Citat:
Ursprungligen postat av
Davent
Hon har ett märkligt hårfäste för att vara kvinna. Det hon överlag skulle vinna på är att dra ned på sminket, hon ser sötast ut när hon inte är fnask-spacklad. Fler kvinnor borde fatta att less is more...
Såg att hennes ex Nicola gift om sig, det jag reagerade på var; "Min högsta önskan var att mina barn skulle vara där, jag hade bjudit in dem, men jag fick inget svar tyvärr"
Låter ganska sjukt att inte barnen eller Charlotte ens svarat på barnens pappas inbjudan, då undrar man ju vad fan som hänt liksom. De flesta föräldrar brukar ju försöka samarbeta trots att de hatar varandra efter skilsmässa
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...i-har-gift-sig
Kolla även på gamla bilder där hon är ung. Charlotte har alltid haft ett extremt högt hårfäste men hon har försökt dölja det med frisyrer och mer hår (löshår och förlängning). På bilden som länkades här har hon allt hår kammat bakåt/uppåt så hela pannan syns. Hennes hårfäste har alltid varit ungefär likadant.
Något man måste förstå är att ALLA kändisar och influensers idag använder löshår, både hair talk för att få tjockt hår men och förlängning. Idag har ”alla” tjockt hår (jättevanligt hos vanliga människor också) och även om dom har långt hår är håret tjockt ända ut i topparna - det har inte 99% av västerlänningarna naturligt.
Det som förstört Charlotte, och mångas ansikten, är operationerna och fillersen. Det ser inte bra ut i längden och ett tjockt lager smink på det… Nej jag håller med - det blir inte snyggare med kopiösa mängder smink.
Charlotte har antagligen lyft ansiktet och ögonlock och ögonbryn några gånger för mycket och det har skapat ett läskigt utseende tycker jag tillsammans med hennes onaturligt släta fylliga hy.