Flashback bygger pepparkakshus!
2022-01-04, 21:48
Medlem
Larasofts avatar
Perrelli skriver i bloggen att hon gärna skaffat ett barn till men av hänsyn till att hon skulle vara 60 år när barnet är 10 år så avstår hon. Vad menar hon? Att hon skulle bli gravid med egna ägg är i princip uteslutet. Resonemanget visar nog i stället att den minsta kom till genom äggdonation och det är den möjligheten hon ser framför sig.
Citera
2022-01-11, 13:09
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Perrelli skriver i bloggen att hon gärna skaffat ett barn till men av hänsyn till att hon skulle vara 60 år när barnet är 10 år så avstår hon. Vad menar hon? Att hon skulle bli gravid med egna ägg är i princip uteslutet. Resonemanget visar nog i stället att den minsta kom till genom äggdonation och det är den möjligheten hon ser framför sig.

Såg henne på Cancergalan igår. Har hon skaffat löshår? Det var ju inte länge sedan hon hade kortare pagefrisyr.

Hur länge kan hon överleva dessa gamla låtar "Hero", "Tusen och en natt" m.m.? Det kommer ju aldrig nytt från henne.
Citera
2022-01-11, 14:00
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Såg henne på Cancergalan igår. Har hon skaffat löshår? Det var ju inte länge sedan hon hade kortare pagefrisyr.

Hur länge kan hon överleva dessa gamla låtar "Hero", "Tusen och en natt" m.m.? Det kommer ju aldrig nytt från henne.

Själv blev jag beklämd över att hon sminkades på scen i sitt nummer på galan. Men jag kanske missade något viktigt budskap.
Citera
2022-01-12, 19:57
Medlem
De ska sälja huset i Marbella och bygga ett nytt i ett ännu dyrare område nära huset de har nu(ett av Europas dyraste bostadsområden)
Citera
2022-01-12, 20:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thundergod
De ska sälja huset i Marbella och bygga ett nytt i ett ännu dyrare område nära huset de har nu(ett av Europas dyraste bostadsområden)
Låter som extremt storhetsvansinne om inte ett semesterhus för 30 miljoner räcker.
Gör något vettigt av pengarna i stället.
Citera
2022-01-12, 20:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Antagligen har hon fryst ner ett gäng ägg när hon var fertil. I Hollywood gör "alla" så.
Citera
2022-01-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Låter som extremt storhetsvansinne om inte ett semesterhus för 30 miljoner räcker.

Det de har nu gick ut för 5.5milj euro + skatter när de köpte det...
Citera
2022-01-12, 20:11
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Är inte investering något vettigt?
Citera
2022-01-12, 20:15
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thundergod

Var hämtar du den uppgiften?
Citera
2022-01-12, 20:20
Medlem
Citat:
Var hämtar du den uppgiften?
Det kan jag inte säga men jag betvivlar inte att det stämmer med tanke på källorna. Lär säkert stå i blaskorna om ett tag.
Citera
2022-01-12, 20:47
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Citat:
Själv blev jag beklämd över att hon sminkades på scen i sitt nummer på galan. Men jag kanske missade något viktigt budskap.

Håret kan omöjligt vuxit så här mycket på 1 år.

2021:
https://galamagasin.se/wp-content/up...EP-860x540.gif

2022:
https://anaytrxdzo.cloudimg.io/v7/_d...if_sml=1&w=820
https://anaytrxdzo.cloudimg.io/v7/_d...if_sml=1&w=820

Fy fan, vilket skabbigt face hon har, trots massa smink.
Citera
2022-01-14, 12:58
Medlem
picapicans avatar
Klänning för 38 000:-, det kostar att ligga på topp!

https://www.expressen.se/damernasvar...-jenny-packham
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in