nej jag är inte svensk men jag kom till Sverige som mycket liten och har väl fått min beskärda del av den propaganda feministerna och dess förespråkare svensk media kör.
Mina föräldrar uppfostrade mig att bli den bästa, starkaste och vackraste kvinnan jag kunde bli och att bara vara kvinna är tillräckligt för att jag ska kunna hålla huvudet högt.
Jag är akademiker med ny startat företag och, om jag får säga det själv, väldigt duktig på det jag gör.
Detta innebär inte, och sätts inga likhetstecken mellan ovan anförda och, att jag ska överge min kvinnlighet och känslan av hur underbart det känns när min fysiskt starkare sambo enkelt lyfter upp mig, håller om mig i sina starka armar. Jag älskar och överväldigas av den underbara medvetna känslan om att jag är fysiskt svagare än honom och HAN som man får mig att känna mig trygg. För mig är det en del av min starka kvinnlighet, likaså att han får komma hem till ett nystädat hus, alltid ny hemlagad mat, förfrågningar lite då och då om han vill ha något att dricka eller smaska på under sitt arbete vid datorn. Att hans skjortor och byxor alltid är strukna på så sätt han vill. Alltid villig och aktiv när han önskar och han gör densamma och behandlar mig som en stark kvinna och individ men inte nödvändigtvis jämställd man.
Likväl att under mina lediga dagar göra något speciellt för honom när han arbetat hårt eller mår dåligt, så som oljemassage,fotbad etc etc
Fel eller inte så får detta mig att känna mig som en riktig kvinna med allt vad det innebär och jag genom att vara stark och säker i min kvinnlighet så är jag säkrare som individ också.
Jag kan också informera att vi varit tillsammans i tio år och sexlivet är fortfarande som när vi nyss träffades (aktivt nästan varje natt) väldigt passionerat. Folk som lär känna oss tror alltid att vi nyligen blivit tillsammans. Jag personligen tror att passionen lever kvar och är så stark för att vi båda är så säkra och trygga i våra könsroller och inte konkurrerar mot varandra.
Nu blev det väldigt långt men för mig personligen så räcker det att vara kvinna, jag har inget behov av att spela man, den biten sköter min man om