Citera
2008-06-26, 05:24
  #127
Medlem
LaResistances avatar
[quote=BenzoLove_]
Citat:
Ursprungligen postat av LaResistance
Nu får du nog utveckla lite, 150mg Sobril per gång? Jag har tagit max 30mg per gång. Funkar inte särskilt bra, ingen eufori, ingenting i princip. Vad ska jag ta för att må bra? Och framför allt, hur fan lyckas man få utskrivet så mycket att det täcker ens behov?

Först: Finns det risk för OD?inte av 30mg sobril inte heller 150mg . Du behöver inte oroa dig för OD vid 150mg sobril det kan jag lova dig. Ja hur du skaffa ditt egna godis kan jag inte hjälpa dig med...men dr skriver säkert ut 15mg *25 *2 till dig utan problem....sen e det kontakter som gäller om du vill hålla igång...

men det kan jag lova dig har du käkat benso förut så kommer du inte långt med 30mg sobril!??

Nä jag vågar ju inte direkt jämföra dem med Rohypnol om man ska vara helt ärlig.

Det man är lite orolig för dock är om de på något sätt krockar med Somadril.
Citera
2008-07-04, 02:13
  #128
Medlem
Laban_Lurkares avatar
fick ett gäng sobril utskrivet. hur mycket behöver en oerfarnen sobril brukare få i sig för att må gött?
jag kör på minidoser, endast uppåt 20-30 mg / dag

Men när jag har chansen så hade det varit kul och ta lite extra
Citera
2008-07-04, 09:58
  #129
Medlem
det kan du bara avgöra själv

du får pröva dej fram . alla reagerar så olika så ingen annan kan svara på vilken dos som passar dej . tänk bara på att det tar lite tid innan dom verkar ,så vännta en stund innan du tar fler.
Citera
2008-07-11, 09:04
  #130
Medlem
Rolixs avatar
Ja har slängt 49st 10mg sobril o över ett gram tramadol, o druckigt nåra bärs nu..
ska ta en holk fy fan va gött de kmr bli! = )

Skåpl o välkomma till hajk!
Citera
2008-07-21, 07:14
  #131
Medlem
Någon mer än jag som kan få minnesluckor och sova extremt länge av att kombinera alkohol och sobril?
Citera
2008-07-21, 15:21
  #132
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HagelBrakarn
Någon mer än jag som kan få minnesluckor och sova extremt länge av att kombinera alkohol och sobril?
jajemensan... den är underskattad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback