Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-04-19, 02:05
  #1
Medlem
Som sagt.. Om en svensk tjej spelade mw3 och laddade upp på youtube, skulle ni suscriba hennes kanal? Anta att hon inte direkt är bättre än medel men laddar upp dom bättre matcherna.

Detta inlägg är inte någon typ av reklam utan är bara nyfiken.
Citera
2012-04-19, 02:07
  #2
Medlem
TheGamers avatar
Vad gör just henne ( misstänker du ) speciell och varför ska jag subscriba just henne när det finns tusentals bra MW3 spelare?
Citera
2012-04-19, 02:08
  #3
Medlem
cpskadans avatar
Hon skulle inte ha någon större chans om hon inte samtidigt filma sig själv, och om, ställs ett relativt stort krav på utseende för att bli accepterad.

Alternativt kan hon se medelmåttig ut men vara otroligt charmande/ha frän attityd eller någon helt egen grej för sig.
Citera
2012-04-19, 02:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Vad gör just henne ( misstänker du ) speciell och varför ska jag subscriba just henne när det finns tusentals bra MW3 spelare?


Finns inte direkt någon svensk tjej som laddar upp mw3 klipp så tänkte att folk kanske skulle tycka att det skulle vara kul.




Citat:
Ursprungligen postat av cpskadan
Hon skulle inte ha någon större chans om hon inte samtidigt filma sig själv, och om, ställs ett relativt stort krav på utseende för att bli accepterad.

Alternativt kan hon se medelmåttig ut men vara otroligt charmande/ha frän attityd eller någon helt egen grej för sig.

Filma sig själv? Så det skulle inte räcka med bilder så folk i alla fall vet hur hon ser ut?
Citera
2012-04-19, 02:22
  #5
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angeIica
Finns inte direkt någon svensk tjej som laddar upp mw3 klipp så tänkte att folk kanske skulle tycka att det skulle vara kul.

Fast om hon vill locka stora grupper utav folk bör du prata engelska och då kvittar det om hon är från Sverige, Norge eller Irak.

Hon behöver ha en speciell sak som gör just henne speciell om du vill att dom ska följa dig.

Citat:
Filma sig själv? Så det skulle inte räcka med bilder så folk i alla fall vet hur hon ser ut?

Snälla.. Kör inte en facebookversion och sitt och vinn uppmärksamhet för utseende, vinn istället folket för att hon har något som underhåller folket för då finner hon bättre publik än kåta 12åringar.
Citera
2012-04-19, 02:23
  #6
Medlem
LaptopMothafuckas avatar
Kvinnor verkar göra exakt allt för att få bekräftelse. Du är inte bättre än medel, fan ska jag kolla på dig för? Pffff
Citera
2012-04-19, 02:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Fast om hon vill locka stora grupper utav folk bör du prata engelska och då kvittar det om hon är från Sverige, Norge eller Irak.

Hon behöver ha en speciell sak som gör just henne speciell om du vill att dom ska följa dig.



Snälla.. Kör inte en facebookversion och sitt och vinn uppmärksamhet för utseende, vinn istället folket för att hon har något som underhåller folket för då finner hon bättre publik än kåta 12åringar.


ireapzz är ju riktigt duktig, dock inte svensk men hon pratar inte heller i sina videoklipp, vilket jag inte heller skulle vilja göra. Bra pinsamt oasvett språk.

Jag tänkte ju att det "speciella" skulle ju i så fall vara det att vara bland dom få svenska tjejer som laddar upp videoklipp.

Citat:
Ursprungligen postat av LaptopMothafucka
Kvinnor verkar göra exakt allt för att få bekräftelse. Du är inte bättre än medel, fan ska jag kolla på dig för? Pffff

Kanske inte, men blir ofta MVP............................................... ......................
Citera
2012-04-19, 02:55
  #8
Medlem
cpskadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angeIica
Filma sig själv? Så det skulle inte räcka med bilder så folk i alla fall vet hur hon ser ut?

Det jag syftade på var något i stil med detta.
http://www.youtube.com/watch?v=QclYZnscCrI&feature=fvst
Visst kan tjejen få ett par viewers genom att spela bra/göra fräna saker.

Men för att nå en mycket större skara krävs säkerligen mer personlig kontakt med "spelaren".
Detta innebär inte att spelaren måste klä sig utmanande eller på något sätt göra sig till ang. utseendet.

Genom att prata engelska når du ut otroligt mycket längre än om du håller dig till svenska.
Svenskan/svensk dialekt kan däremot bli något "exotiskt" inslag som lockar.
Citera
2012-04-19, 03:04
  #9
Medlem
Do it tycker jag, why not liksom? de nog det enda sättet du lär märka om folk subscribear eller inte Om du lirar på PS3 så kan jag kanske va med o lira nån gång
Citera
2012-04-19, 03:10
  #10
Medlem
Streama istället med en webcam på samtidigt då har du mycket större chans att få en stor grupp. Senare kan du lägga upp det på youtube.
Citera
2012-04-19, 05:45
  #11
Medlem
coolingens avatar
Om en apa laddade upp klipp på sin youtube-kanal där den gör mänskliga aktiviteter, skulle ni då subscriba?

Ja, om apan är intressant och har karaktär.
Citera
2012-04-19, 05:59
  #12
Medlem
Äh, ha nån videoblogg där du sitter och snackar strunt istället, fast med en fin klyfta och kanske lite rumpskakande. Det ger dig garanterat fler views.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback